Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lidské až příliš moc lidské,...

18. 04. 2021
1
0
172
Autor
Košík010

prase jedno pitomý, zase mi šahá mezi nohy, myslim můj manžel, ten asi může ale co já s tím,...

Jednou sem byl v hospodě a dal si minimálně dvě tři piva pro začátek, jako ve formuli jedna dobrej start, a poslední v cíli,...

pak sem šel na záchod vyměnit gumy  bylo to dobrý ale moc pomalý, myslím čůrání ne výměna gum,...

pak sem se vrátil na místo v klidu si dal další dvě piva, k tomu nějaký kafe a tyčinky, bylo to docela "dobrý", jako ve škole za tři, s hospody mě ještě nevyhodili když málo piju, čůrat sem už nepotřeboval a tak sem se zapojil do diskuze vedle sedících, ne že by nevěděli o co jde myslím jejich diskuzi nebyli vožralý ale mluvit teda uměly,

nejdřív slavie sparta kdo je lepší v sexu jestli trpišovský nebo mluvčí sparty mladá paní rosická, a nebo asistent u fotbalový reprezentace, a plíšková karolína nebo krystýna to sou pěkný dvojčata, mezi sebou ne, to jim vyšlo ale nesouhlasil sem s výsledkem pan trpišovský je přeci dobrej ve fotbale ne v posteli kromě jeho ženy,... karolína je hezká ale krystýna ta její ségra je hodná ale v sexu nic moc, karolína je asi hezčí, možná je krystýna lepší v sexu, znáte to přísloví, nejlepší v sexu je pán bůh, na jedničku to umí jen pan ředitel, na dvojku prostitutky z perlovky a na trojku sexuologové a gynekologové na čtyřku zbytek homosexuálů a leseb,...na pětku nikdo snad nějakej obřezanej,... pak sem šel spát ale ne usnul sem v hospodě, a zbytek si nepamatuju leda z vypravování, každý den zázrak asi nejde splnit aspoň bych se moh o to pokusit, ale zlý nejste, to byl vtip, no a nakonec ani nevím konec světa, snad konec dne,...

a nebo konec vývoje v sexu nebo nějakou novou prasecky složitou teorii, děkuji konec přednášky, ale studenti už zmizely asi do hospody, taky tam půjdu až budu mít hlad,...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru