Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

procházkování

Výběr: atkij
20. 04. 2021
18
25
555
Autor
Dagmaram

na polní cestě

jen jedna malá louže -

bláto po čenich

 

dubnový deštík -

na vycházkové holi

lístky sakury


25 názorů

Dagmaram
24. 04. 2021
Dát tip

Vesuvanko a mně zase, jak se v té ulici růžové okvětní listky lepí na pryž vycházkové hole. Děkuji za milý koment :-)


vesuvanka
22. 04. 2021
Dát tip

Líbí se mně obě haiku. Druhé mi připomnělo koberce okvětních lístků sakur v jedné ulici :-))), TIP


Hezké jarní postřehy.


Kočkodan
21. 04. 2021
Dát tip

 

Dášo, tak si rychle přešaltuj vyčítavý smajlík na omluvný – tu zralou dámu jsem si jen vypůjčil ze tvého úvodního komentáře. (odpouštějící smajlík)


Dagmaram
21. 04. 2021
Dát tip

Irčo díky za koment. Snad to časem lépe rozeznám co je mini a co Haiku.

:-) 


Gora
21. 04. 2021
Dát tip

První vnímám, Dášo, jako milou mini, druhý text je parádní haiku... duben, poutnická hůl, sakura, vše v souladu a s přesahem!


Dagmaram
21. 04. 2021
Dát tip

děkuji Bixley, písničku jsem si pustila, znám ji! :-))


Dagmaram
21. 04. 2021
Dát tip

black, třeba hůl nebude ani potřeba. Myšleno v pozitivním smyslu. Díky :-)


Dagmaram
21. 04. 2021
Dát tip Já Lucie píšu...

Lucie, po tvém komentu jsem povyrostla. Moc díky :-)


Dagmaram
21. 04. 2021
Dát tip

Díky Radmilo za zastavení, a že se líbilo :-)


bixley
21. 04. 2021
Dát tip

Moc hezká jarní procházka.


Dagmaram
21. 04. 2021
Dát tip annnie

an, máš pravdu, je to kapku nesourodé procházkování. Oba tipy jsem si vystavila na poličce. Díky :-)


Dagmaram
21. 04. 2021
Dát tip

děkuji atkij, výběr mě moc potěšil. Ještě více, že jsem se tě obrázkem dotkla :-)


Dagmaram
21. 04. 2021
Dát tip

díky dievča, ráda jsem tě provedla :-)


Dagmaram
21. 04. 2021
Dát tip

kočkodane, jaká seniorka, to jsem byla já s Maxem. Vyčítavý smajlík


ten první obrázek dobře znám....k tomu druhému jen dodávám, že ještě nechodím o holi...:-)))))...*/******


První haiku mi připomnělo TD, který je tento měsíc, na téma Den louží :) 

Obě jsou moc krásné! Pěkně se představovaly... Vždy žasnu, když někdo umí tak skvěle napsat haiku, mám je moc ráda, a proto výběr vážně zasloužený! Ten rošťák dělá ale divy :)


Atkij řekl vše..., díky...


annnie
21. 04. 2021
Dát tip

Obě se mi moc líběj, ale možná by jim to slušelo víc každý zvlášť - první zemitě humorná, druhá jemnoučká křehoučká... Dvakrát tip :) a.


atkij
20. 04. 2021
Dát tip Radmila Marie

Druhý text je obsahově velice příjemný, přirozený, výborně předaný. Za něj výběr.


Dagmaram
20. 04. 2021
Dát tip

snaku ano, okvětní lístky. Přišlo mi, že květy by evokovaly celá kvítka "přišpendlená" na holi. Volila jsem mezi lístky a plátky.

Moc hezky výklad. Díky :-)


ten prvý obraz poznám zo života a do druhého tiež sa dá ľahko vstúpiť ... pekné


Kočkodan
20. 04. 2021
Dát tip

 

Já jsem hlavně moc rád, že se v té kaluži (nechtěně) nevyrochnila ona seniorka... (úlevný smajlík)


snake_01
20. 04. 2021
Dát tip atkij

Opravdu to měly být lístky a ne květy? (nebo je to myšleno jako okvětní lístky?) To druhé haiku se mi velmi líbí. Sice by bylo možné namítnout náznak hodnocení v citově zabarveném deštík, ale myslím, že tady to jde vnímat i zcela neemocionálně a čtenář tak dostává na výběr mezi interpretacemi. Díky lístkům sakury se do textu dostává existenciální přesah - navíc spojený s motivem cesty. T.


Dagmaram
20. 04. 2021
Dát tip blacksabbath, Gora, vesuvanka

vzala jsem toho rošťáka na procházku a on mi opět dokázal, že zvládne nemožné. Vyrochnil se v jediné kaluži, co kaluži, kalužce, co byla širo kolem. A pak mě tím svým čenichem pošťuchoval. Přišli jsme domů jak dvě chrochro.

nesla jsem dnes papíry k účetní a v jejich ulici je nově vysazená alej mladých sakur - nádhera. Jinde jsem potkala starý pár, který se vzájemně podpíral a paní byla o holi. Ty dva obrazy se mi spojily.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru