Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen ty ne

14. 04. 2021
42
81
2029
Autor
Gora

miromurkovi děkuji za zhudebnění mého textu a zpěv!

Prosím kliknout na nadpis textu...

Jen ty ne

 

Pospíchám pomalu,
co noha nohu mine.
Všichni mne dohnali,
jen ty ne... jen ty ne.

Sejdem se v lokálu:
osvětlení líné
obličej pochválí
v beznadějné špíně.

V opilém oparu,
kde čas volně plyne,
plní mé rozmary,
jen ty ne... jen ty ne.


81 názorů

Gora
před 11 měsíci
Dát tip

Díky, Poe a Bene, že jste vyslechli...


kvaj
16. 04. 2021
Dát tip Gora

I ta nesmytelná duševní špína do lokálu přirozeně patří. Ovšem ta se nachází i v luxusních restaurantech. Něco o tom vím.


Gora
16. 04. 2021
Dát tip

Kvaji, to mě rozesmálo... a co takhle duševní bahno, špína, kterou možná už nikdy nesmyješ... já jsem naopak na tu druhou docela hrdá, protože má přesah - ale možná jen pro mě, hihi... dík!


kvaj
16. 04. 2021
Dát tip

Když je tam "sejdem se v lokálu", tak to iplicitně zahrnuje, že se jedná o špinavou špeluňku, a nikoli o luxusní restaurant, kde se jí na stříbře a pije z křišťálu, proto bych tu špínu explicitně nerozmazával. :-).


Gora
16. 04. 2021
Dát tip

kvaji, je to starší text opírající se o jisté epizody - realitu... a proč by bar-lokál 4. cenové kategorie nemohl být "zaplivaný"... ale i tak děkuju, žes vyslechl, jak píšu předtím, je to zásluha hlavně Davidova, že z toho něco je!


kvaj
16. 04. 2021
Dát tip miromurka

Zhudebněné je to moc pěkné. Jen ta beznadějná špína mi tam vadí, protože podle mého to odvádí pozornost jinam a narušuje jakýsi refrén. Klidně tam může být také "jen ty ne - jen ty ne", aniž by někomu beznadejná špína scházela.


Gora
15. 04. 2021
Dát tip

Děkuji, Dášo...


Dagmaram
15. 04. 2021
Dát tip

fakt to vybízí k písni. Hezké :-)


Gora
15. 04. 2021
Dát tip

KK, děkujeme:-))


No teda, závideniahodná umelecká spolupráca.


Gora
14. 04. 2021
Dát tip miromurka

Díky, Jarmi... no právě:-))


tak hlavně, že tě nedoběhl! Ale povedlo se))) 


Gora
14. 04. 2021
Dát tip R. Kedar

R.Kedare - pozdě, ale přece:-))), dík!


R. Kedar
14. 04. 2021
Dát tip

No tak to je pecka! Moc se mi líbí:)


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Ivi, děkuju, jsem za to ráda!!


poslouchám...poslouchám...i já...i já....vážně je to boží.....*/*****


Goro, tak to je pravda!


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Jen pobuď, Lucie, hudby nikdy nemůže být dost.


Miro, Tobě to tada hraje od noty :) Líbí se mi ta Pobudu tu, to jsem si zatrsala! Ptáčku sleť to máme zase úplný valčík... Raz, dva, tři, raz, dva, tři... :)


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Okamžiku, děkuju... no, hezky mu to jde...


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

zvedavec, vďaka ti!


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Květoni, děkuju za komentář... já to nepoznám, mně se to hned moc líbilo:-)


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

dievča z lesa, ďakujem!


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

miromurko, to jsem popletla, s těmi básníky, promiň... ještě jednou děkuju, že sis na mé texty udělal čas!


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Movsare, kdybychom písničku někdy zaslechli i z rádia, tak by toho štěstí bylo asi už příliš:-)), děkuju!!


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Theo, děkuju, cením si...


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Safiáne, MOC potěšilo. Díky...


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Tej, děkuju!


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Jardo revírníku, děkuju, jsem ráda!


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Renato, děkuju, v hudbě se vyznáš, tím spíše díky...


miromurka
14. 04. 2021
Dát tip zvedavec, Gora

Jinak pokud by někdo další také rád zveřejnil zhudebněnou báseň/básně, mohl bych nahrávku/nahrávky přidat k té svojí do jednoho alba... třeba by z toho mohla být hezká sbírka.


zvedavec
14. 04. 2021
Dát tip

blahoželám autorom a aj interpretovi


Dobrá práce s melodikou a rytmem. Škoda, že nahrávka není příliš kvalitní.


básničkopesnička ... a pekne sa vinie do srdca


miromurka
14. 04. 2021
Dát tip Diona, Já Lucie píšu...

Ahoj, díky díky, jsem rád, že se písnička líbí. Ty balady jsou z knihy Mnich spisovatele M. G. Lewise v překladu F. Vrby, nejedná se tedy o "židovského básníka" Freimuthe. Texty od Freimuthe mám zatím na stole a rád bych si je zhudebnil někdy v budoucnu, až bude čas a chuť.

Moc jiných písniček dostupných online nemám. Třeba ještě: 

https://mummur-k.bandcamp.com/track/pobudu-tu

https://mummur-k.bandcamp.com/track/marnost-a-promluv

ale ty teda nejsou tak vyladěné jako Gořina miniskladba; spíš jsou to takové polo-improvizace.


Movsar
14. 04. 2021
Dát tip

Skvele. Skody ze radia jsou tak konzervativni a nepusti to.. libi text i zhudebneni


netWoor
14. 04. 2021
Dát tip

Safi, ty mě bavíš, takovej typickej politik, všechno přetočit, abych vypadal dobře. Takže: tvůj první vstup „že na poznámku … blabla… osobním útokem.“ Hele, nevím, cos čekal nebo ne, tvá hláška ve stylu, „tvé poznámky jsou zábavné jak tvé básně“ je vůči mě urážlivá, vůbec nesvědčí o tom, že by se ti něco ode mě líbilo (jak tvrdíš, abys vypadal dobře, ostatně Tip si mi nikdy nedal, alespoň o tom nevím) a je osobním útokem, stejně jako následující hlášky o prdeli a o tom, že dřív jsem býval lepší a ne nadutej. Já tě nijak nenapadám, ani jsem na tebe reagovat nechtěl, ale nebaví mě lidi, co ani nic netvoří, jen kritizujou ostatní (navíc nekonkrétně a obecnejma formulacema), za což bývají poplácáváni po zádech  podobnými či těmi, co se jeho kritiky bojí. A už odpovídat nebudu, bo mi to u Gory díla připadá nedůstojné.


Tej
14. 04. 2021
Dát tip

Goro gratuluji. Báseň i píseň opravdu pohladily. 


Safián
14. 04. 2021
Dát tip

netWore, já tvoje práce znám. a dokonce jsem je vždycky chválil. Líbilo se mi, jak jsi nad věcí.  A býval jsi i pokorný a skromný. Ale teď vidím, že i v tobě dříme ta zvláští pýcha naznačující, že máš do zadku více děr a ˇjejich zážeh už tě nese k nebi. Stačí, že dohlédneš alespoň tam. To ti chválím, to si pěstuj. Vlastní prdel voní nejlépe. Ode mne by ses toho moc nenaučil.  Tvoje epigramy jsou, nebo spíš byly, lepší. Poslední dobou ses hodně zhoršil.  Jsi ten poslední, od kterého bych očekával, že na poznámku, která se ale vůbec netýkala Gořiny básně nebo její kritiky, bude reagovat osobním útokem. Zřejmě se směješ jen vlastním vtipům. Znám jednoho takového z Totemu.


Pěkný text! Jednoduchá melodie tomu sluší. Sešlo se to příhodně :)


netWoor
14. 04. 2021
Dát tip

drahousku safiane, publikujici jedno.... maximalne dve dila rocne (promin, vic sem jich od tebe nenasel)... ja sem nikoho nekritizoval, naopak, byl sem poteseny, co gora napsala. tvou ironii chapu, budes tu nejspis mistni odbornik, chapu, ze se ti moje veci nelibi, ale neco napis, at se neco priucim a pochopim, co je to spravne... 


Safián
14. 04. 2021
Dát tip

net Woore, tvé poznámky jsou stejně zábavné jako tvé básně. A když uvážím, že někdo cosi podobného myslí dokonce vážně (jsou tu na Písmáku takoví), jejich zábavnost ještě stoupne.


Safián
14. 04. 2021
Dát tip

Pěkná, skutečně písňovitá píseň.


gabi tá istá
14. 04. 2021
Dát tip Gora

vďaka Gora...táto je naj...na balady sa budem musieť niekedy naladiť...táto mi sadla na prvý šup


revírník
14. 04. 2021
Dát tip

Krásná píseň, povedená, s chutí gratuluji.


bixley
14. 04. 2021
Dát tip

Moc hezký text i píseň, gratuluji oběma.


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

gabi, Pátrání po Leo F.....

má tam klikací odkaz...


na jeho stránke - povídky, miniatury prozaické...kde nájdem naspievané texty?


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Al, děkuju a určitě i David.


Alegna
14. 04. 2021
Dát tip

klaním se oběma, zasloužíte si potlesk


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

gabi, a tys mi udělala velkou radost, díky...

David je miromurka, má na Písmáku několik nazpívaných textů, zrovna nedávno kupříkladu zveršované básně židovského básníka, a stojí za vyslechnoutí!


ako sa skríkne po slovensky waw! Gora prekvapila a Davida chcem poznať...pesnička pripomína Jelena a toho milujem...nezostaňte pri jednej**


netWoor
14. 04. 2021
Dát tip Gora

ono vázat a držet rytmus je těžké, proto chápu, že ti, kteří něco říct chtějí a na něco takového si netroufají (tím rozhodně nikoho nechci uražit), mají ty ostatní kategorie. Takže doufám, že budeš vázat i dál, budu se těšit ...


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Lucie, díky... už i ty tři strofky byly skoro nad mé síly... ale mohlo to být delší, to máš pravdu.


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Díky, zapomněla jsem Pavlovi K. odpovědět...


Já Lucie píšu...
14. 04. 2021
Dát tip Diona

Wow! Skvělá práce! Ta píseň je super! Moc se mi líbí ve spojení s Tvým textem. Jen škoda, že není delší, poslouchala bych dál :)


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

No, vázanému se skoro nevěnuju... ale líbí se mi.


snake_01
14. 04. 2021
Dát tip

Pavle, pokud máš mp3 třeba na svém google účtu, mohl bys vytvořit link pro sdílení a vložit ho do úvodu k danému dílu (nebo jako Gora vytvořit klikací nadpis). Pozor ale na to, že nesmí docházet k porušování autorských práv - Google je na to háklivý a mohl by Ti pozastavit účet. Vložení písně na Bandcamp je poměrně rozumná alternativa.


netWoor
14. 04. 2021
Dát tip

netvor jak jistě víš, je na říkačky a rýmovánky, prozu (i v podobě haiku či volných veršů) nečte ... tím víc si ho potěšila, jen víc takových ... máš to fakt hezký, tu jednu slabiku ti odpouštím :))))))))


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Díky, i netWora potěšila, toho si cením:-)


netWoor
14. 04. 2021
Dát tip

ty brďo, básnička a v rýmech, moc chválim, suprová


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Jani, tři čtvrtiny chvály patří Davidovi:-), děkujeme...


vesuvanka
14. 04. 2021
Dát tip

Irenko, text i písnička jsou moc pěkné, gratuluji k obojímu :-))) TIP


Diona
14. 04. 2021
Dát tip Gora

To je v pohodě...dvojí překvapení :-))


Gora
14. 04. 2021
Dát tip Diona

Diono, už jsem to raději připsala do prologu... ono se tady bohužel nedá nějakou dobu si dílko  připravovat a vše tam postupně napsat, každý  hned vidí, že něco nového chystáš...

Děkuju, jsem ráda, že už ti písnička "jede" kuchyní!


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Aru, dík,dík....


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Nami, díky ti:-)


Diona
14. 04. 2021
Dát tip

...dyť já jsem ani nevěděla, že to umožňuje proklik :-))) To víš, velmi zdatná a důvtipná uživatelka, checht. Nebýt Snake, čumím na "Jen ty ne" doteďka a škrabu si hlávku kvízem  ,-)) ale ten text už vidím i zde. Mj. je to krásný a pěvec Mochomůrka ,-) má nádhernej hlas


Aru
14. 04. 2021
Dát tip

super ;)


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Pavle, opravdu mám. Děkuju.


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Karle, tak to mne těší, že se líbí... děkuju!


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

Diono, díky, to víš, chvilku mi to trvalo:-)


Gora
14. 04. 2021
Dát tip

snake, ano, pochvala patří zejména Davidovi...

mám v oblibě H. Hegerovou a podobné texty, tak jsem něco předložila miromurkovi, a on to uvedl v život!


Nami 99
14. 04. 2021
Dát tip

Moc hezké.


PavelK
14. 04. 2021
Dát tip

Pěkný. Věřím, že z toho máš velkou radost.

Mám zhudebněné tři věci ve formátu MP3. Co s tím? Dá se to sem nějak vložit?


K3
14. 04. 2021
Dát tip

Super. Perfektní text, hudba i zpěv. Má to skvělou náladu. Zaslouží si výběr.


Diona
14. 04. 2021
Dát tip

Díky Snaku...už to vidím :-) a slyším


Diona
14. 04. 2021
Dát tip Poeteroristka

Jen ty ne. Mno, to je trefa... Jen já to nevím ,-)) Tak co děláááš, proč néézpivááš, kuchyní se mi nerozlýháááš ?  ,-) 

 


snake_01
14. 04. 2021
Dát tip

(Název je klikací - odkaz na bandcamp) Provedení je perfektní, katarista je velmi technicky zdatný, výbotný finger-style. V některých polohách mi to připomíná Mišíkova Hraběte. Velmi se mi například v písni líbí frázování posledního verše "jen ty ne".


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru