Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přemítání trpaslíka se skřítkem

23. 04. 2021
12
25
752
Autor
Aru

"Ti povim zase bimcaly"

"Koho bimcali? Si někoho viděl?"

"Eee, Věže bimcaly, tam sou ty otravný zvony."

"Já žádný vyzvoněný věže neviděl. A to jako voni od sebe ti někde zvoní, to máš doma, jo? Tak to vyhoď, jestli ti to vadí."

"Neee, to mají Kříšťani v těch svejch barácích, čím jsou ty baráky větší, tím tam musí mít víc věží a zvonů, aby ten randál stál za to. Voni z toho mají velkou radost, ale mě to pak ruší tempo při kování."

"Tak nekovej."

"Taky nekovám, tlachám tu s tebou."

"Ale nás mají lidi rádi, víš?"

"O tom pochybuju."

"Dávají nám hezký vecičky, a taky je s nima sranda."

"Nám teda nic nedávaj, ale kradou."

"Jako v kovárně?"

"Ne, poklady kradou, seberou je a odnesou."

"Jo, táák, a to se nebojej?"

"Ne, ti se nebojej ničeho."

"A co sou zač ti Kříšťani?"

"No, to voni ty baráky postavili a když se do těch zvonů pořádně tříská, tak voni tam zalezou."

"To jako do těch zvonů? To sou ti Kříšťani strašně príma. Já chci být taky Kříšťánem a lízt do zvonů."

"Ne, ty trdlo. Do těch baráků lezou, aby tam spolu poseděli a dostali oplatku, ale jenom lidi."

"K čemu jim je oplatka?"

"Asi maj hlad."


25 názorů

annnie
24. 04. 2021
Dát tip Aru

Jaks mi napsal, musela jsem si to přečíst znova. Je to naprosto neodolatelný a návykový. Tak už radši neodepisuj, byl by to bludnej kruh, musela bych to číst zas a zas znova a zas a zas odepisovat, a mám dnes hrozně práce, tak to nejde :) 

Naposled mě tu takhle dostala jasnoguĺa od dievčaťa z lesa. Nojo, musím jí na tohle poslat avízo. Jo aha, ona už to četla... Tak nic. Tak pá, hezkou sobotu a.


Aru
24. 04. 2021
Dát tip

ó, v nadšení děkuju ;)


annnie
24. 04. 2021
Dát tip Aru

Pro mě nejlepší, co jsem od tebe zatím četla. Nadšena, okouzlena, omráčena, silně pobavena. Výběr!!! !!! :) a.


Aru
23. 04. 2021
Dát tip

anoooo, díky ;)


dievča z lesa
23. 04. 2021
Dát tip Aru

zabimcať si do cimbalu ... k tomu trošku vínka ... hneď je lepšia náladinka


Nějak to musí vyřešit, když jim to vadí. Jen se divím, že tak najednou. Nebyli náhodou na ušním? To i já potom slyším i to, co bych nechtěla.


Aru
22. 04. 2021
Dát tip

Evži, jak zapeklitá?


Aru
22. 04. 2021
Dát tip

nic se nestalo ;)


To je ovšem zapeklitá situace.


bixley
22. 04. 2021
Dát tip

Tak pardon. 


Aru
22. 04. 2021
Dát tip

díky, jen koval trpaslík, skřítek by kladivo do ruky nikdy nevzal :)


bixley
22. 04. 2021
Dát tip blacksabbath, Aru

Těžkej život! Kříšťani lezou do baráků, co v nich bimcají zvony, aby dostali oplatku a skřítek při kování vypadne z rytmu a oplatku nedostane. A ještě ti kříšťani kradou poklady. Já trpaslík jsem z toho na větvi.  Vlastně pod větví. :-)


Aru
22. 04. 2021
Dát tip

díky Diono za tipík ;)


Aru
22. 04. 2021
Dát tip

díky Milane ;)


Aru
22. 04. 2021
Dát tip

no jo, ivi, jinej kraj, dík ;)


MilanH
22. 04. 2021
Dát tip

:-)


Diona
22. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

jojo, to znám, a též blemcat ,-)...obojí provozuju ráda :-)


camcat....to je camcy kecat


Diona
22. 04. 2021
Dát tip

camcali camcali a k tomu jim bimcaly ,-)


Aru
22. 04. 2021
Dát tip

to je v pořádku Kočkodane

(mrkající smajlík)


Aru
22. 04. 2021
Dát tip

mohu vyzvědět původ slova camcat, jo to víš, já taky kulový vím :)


Kočkodan
22. 04. 2021
Dát tip

 

No tak to bych se měl asi pro jistotu rychle odpojit, aby to tak i zůstalo. (sebereflexivní smajlík)


blacksabbath
22. 04. 2021
Dát tip Aru, Diona

dva by spolu camcali.....kdyby zvony nebimcaly......:-))))))


Aru
22. 04. 2021
Dát tip

žádný strachy, debata je nevinná a na úrovni :D


Kočkodan
22. 04. 2021
Dát tip Aru, Diona

 

Ufff, hned u „bimcaly” jsem se příšerně rýmově orosil... A jsem rád, že to bylo zbytečně. (ulehčený přisprostlý smajlík)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru