Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osudová

17. 04. 2021
20
26
1038

Záznam z koncertu při pohledu na fanynky hlavního zpěváka :) 



Někdy je mi líto, že aniž bys mne vůbec kdy potkal, už jsi se oženil s jinou. Trvá to jen chvilku, než si uvědomím, že nemůžu mit všechno. Možná jsem na prvni pohled nezajimavá... další průser. Znesnadňuji seznámení. A v tom bude celý zakopaný “asiosud”.





26 názorů

První tři verše jsou geniální.


Kamamura - dost dobré přirovnání :) 


Kamamura
02. 05. 2021
Dát tip

Dobývání nepřístupné ženy je vždy nesnadný podnik, zvláště pro nesmělé introverty. Překážky se dají překonat - na hradní cimbuří se dá vyšplhat po šikovně vrženém laně s kotvou, vrátná v internátu se dá uplatit bonboniérou, otce se solí nabitou brokovnicí je možné nechat vyhrát v pokeru, ale pokud se žena uzavře k tomu všemu v tramvaji řítící se neznámo odkud neznámo kam, klesají šance takového podniku rychleji, než akcie Bear Stearns v roce 2008. 


Theo, jsi zaručeně na první pohled zajímavá (ač jsem na tebe stále ještě nenarazil na té zadní sedačce v tramvaji)


Kdyby nebylo asi a snad, nemohli bychom si představovat, co by bylo, kdyby.........


Thea v tramvaji
19. 04. 2021
Dát tip annnie

Johohoooo! To byl teda úlovek :) A byly černý. Takže asi jiný příběh :)


annnie
19. 04. 2021
Dát tip

Byly růžový??? Jestli neutekly tý mý podprsence...

No ale to nic není proti tomu, jak před pár lety můj foxík Jack (in memoriam) vskočil do křoví, vyskočil a v tlamě měl penis!!! Byl naštěstí umělej :)


Annie - ano  :)))) Já loni potkala na vandru na jednom tábořišti kalhotky. 


annnie
19. 04. 2021
Dát tip

No mně se lítající podprsenky líběj :), je to takový mladistvý :) :) :) Ale fakt je, že jsem je lítat ještě nikdy neviděla. Ale jednou v lese u cesty jsem viděla viset z větve borovice nádhernou sexy cyklámen-růžovou krajkovou push-upku, to bylo rozkošný...

Já jen musela doveršovat ten rozdíl mezi fanynkovstvím a fanoškovstvím: kde dívka sní o bílých šatech, muž se zcela skromně spokojí s... :) :) :)


Milá Annnie - jasně že to funguje i naopak :) No tyhle holky byly naštěstí docela kultivované. Žádné podprsenky vzduchem nelítaly, jen zasněné pohledy. Četla jsem myšlenky.... Bylo to na koncertě Davida Stypky. Teď mi to došlo - on měl taky píseň "Osudová"!


annnie
19. 04. 2021
Dát tip

A někde fanoušci jiný zpěvačky:

Tebe bych, děvče, dostal,

jen se k tobě dostat blíž!

No ale neboj:

na praní vaření úklid a výchovu dětí

mám jinou...

:) :) :)

Tip a.


Thea v tramvaji
18. 04. 2021
Dát tip Diona

díky všem, co jste se u mne zastavili :) Asiosud...


kočkodan - :))))) 


radovane - tohle vzniklo jako reakce na fanynky jistého zpěváka. Díky že ses u mne stavil ;)


... prezentuj se básněni a budeš zajíma vá natošup


Kočkodan
17. 04. 2021
Dát tip annnie

 

To úvodní souvětí slyším já takřka obden. A to jsem už 63 let vůbec nekoncertoval. ;-)


Dagmaram
17. 04. 2021
Dát tip

první tři řádky jsou nej :-)


Andělka1
17. 04. 2021
Dát tip

***


Diona
17. 04. 2021
Dát tip

:-))

asiosud...povedené :-)  UrčitěTip


.....v tom bude celý zakopaný “asiosud”.....*/*********

Norsko 1
17. 04. 2021
Dát tip annnie

Zakopanej sud. Kam jsem ho dal v tom devětatřicátým


gabi, snake - díky za návštěvu :)


snake_01
17. 04. 2021
Dát tip

První tři verše byly velmi kontra-intuitivní a překvapily mě (příjemně). A pokud jde o asiosud, to je termín, který si pokusím zapamatovat... T.


asiosud :)*


Thea v tramvaji
17. 04. 2021
Dát tip Já Lucie píšu...

Ano! Přesně toho! :) Děkuji Lucie :)


Usměvné :) Jojo, to zná každá, která má v pokoji na plakátu toho "asipravého"...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru