Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poezie od flašky

20. 04. 2021
11
20
627

KOMÁR A FACKA

Častokrát si říkám,

"nejradši bych si vlepil facku"!

Však jen komár

dokáže mé "touhy" 

převést v činy.

 

KACHNA „B“ A BEZ DROBŮ

Kachna „B" a bez drobů

leží líně u hrobu

hned u prázdné flašky.

Někomu asi

vypadla z tašky.

 

PLYŠOVÝ MEDVÍDEK

Uviděl jsem právě,

ležet hovno v trávě.

Však buďme prosím tiší,

je to hovno „plyší“.


20 názorů

No jo...jednou se člověk uklikne a pak to má do smrti na talíři. :o))  Dík za přečtení.


Jani, máš pravdu. Je to něžný produkt.


Janina6
21. 04. 2021
Dát tip

Hovno plyší mě úplně rozněžnilo :-)


Oskar Koblížek
21. 04. 2021
Dát tip geminy

Dobrá, Geminy. Pokud se ti mdloby líbí, pak možná ještě nějakou svou oduševnělou "poezii" položím.


Záleží na tom, Břízo, jak daleko ta večerka je. Pokud po cestě nasával, pak není divu, že ptáka, při zalézání zpátky do rovu, vytrousil. :-) 


Bříza
20. 04. 2021
Dát tip

- mě zaujala otázka, nač nebožtíci nakupují kachny B bez drobů a co asi bylo v tý flašce . . . mám takovou vizi, že moc brzy zakokrhal kohout a chudák zetlelej to holt nedonesl z večerky . . . . i když --- ve městě kohout ?! Nebyl v tom spíš nějaký kryptař bez domova? Stávají se takové věci . . . ale v tom případě se vsadím, že kachna nebyla vykázána v EET . . . nebývalá realitní krása . . .


geminy
20. 04. 2021
Dát tip

Oskar. Dobrá, omdlela jsem ;). Mě se to líbí.


Děkuji Ti moc, Vesuvanko. Milá návštěva. Opravdu.


Oskar Koblížek
20. 04. 2021
Dát tip geminy

Geminy, já na básně nejsem (což je vidět-básníci u toho většinou žděšením omdlévají), ale jsem rád, když to aspoň vyloudí úsměv...byť třeba jen "soucitný". ;-)


Aru. jsem rád. I když...úplně si tím jist nejsem. :o))


Není třeba, stačí se potutelně usmívat. :-))


Aru
20. 04. 2021
Dát tip

velice vtipné ;)


vesuvanka
20. 04. 2021
Dát tip

Rozesmálo mě :-)))


geminy
20. 04. 2021
Dát tip

Hezké. Tohle můžu, tenhle styl se mi líbí. Díky :)


Směji se, ale ne nahlas :)


Kočkodánku, nevím, jak to děláš, že smícháš do reakcí všechno takhle pěkně dohromady. V každém případě mě to nesmírně baví.


Děkuji za úsměv. Je to velké vyznamenání.


Andělka1
20. 04. 2021
Dát tip

:-))


Kočkodan
20. 04. 2021
Dát tip

 

Za dílko ti nechci vlepit facku, protože (aspoň podle mě) nestojí za... no za ten nález v trávě. Opravdu nemám pocit, že mě tvorbou dostaneš dřív do hrobu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru