Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dračí výprava ... díl první

27. 04. 2021
16
41
1255
Autor
blacksabbath

Chtěl-li by se do výpravy, eventuálně do psaní zapojit i někdo další.......jste upřímně vítáni!!!

Náměty pro výpravu nebo samostatné články můžete uveřejnit pod svým nickem  ( do závorky za váš název napište prosím "Dračí výprava")

Protože na vyprávění-pohádce se podílí větší počet členů výpravy a začátek byl velký bum.....ale fakt krásný......

P R O S Í M .... aby na sebe jednotlivé díly alespoň trochu navazovali, napiště mi do zpráv a já vám "přidělím" vaše číslo dílu. Děkuji

_________________________________________

Zatím publikováno

1. díl blacksabbath, 2. díl Aru, 3. díl Gora, 4. díl blacksabbath, 5. díl bixley, 6. díl Gora, 7. díl Aru, 8. díl bixley, 9. díl blacksabbat, 10. díl Aru, 11 díl. Evženie Brambůrková, 12. díl Okamžik,13. díl Já Lucie píšu, 14. díl Gora,15. díl - závěr Aru ...

 

 

 

To vám, milí dospělci, v jedné sluji na okraji města, ona to vlastně byla opuštěná továrna, žil drak.

Aby mu tam nebylo smutno, nalákal tam dračici. Ona to vlastně nebyla dračice. Byla to saň. Dvouhlavá. To si dal. Pusy jí jely od rána do večera. Jednou nebyla spokojená s lůžkem, jindy zase se jí nelíbil výhled ze sluje, jídlo mělo buď moc kostí nebo nebylo dobře uleželé. Co vám mám povídat. Chudák drak.

A jak to tak bývá, narodila se jim dráčata. To teprve bylo křiku a rámusu. A ten nepořádek!

Okolním obyvatelům nejvíc vadil hluk. Brzo se jim také začalo zajídat uklízet po nich na skládce.

I domluvili se, že uspořádají výpravu ke sluji. Chtěli jejím obyvatelům trošku domluvit. Ale byli připraveni i na variantu, že domluva nepomůže. V takovém případě by dračí rodinu museli přepravit do Brazílie. Tam prý jim, domorodci, kteří si draků hodně váží, vyčlenili  národní park.

K tomuto rozhodnutí přispěl i fakt, že dračí rodina zde neměla už žádné příbuzné. Člověku se  prostě povedlo je vypudit. Protože na ně přestali věřit.

K výpravě se přidali badatelé všech profesí. Hlavně však skřítkovědci, pohádkomilové, ale i ornitologové, zkoumající ptactvo, které draci používají místo peelingu. Dokonce i bioložka Eckertová přislíbila účast. Protože se mělo zato, že domluva nebude stačit a celá výprava potáhne do Brazílie. Ovšem s podmíněnou zastávkou na Islandu, který je neodmyslitelně spjatý s přírodními bytostmi, jako jsou skřítkové, víly, elfové a trollové. Přírodní bytůstky, které všichni od dětství oblibuje. Ten Island prostě na vůdci výpravy vydupali.

V neposlední řadě tady byl ještě jeden důvod. Dráčata totiž zbožňují sauny a horké prameny. 

Ve výpravě byli zastoupeni i hudebníci. Diskutovaná kapela Drak byla nakonec zamítnuta z finančních důvodů.  Slovutný vůdce výpravy vlastní triangl. Ten byl schválen všemi členy jako hlavní svolávací nástroj. V návrhu padl dokonce i orchestrion, ale nevešel by se do batohu. Ostatní členové výpravy za draky vzali co jim domácnost nabídla. Poklice místo činel, hrnce a pánvičky. Poslední jmenované šlo totiž použít i jako účinnou zbraň.

Doufali však, že zbraní nebude potřeba, protože na poslední chvíli se k jejich výpravě připojil i profesor plzeňské univerzity lingvista a znalec dračího jazyka lord Sigurd Olafson zvaný Bestie.
Všichni členové se tedy jednoho krásného večera sesedli u kulatého stolu. Byl tam vůdce výpravy,  kuchařka, asistentka vůdce výpravy, bioložka Eckhartová, lingvista lord Bestie, fotograf a další slovutní vědci a vědkyně.
Slavné putování za draky měli naplánováno na 1. května kdy slavíme Svátek práce. Ovšem tento den byl v dávných dobách Svátkem ohně.

 


41 názorů

kde jsi se tady vzala????:-)))))))))))))))))))))))))).....to už je skoro historie:-)))))


Děkujeme, že ses rozhodla připojit se k výpravě...:-))))))


Uvidíme,

až se rozkoukáme,

zde se k vám

 s naším drakem 

přidáme.


vesuvanka
27. 04. 2021
Dát tip

Ivi, díky za zájem :-)))


Jani, myslím, že výprava se na tebe ještě obrátí s žádostí o radu ... buď na příjmu:-))))


vesuvanka
27. 04. 2021
Dát tip

Ivi, díky. To je prima, budu se těšit :-)))


Jani to už je....:-))))))).....)obsazeno je už devět dílů.....budou vypouštěny postupně...děkují....:-))))).


vesuvanka
27. 04. 2021
Dát tip

Pěkné, zdá se, že bude veselo :-))), TIP


viz prolog


díky, že jsi se zastavil a přečetl....uvažuj o zapojení....:-)))))


Benetka
27. 04. 2021
Dát tip

...budu dělat jako že jsem tu ani vůbec nebyl ještě by mi bylo uloženo též něco napsat ale se mnou je to těžký když mi to nemyslí... :p


Díky Milane...šupni také svou trošku do mlejna...:-)))


MilanH
27. 04. 2021
Dát tip

Tož se budu těšit :o) jinak Island je skvělej :o)


Renato.....tak to sepiš.....:-))))))))))))))))


Diona
27. 04. 2021
Dát tip blacksabbath, Gora

Anooo, hurááá :-))   budeme mít týmové dílo. 


bixley
27. 04. 2021
Dát tip

Zajímavý začátek... Už teď je mi dračí rodinky líto. :-)


blacksabbath
27. 04. 2021
Dát tip Gora, Aru

Lucinko....těšíme se na tvůj příspěvek..::))))

dievča.....to bude super mezinárodní.......pusť se do toho......!!!!!!

Irčo......ty prostě nezklameš:-)))))

děvčata.....udělala jste mi strašnou radost....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Gora
27. 04. 2021
Dát tip Diona, Aru

Bezvadný nápad! Variací textu by mohlo být  nekonečné množství stejně jako aktivních Písmáků, o dračí nesmrtelnost tedy postaráno... pokusím se přispět. Palec hore za podnět k psaní na pokračování...


dievča z lesa
27. 04. 2021
Dát tip Gora

mňam ... tu to rozvoniava cestou-necestou ... rozmýšľam až sa mi z hlavy kúdolí ... môj príspevok by bol trošku do stratena, vnútorno-neviditeľný ... cestou by som mohla kresliť do prachu mandaly, také od srdca, na povzbudenie drucha ( to je duch, ktorý rešpektuje dračí život a vôbec život akotaký)


Já Lucie píšu...
27. 04. 2021
Dát tip Diona

Super nápad! Moc oceňuji, že se do toho může zapojit více autorů. Budu se těšit na každý další díl :)

P.S. Hlasuji pro Kočkodanovo zapojení (smajlík s rebelským úsměvem).


Nami 99
27. 04. 2021
Dát tip blacksabbath, Kočkodan

Kočkodan-

Co se intimností týče,

tak i draci mají chtíče.

Já to popíšu morálně.

Když drak saň miloval orálně.

Tak si musel hlídat plamen,

jinak by byl s bobrem ámen.

 

 


Luboši.....my chtěli aby se zapojil Písmák... je to experimentální pokus....


Diona
27. 04. 2021
Dát tip

...jojo, tajný veřejný :-)) co si kousne ee glosne


Kočkodan
27. 04. 2021
Dát tip

 

Já jen budu vse jako tajný odpojár pozorovat. (eventuálne pouze neco glosnu)


Diona
27. 04. 2021
Dát tip

i mě :-))) No, ivi...se mnou je to těžký... Tolkien by zaplakal. Počkáme na Aru


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

hm, to by mě zajímalo, jak ten příběh bude pokračovat :D


Di. a ty koukej také něco připravit...:-))))) šup-šup-šup


Diona
27. 04. 2021
Dát tip

:-)))) teď už budeme jen čekat na příspěvky..tak šup šup :-)


Dočti si prosím prolog...:-))))))))))))))))))


Diona
27. 04. 2021
Dát tip

Souhlas s Black, zapoj se!  Smajlík. Teatrální kajícností se z toho nevykecáš  ,-)


Kočkodan
27. 04. 2021
Dát tip

 

Ale vzdyt já jsem Kockodan, ne rejnok na elektriku. A to uz dám spís neco do frcu nez do placu. (neplacentární smajlík)


blacksabbath
27. 04. 2021
Dát tip Diona, Gora

Kočkodane....koukej dát něco do placu!!! Zapoj se!!!


Diona
27. 04. 2021
Dát tip

...ale ale, dramatickej jak na divadle, což? Ty panický smajlíku, smajlík. 


Kočkodan
27. 04. 2021
Dát tip Benetka

 

Uz jsem schlípnul ocásek a mlcím. Respektive padám na kolena a tlucu kajícne repou o zem. Vzdyt kdybych já vysvetloval neco v souvislosti s erotikou, to by bylo stejné, jako kdyby mluvil slepej o barvách. (takrka panický smajlík)


Aru
27. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

:D

ještě se dozvíme něco o rozmnožováni draků :D


Diona
27. 04. 2021
Dát tip Aru, Gora

...pokud budou publikovatelné před 22 hodinou ,-)))


Luboši....můžeš se přidat a o tomto procesu napsat.....tvé... jistě znalecké poznatky...velice rádi otiskneme v příštím díle...smajlík přes celou stránku


Diona
27. 04. 2021
Dát tip Aru

Lubošku, Ty jsi po té dovolené nějak rozvrkočený, smajlík.  Jak konkrétně by sis takový popis dračích intimností představoval? Víš, to je pohádka a ne kategorie dračí aj. porno :-))


Kočkodan
27. 04. 2021
Dát tip Diona

 

Ivi, formulace: „A jak to tak bývá, narodila se jim dráčata.“ mi pripadá velmi strucná a nekonkrétní. Nás smyslnejsí ctenáre by rozhodne eminentne zajímaly nejaké intimnejsí podrobnosti. Ale vlastne i sirsí verejnost se jiste ráda seznámí s tím, jak onen proces pocetí probíhá u draku. Zda existují nejaké zásadnejsí rozdíly oproti lidem (napríklad vynechání predehry, výraznejsí zivelnost).


Diona
27. 04. 2021
Dát tip Aru

:-)))) 


Aru
27. 04. 2021
Dát tip Diona

iví, super ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru