Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

chci se podívat do starších děl a nemůžu to najít - kde je ten formulář prosím ?

22. 04. 2021
0
6
315
Autor
susu

má se vyplnit nějaký formulář, abych našla starší díla, ale kde ?

zajímá mě tvorba pro děti neomezeně v čase, chci si to pročíst od nejnovějších po nejstarší

díky za radu


6 názorů

Delfín
25. 04. 2021
Dát tip

Aha! I tak, když jsem cvičně proklikl na někoho jiného, měl jsem tam i jeho starší věci. Ovšem o tom, že tu najednou nefunguje hledání, už tu psala snad i Jarmila M. A mně to taky z noťásku nešlo, kdežto z mobilu ani nevím, jak se na to dostat! Kdysi stačilo napsat třeba na google úryvek nebo název plus písmák a už měl člověk odkazy. Teď už je to horší. 


susu
25. 04. 2021
Dát tip

chtěla jsem díla jiných autorů, svoje nepotřebuju :) - dřív to bylo vidět a ted všechno někam zmizelo. pokud nevím autora, neumím to najít.


Delfín
25. 04. 2021
Dát tip

Fusky, no já tu mám asi všechno od r.2008, předtím jsem tu nebyl a na literárních portálech jsem od ledna 2007. Je fakt, že jsem nejspíš nic nedával do kat. indispozice a teď ani nic neposílám do arény, jen zaškrtávám vázané verše...


Delfín
24. 04. 2021
Dát tip

Myslíš svoje starší věci? Zkus kliknout na Moje. V profilu máš poslední akce a pak všechna dílka od nejstaršího. 

Pokud si pod Moje ovšem ještě klikneš na díla, bude tam ten seznam opačně, tedy od nejnovějších. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru