Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Náhoda

20. 04. 2021
4
15
341
Autor
lastgasp

Opisovat je dovoleno


15 názorů

tak nevím...jedno je do šířky....druhé do délky...kdoví jaký je vlastně originálll:-)))) https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/…114 


lastgasp
22. 04. 2021
Dát tip

Irenko díky za hodnocení.


lastgasp
22. 04. 2021
Dát tip

Evženie díky zazastavení a hodnocení. Přiznám se, že jsem zkusil po letech namalovat acrylem obrázek a byla to fuška.


Hlavně, že to splnilo účel, dívčí tvář to je a vcelku vydařená :-)


lastgasp
21. 04. 2021
Dát tip

Jano díky za zastavení a tip. Fedro je chicagský populární malíř, hlavně díky komerci.


vesuvanka
21. 04. 2021
Dát tip

Přemku obrázek je moc hezký, zaslouží TIP, stejně tak i veršíky. Původního autora obrázku jsem neznala, díky za jeho odtajnění :-)))


lastgasp
21. 04. 2021
Dát tip

Přece jen jsem našel původního autora obrázku. It's Chicago arrtist Thomas Fedro. Kopie originálu vypadá přece jen trochu jinak, ale jsem spokojen. Tedy hlavně vnuk.


Jjjj....tip za veršovánku.....:-))) i když jsem nepoznala...:-))))


hodně písmáků nakouklo...ale hádanku se vyluštit asi nikomu nepodařilo...chj


já zatím také ne......také mě to zajímá....ale našla jsem tohle....také hezké....https://www.facebook.com/…H-R


lastgasp
20. 04. 2021
Dát tip

Ne, malování podle čísle to není. Vnuk chtěl ode mě obrázek nějaké dívčí tváře, tak jsem použil tento motiv. Kopie se zdařila. Autora jsem nenašel.


ale je to hezké......pár tahů....hmmmm.....ještě stále hledám......


Není to nějaké malování podle čísel??????..:-))))


lastgasp
20. 04. 2021
Dát tip

O to právě jde. Já to zkopíroval podle nějakého obrázku z webu, ale autora neznám.


Gora
20. 04. 2021
Dát tip

Není to fragment od J. Zrzavého, Přemku?:-)) nebo jsi autorem ty?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru