Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NE (KONEČNÁ) VÍRA

16. 04. 2021
2
9
313
Autor
ALFONS

Ne (konečná) víra

 

Dobrého je poskromnu.

Po zádech běhá mráz.

My nevěříme nikomu

a nikdo nevěří v nás.


9 názorů

ALFONS
27. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

Ano, víra je důležitá a já věřím, že si dám jestě jedno pivo. Díky za tip.


Nejdůležitější je věřit sám v sebe.....ostatní se dostaví...:-))))...*/******


ALFONS
20. 04. 2021
Dát tip

Bačkovský: Děkuji za tipy a především za komentář. A.

Ps: Ač vím, že to není pěkné, dmu se pýchou a budu si to ještě notnou chvíli hýčkat. 


Bačkovský
20. 04. 2021
Dát tip

Já také Krchovského nečtu a to neznamená, že je Krchovského poezie  špatná. Mám radši Alfonse. Asi každý na Písmáku by se mohl ještě zlepšit. 

Např Akordy smrti, V prdeli, Dávno, Průser, Marnost, Karel - to jsou vemi dobré texty.  


ALFONS
19. 04. 2021
Dát tip

annnie díky. A i já samozřejmě věřím, že ve mě někdo věří a zárověň věřím, že mohu někomu věřit. A. 


annnie
19. 04. 2021
Dát tip

No, já myslím, že se najdou takoví, kteří v nás věřej. Ale opravdovej problém je, pokud my nejsme schopni věřit nikomu... To je prostě na nás... Tip za dekadentní atmosféru a.


ALFONS
19. 04. 2021
Dát tip

A děkuji za tipy ke Karlovi a k Dávno.


ALFONS
19. 04. 2021
Dát tip

Děkuji za velice pěkný komentář, za vaše postřehy i lehkou pochvalu. Krchovského jsem se opakovaně pokoušel číst, leč nějak tomu nemohu přijít na chuť, což samozřejmě neznamená, že je to špatné. Nicméně mému srdci je mnohem bližší poezie Františka Gellnera. Uznávám, že na zvládnutí "řemesla" budu muset ještě hodně zapracovat, ale jak jsem již dříve někde psal, chci aby to byl pořád ALFONS, ne Alfons, co píše jako Krchovský ...   Ještě jednou díky a jsem rád, že Vás některé moje texty potěšili.   


Bačkovský
17. 04. 2021
Dát tip

Píšu celkově ke všemu, co máte na Písmáku.

Básně se zdají jednoduché a depresivní. To je ale jen první pohled. Když se vracím a čtu, tak je zřejmé, že možná jsou jednoduché, ale ve smyslu "v jednoduchosti je krása". Depresivní asi trošku jsou, ale nevadí. Máte svoji poetický xicht. Píšete o stárnutí a smrti (alespoň ty nejlepší kousky), mám jiný pohled ale opět - něco tam je. Není to vůbec špatný. Myslím,že Umbractica Vám radila číst básníky s podobným stylem (Krchovský?), čtení přináší zvládnutí "řemesla". To je dobrá rada. Část textů mě potěšila. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru