Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Óm

26. 04. 2021
28
55
1568
Autor
annnie

Óm                                                                                                                            Šumava, červenec 2013

 

Óm... uprostřed louky

Mi zní v duši

 

Měkce mě hladí vítr

A slunce jeví mi svou letní moc:

Na protější stráni...

I když je to vážně k nevěření...

Pět stožárů lyžařských vleků,

Anno,

Dnes se proměnilo v pět zastavení křížové cesty.

 

Mír je ve mně... i ve stádu krav mezi kříži

Ecce:

 

Homo.

Útěchy dnes

Mi více netřeba.

 


55 názorů

Morticia Adams
17. 06. 2021
Dát tip annnie

Jak to, že ji neznám?  No, nejsu buddhista. Vystačila jsem si vždy s Óm a dalšími basic.


annnie
17. 06. 2021
Dát tip

Skládá to buddhistickou mantru Óm mani padne húm


Krásné * ....jenom moc nerozumím zvýraznění těch písmen, hledala jsem slova, význam, ale nevidím...je to jen tou nehezkou ranní hodinou?


annnie
03. 05. 2021
Dát tip

Milý Romane, jsem ráda, že souzníme. Měj se krásně! Rom-an-n-a :)


To Anka: Mám ji také ..zaškrtnutou :)jako oblíbenou, pokud se nepletu,..., ale pravidelně nechodím:) Díky za tip (ano -předala jsi mi tip, přestože jsi přitomm byla na své stránce:)! ),..., a hezký den Ti přeji :). 

Roman.


annnie
30. 04. 2021
Dát tip

Kamamura, thanks a lot! Nice to meet you a.


Kamamura
29. 04. 2021
Dát tip

Very good!


annnie
28. 04. 2021
Dát tip

Pavle, moc pěkný. Děkuju. Tip :) a pá, měj se krásně a.


annnie
28. 04. 2021
Dát tip

Zeanddrichu... Dostals mě. Asi si tvůj komentář vystřihnu a nalepím nad postel. Moc děkuju!

PeS: A chodíš například k dievčaťu z lesa???

Měj se krásně a.


annnie
28. 04. 2021
Dát tip

cassy, díky! Přeju mír všude kolem tebe i v tobě! Pá a.


annnie
28. 04. 2021
Dát tip

Marcelko,

kdyby byly ve sněhu, vůbec nic by se nezměnilo. Jsem naopak ráda, že můj obraz navodil jiný tvůj obraz. Díky za návštěvu! Já se chystám kouknout na něco tvýho, ale teď mám totálně zoufalej tejden... Zatím pá a.


annnie
28. 04. 2021
Dát tip

Kvaji, moc díky! Mně tam bez toho slova nějak nesedí rytmus - ještě se nad tím zamyslím... Měj hezkej (pod)večer, a.


annnie
28. 04. 2021
Dát tip

Kočkodane, tak Ohmův zákon! Že jsem na to nepřišla...

Tvý komenty jsou vtipný vždycky a rozhodně za ňákou tu mŕtvolu stojej :)

Díky, pá a.


annnie
28. 04. 2021
Dát tip

Theo gratias :)!!! Ráda jsem tě viděla!!!


PavelK
28. 04. 2021
Dát tip snake_01

snake_01:

Ježíšmarjá –

nešikovný řemesník

urazil Krista


snake_01
28. 04. 2021
Dát tip aleš-novák, PavelK

PavelK: (senrjú)

 

Pitomý dláto!

Restaurátor amatér

urazil Krista


PavelK
27. 04. 2021
Dát tip annnie

Posvátné krávy

na křížové cestě –

Krista neuráží.


Když přijdu na Písmák,..., tak se tu ..různě potuluji -většinou ale jen do chvíle, než otevřu nějakou Tvoji věc, Anko; - potom už mám, většinou, alespoň na pár hodin ..v duši (případně i v mysli) plno :)


cassy
27. 04. 2021
Dát tip

...cítím ten dech...


Marcela.K.
27. 04. 2021
Dát tip

Jsem si ty krávy představovala na sněhu :-))) Teprve pak jsem si přečetla, že je to psané v červenci! Já jsem blb.


kvaj
27. 04. 2021
Dát tip

Oslovilo mě. Jen bych vynechal "svo" ve verší "A slunce jeví mi ... letní moc


Kočkodan
26. 04. 2021
Dát tip

 

Já se tedy pokusím být komentářově průhlednější. Myslím, že to říkával ve filmu Limonádový Joe, když se objevil v saloonu: „...a se mnou přišel zákon.„ No a já to dal do spojitosti s panem Georgem Simonem Ohmem, jenž formuloval ne tak zcela neznámý fyzikální zákon. Prostě jsem šel i přes mrtvoly, jen abych do svého příspěvku narval aspoň špetku vtipu.


Annnie, já ještě nikoho takového neznám, takže za autentičnost to považuji, ale až na někoho narazím, tak si to zkusím rozmyslet :)

Na texty teď nemám moc času, ale budu se snažit, se na ně co nejdřív zase vrhnout :) Zatím mám teď novou miniaturku Louže pro všechno, která je napsaná k TD, tak si můžeš počíst...


Je to sváteční! Jak slovo v kostele :) a tady na sjezdovce.


annnie
26. 04. 2021
Dát tip

Radovane, díky. Mě tenkrát taky :)

Srdečně zdraví a.


Aničko, to jak se proměnilo 5 stožárů v zastavení křížové cesty, mě chytlo za srdce


annnie
26. 04. 2021
Dát tip

ad Abakus:

Díky, už rozumím. Byl to fakt kříž :) A ještě k tomu hnusně zelený lyžáky!!! Jsi hrdinka života :) Ráda jsem si tvým obrazem doplnila ten svůj. Měj se krásně, pá a.


Aru
26. 04. 2021
Dát tip

:D

tak to je skvělý, no ono to tak dopadne :D


annnie
26. 04. 2021
Dát tip dievča z lesa

Dievča, aj ja, aj ja... Iba - niekedy som maličko nepokojná Kráva a túlam sa, že má so mnou pastier čo robiť :)

Vďaka za ťa!

Pá a.


annnie
26. 04. 2021
Dát tip Aru

Aru, a tuhle znáš?:

Sedí Buddha na načechraným obláčku a klátí nohama:

"Bože, co mám dělat s tím prdícím Aru?"

"No - že zrovna TY se mě budeš ptát na radu...!"

"Máš recht. Prdím na to taky."

 

Měj veselej večer, pá a.


annnie
26. 04. 2021
Dát tip

Mit,

děkuju za přehnanou chválu! Přeju ať k tobě vše přichází v míru a srdečně zdravím a.


annnie
26. 04. 2021
Dát tip

Lucie milá,

zdá se, že bys mohla dělat vedoucí mého fanklubu :) . Ale to bych ti nedoporučovala... Neb ve skutečnosti tak jako já píše leckdo, a mnozí jistě líp. Nicméně jsem dojata a s povděkem ti plácám zpět! Měj se krásně a místo komentů piš hlavně svoje vlastní texty! Těším se na ně. Pá a.


annnie
26. 04. 2021
Dát tip

Alegně

Lehce, leč s radostnou

Energií a hlavně s

Gustem

Na dobrou noc mává a děkuje

Anna


Abakus
26. 04. 2021
Dát tip

V Bratislave je jeden kopec /Kamzík/ a kedysi dávno tam boli vleky  a teda aj aj stĺpy - ale málokedy fungovali. Čiže vyjsť to v ťažkých hnusne zelených ťažkých gumených lyžiarkach bol výkon. 

Neskôr  som tam učila svoje deti lyžovať s  baterkou v ruke - po pracovnej dobe a  samozrejme bez vleku. 

Stĺpy  stoja nerušene ďalej.


annnie
26. 04. 2021
Dát tip

Danny, díky.

A

Kdo

Rozumí

Oslavným

Slovům,

Toho

I annnie

CHválí :)


annnie
26. 04. 2021
Dát tip

ad Abakus: Mrzí mě, že přesně nerozumím tvému komentáři, ale děkuju za návštěvu. Budu ráda za vysvětlení! Hezkej večer a.


som spokojná krava ... žujem trávičku a pastier medzi krížmi dáva pozor, aby som sa nezatúlalala


annnie
26. 04. 2021
Dát tip

Benetko! Ty zraješ jak mešní víno!!! Právěs mě uvrh do skoronirvány! Díky moc a.


annnie
26. 04. 2021
Dát tip

Kočkodane, pravdu díš

já hledím v díž a zvedám číš

výš a výš:

Sláva!

Ať žije kráva!

Ale to s tím dlouhým ó a Limonádovým Joem, to fakt nejsem schopná rozluštit. Blonďatím nad tím věčnost a nic. U Buddhy, prosím tě, dej další nápovědu, nebo nakonec zešedivím... a.


Aru
26. 04. 2021
Dát tip

já na to prostě prdím, to je celý moje moudro :D


annnie
26. 04. 2021
Dát tip

Ó Diono,

jak šťastna je Anna, že ses jí i ty, nejdražší, chytila na losový lososový lotosový špek! Vzývám tvé mrkající třetí oko a v úctě se poroučím, pá a.


annnie
26. 04. 2021
Dát tip

Snakeu,

sama sobě jsem si podobnou připomínku dávala, než jsem to sem hodila :)

Ale jelikož jsem měla vnitřní argumenty pro i proti, nakonec jsem se rozhodla text nechat tak, jak jsem ho tenkrát napsala, a byla jsem HÓDNĚ zvědavá na reakce. Psala jsem to ve stavu určitýho vnitřního přerodu v průběhu jednoho velice silnýho asi týdenního soustředění, kde podněty, myšlenky, emoce a debaty bublaly a třaskaly mezi několika desítkama lidí a vše bylo zesílený jak pod lupou. A ty silný slova mi z toho do tý básně přepadly tak samozřejmě... Tak mi bylo líto je z toho dát pryč a devalvovat (tedy - ve smyslu: sobě) tím tu živou vzpomínku... Pravda ovšem je, že právě proto nejsem schopná posoudit to objektivně. Takže tvůj názor (a ostatní taky) je pro mě tentokrát obzvlášť cennej. Díky moc a.


annnie
26. 04. 2021
Dát tip

Aru, i já jsem se s tím dlouho smiřovala :) A teď se snažím vnitřně sladit s tímhle. Doufám, že jednou se mi to povede :).

Dokud trvá vesmír,dokud zde žijí cítící bytostikéž i já zde mohu přebývat,abych rozptyloval utrpení světa.

Díky, pá a.


Já Lucie píšu...
26. 04. 2021
Dát tip Zeanddrich E.

Nemám slov, jen óm... a placáka k úžasné formě, která je nezaměnitelná a myslím, že si ji ani nemusíš nechat patentovat, protože toto vážně nikdo neumí! 


Alegna
26. 04. 2021
Dát tip

ÓM MA NI PAD MÉ HÚM


Danny
26. 04. 2021
Dát tip

pěkný akrostich


Abakus
26. 04. 2021
Dát tip Zeanddrich E.

Krížová cesta to bola aj vtedy, keď  tam stožiare nerástli.  A aj potom, keď ich zasadili a po čase prestali fungovať - správa z Monte Camzíno v Bratislave.


annnie
26. 04. 2021
Dát tip Zeanddrich E.

Black! Ve mě mír, v tobě mír... a za chvíli máme celosvětový mír!!! Díky za podporu! Pápápá a.


Benetka
26. 04. 2021
Dát tip

Anna

Mírem naplněna

Ejhle

Nirvána ženy


Kočkodan
26. 04. 2021
Dát tip

 

S kravami (čtyřnohými) nebývá kříž a člověk u nich není zrovna v té nejhorší společnosti.

 

Podle přítomnosti nabodeníčka a absence jisté souhlásky mi bylo jasné, že dílko nebude jako Limonádový Joe a nepřijde s ním zákon. Ale to vzhledem k obsahu nakonec vůbec nevadilo.


Diona
26. 04. 2021
Dát tip Benetka

Ó, budiž pozdravena, Annnie, ty šperku z lososu ee lotosu ,-) Óm a jeden nedělitelný Tip


snake_01
26. 04. 2021
Dát tip Zeanddrich E.

Dnes mi tam trochu překážejí ta velká slova (mír, duše, a asi i některá jiná), ale obraz stožárů lyžařských vleků proměněných v zastavení křížové cesty (a krav mezi kříži) je působivý. T.


Aru
26. 04. 2021
Dát tip

pěkný to je a myšlenka hodnotná, ale já už jsem se tak nějak smířil s tím, že sem zase vrátím, budu dělat to samý, učit se to samý, stejně je to cirkus :D


blacksabbath
26. 04. 2021
Dát tip Diona

Óm...posvátná slabika... prvotní zvuk, vibrace...sjednocení.....uprostřed louky... v tobě - ve mně...........*/**************


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru