Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chráněné kulturní dědictví

14. 04. 2021
16
19
524
Autor
PavelK

Smrdí tu záchod!
Tak voněly hospody
když jsme byli mladí.


19 názorů

PavelK
16. 04. 2021
Dát tip

Docela dlouho jsem váhal, jestli to mám zveřejnit. Ohlasy mě mile překvapily. Děkuji moc všem.


Dagmaram
15. 04. 2021
Dát tip

:-)


III. nebo IV. cenová?...Cenová skupina byla v socialistickém Československu nástrojem klasifikace pohostinských zařízení podle úrovně jejich kvality....ale já tam chodila strašně ráda...jak je to teď nevím.......Jjjj....mládí.....*/**********


stromeček
14. 04. 2021
Dát tip

Kdysi jsem dělal na údržbě u  "Ráje" a když jsem ráno přišel do ještě zavřené hospody a kelner mi nabídl pivko, tak to mi fakt šavle lízala čepici zevnitř.


annnie
14. 04. 2021
Dát tip

Ach, Bože, cejtím do i do snu... Jde to z tvý básně až sem. Dobrá práce! Tip a.


Je zvláštní jak si s pachy spojíme hospodu, nádraží, knihovnu.....super.


K3
14. 04. 2021
Dát tip

Pavle, samozřejmě že znám. Měl jsem tam na vrátnici tetu a strejdu. Často jsem se tam stavoval, a strejda mi vždycky skočil natočit. Ještě mám doma nálepky všech piv co tam vyráběli. To o tom cikánovi se ale traduje i v jiných pivovarech. Snad nejsi z Kolína?


Hamar
14. 04. 2021
Dát tip

Jó, "přiznané" záchody v každé správné hospodě musí být! :-)


egil
14. 04. 2021
Dát tip

Trochu té hospodské nostalgie, moči moc pijana - chcanky jak lijána - věru, ach! nikoho - nezabije. Proč ne, proč jo.


Abakus
14. 04. 2021
Dát tip

kamarát vybudoval dva záchody pri krčme/ktorá nebola jeho/, aby sa vyhol týmto problémom.


vesuvanka
14. 04. 2021
Dát tip

Také to pamatuji :-)))


PavelK
14. 04. 2021
Dát tip

Určitě znáš hospodskej mýtus o utopeném cikánovi v kolínském pivovaru, kterého našli na dně, až když stočili pivo.

 

Dík K3


K3
14. 04. 2021
Dát tip

Kdysi jsem prošel všechny hospody IV. cenové v Kolíně. Měly svou atmosféru v pachu kouře a toho ostatního.


Diona
14. 04. 2021
Dát tip

...a asi bez testu ani žvaneček ni žbrdol, že? Nějak jsem nečetla zprávy...už mě to nebaví :-(


PavelK
14. 04. 2021
Dát tip

Neboj, už brzy otevřou.

Dík

Diono


PavelK
14. 04. 2021
Dát tip Aru, Diona

Vůně (pachy) nejrychleji působí na naše emoční centra. A páchnoucí záchody restaurací nižších cenových skupin, to byla součást mého mládí. Já jsem si to nevybral.

:-)

Dnes se s tím setkám jen velmi vyjmečně. Na jednu stranu vnímám ten  smrad, na druhou stranu je mi v tu chvíli 17.

Dík Radmilo Marie


Přesné. Vzpomínám...


Diona
14. 04. 2021
Dát tip

:-)) Hospoda, co to je?

Zřejmě jen někdo zapomněl spláchnout


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru