Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dračí výprava...díl druhý

28. 04. 2021
13
37
1011
Autor
Aru

Odkazy jsou klikací -

První díl zde: Dračí výprava . . .díl první od blacksabbath

Třetí díl: Dračí výprava... díl třetí. od Gory

Čtrtý díl: Dračí výprava . . . díl čtvrtý od blacksabbath

Pátý: Dračí výprava ... díl pátý od bixley

Na každou výpravu je ale potřeba veliké množství svačin a hlavně peněz. Členové výpravy nebyli totiž žádní šílení horolezci, kteří by si pro svojí zábavu prolézali po ranní rozcvičce Himaláje, proto se rozhodli žebrat na hlavním náměstí hlavního města, aby nemuseli jít pěšky. Po týdnu žebrání na náměstí, kdy utržili jeden knoflík a obal od bonbónu, protože jim turisti nenažraní nic jiného nedali se rozhodli, že vykradou banku. Milé děti, vy to ale nezkoušejte, to mohou jen zkušení badatelé putující do dračích slují. Šli tam v noci, aby nerušili lidi od práce, tak byli ohleduplní. Museli se zhostit nelehkého úkolu zdolat dveře, totiž v tom kraji panoval takový ošklivý zlozvyk, že dveře na noc zamykali. Naštěstí vůdce výpravy byl nevelkého vzrůstu a tak prolezl klíčovou dírkou a odemknul vždy zevnitř.
 
Ráno jak byli bohatí, vstávali až večer a na tržišti, kde chtěli koupit suroviny na výpravu měli jenom papriky, které koupili, ale protože byli špatní počtáři, nakoupili jich veliké množství a tak hlavní svačinářka je musela všechny použít, protože byli i trochu prošlé. Udělala z nich paprikový guláš, papriky plněné paprikami a opravdový klenot, paprikový bezmasý salát.
 
Na letadlovém nádraží nakoupili v trafice nitě. Ty se velice hodí, protože se s nimi neztratíte, když je za sebou odvíjíte. Koupili si letenky do první třídy, protože měli rádi pohodlíčko a chtěli si natáhnout nohy, oproti druhé třídě, kde na každou sedačku byli dva cestující, takže jeden vždy seděl tomu druhému na klíně. Ve třetí třídě neměli ani sedačky, ani podlahy a museli se celou dobu držet za tyče u stropu. V první třídě měli i servírky nahoře bez,... ee, totiž úplně oblečené. Členové výpravy jak byli nadšení z obrovitánských prostor první třídy, skákali samou radostí po velice pohodlných sedačkách a přitom dělali děsnej rambajs na triangl, protože byli velice hudbymilovní, až tak, že ani pilot neslyšel vlastní myšlenky.
 
Letadlo vzlítlo trochu nakřivo a nějakou dobu i drhlo snad křídlem o ranvej a když se konečně odlepilo, všichni od výpravy křičeli nadšením "Islaaaaand." Na nitě ovšem nezapomněli, otevřeli si okýnko s nápisem "neotvírat - NIKDY!" a vysoukali ven nitě, aby se neztratili na cestě, ale šlo to ztuha, protože všichni byli nacucnutí k okýnku, které se je snažilo odcucnout ven. Tak se jejich letadlo pokusilo přistát na letišti v Reykjaviku, ale zamotalo se do nití a pilot byl nucen přistát na střeše. Na letišti si vzpomněli, že jaksi odletěli bez těch neposedných draků, kterým chtěli domluvit, tedy nebo aspoň si ty malé mrňousky pochovat, nebo je navlíct do šatů pro panenky a hrát si s nimi u čajového servisu, protože členové výpravy si nejraději hráli s panenkami a k tomu hráli na triangl. Navíc to byl skvělý nástroj na který mohli hrát až tři hudebníci najednou. Ale když už byli na Islandu, neopomněli navštívit místní pamětihodnosti, jako jsou sauny a horké prameny. Vůdce výpravy si neustále všichni turisti pletli se skřítkem a tak si vylezl na ramena své asistentky, čímž přestal být turisticky zajímavý.

37 názorů

Aru
27. 04. 2021
Dát tip Diona, blacksabbath

a jaká je s nima sranda :D

díky Evži ;)


Evženie Brambůrková
27. 04. 2021
Dát tip Aru, Diona

Trotl je mé oblíbené slovo. A ty jich máš plnou první třídu. To je nářez.


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

drak ochlasta, ten dopad' :D


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

díky, no já se u toho taky bavil ;)


Kočkodan
27. 04. 2021
Dát tip Aru, vesuvanka

 

Při nákupu nití drak prosadil, aby koupili i režnou. Tedy pro něj tu tekutou. Notoricky si zvykl na její používání, prý mu to po ní víc pálí a on snadněji vytváří plameny. Saň mu nejdřív chtěla vydrákat uši (o tajné pijatice nevěděla a důvodu nevěřila), ale potom s laskavostí dračicím vlastní přivřela hned tři oči.


vesuvanka
27. 04. 2021
Dát tip Aru

Navlíct dráčky do šatů pro panenky a hrát si s nimi u čajového servisu, to mě dostalo :-))), TIP


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

jak se vkládají obrázky, tak vpravo od něj to je, když chceš dílo upravit,

ale tak dělat to nemusíš, v ostatních dílech ty odkazy jsou


blacksabbath
27. 04. 2021
Dát tip Gora

Arůůůůůůů.......jaká sponka...?????? ...prosím....můžeš to udělat ty?!


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

dievča, díky, to ano ;)


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

Lucie, díky, jsou další díly :)


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

díl má zítřejší datum, je vidět v klubu a přes odkazy


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

ivi v editoru je takový okýnko, který vypadá jako sponka, když to naklikneš, tak se nejdřív píše adresa odkazu, pak je tam druhá kolonka, co se má zobrazit jako název, pak už to můžeš potvrdit


bixley
27. 04. 2021
Dát tip

Nevím, proč tenhle díl v kategorii Pohádky není vidět...


Aru bezva.....šikula....to já neumím.....


Diona
27. 04. 2021
Dát tip

Bezvááá...díkyýýý


No jo....už jdu přečíslovat a šupnu vám to sem.....máte hlad jako dracííííí


dievča z lesa
27. 04. 2021
Dát tip Gora, Já Lucie píšu...

tomuto sa hovorí život na písmáku!!!!!!!!


blacky ... diel tretí už je na svete ... kuk ... odvíja sa to rýchlosťou blesku


Black, třetí už je od Gory :) Schlamstla jsem ho jako malinu!


Gora
27. 04. 2021
Dát tip

Ivi, trojka je tady!


Děvčata....díl třetí se teprve připravuje....pokud tedy nemáte něco vy:-)))))

Di oběd nebyl...protože se připálil....vemte zavděk skývou chleba...:-))))))))


lietadlo sa zamotalo do nití ... chichi ... a dobrodružstvo začína


No tak ty jsi rychlík! Skvělé! Tato neseriózní cesta se mi líbila a jdu honem na třetí díl :)


Diona
27. 04. 2021
Dát tip Aru

tak to jsem v háji...no, fakt, i cigára mi vykouřily ,-))


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

a vypili čaj :D


Diona
27. 04. 2021
Dát tip Aru

na mě nezbylo...myslím, že to sežraly ty imaginární dračí panenky :-)))


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

Diono, tys neměla papriku nadívanou paprikou? byla moc dobrá :D


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

ty máš hořlavou klávesnici, óóó :D

s nitěma teď mají hlavně problém na letišti v Reykjaviku :D


Diona
27. 04. 2021
Dát tip

jééé...my jsme dnes nedostali oběd :(


blacksabbath
27. 04. 2021
Dát tip Aru

Jjjjj....a já jsem si spálila prsty o klávesnici a oběd v troubě......za to všechno mohou ty dračí plameny.....hlavně nitě...jjj...hlavně nitě a nepřekusovat...:-)))))...........*/****************


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

nooo, členové výpravy mají svoje nezvyklé řesení problémů :)

díky ;)


Aru
27. 04. 2021
Dát tip Gora

Goro začal jsem již s prvními paprsky rozbřesku... aaa velkým hrnkem kafe, to nakoplo tu akčnost :D

děkujů ;)


bixley
27. 04. 2021
Dát tip

Mno, já bych požádala na cestu o dotace z Evropské unie (převoz draka do Brazílie byla celoevropská záležitost), ta je docela štědrá, ale chápu, že to spěchalo...


Gora
27. 04. 2021
Dát tip Aru

Aru, tys to pěkně roztočil... tedy zatím špulky s nitěmi:-)

Tip za akčnost + bleskurychlost příspěvku:-)


Diona
27. 04. 2021
Dát tip Aru

a oblíkají drakům šatečky :-)))


Aru
27. 04. 2021
Dát tip Gora

a tak seriózně to vypadalo v minulém díle, viď?

ano, banda trotlů co si ráda hraje s panenkami :D


Diona
27. 04. 2021
Dát tip Aru

:-)))) 

No, prostě banda trotlů na výletě :-)))  Tak jsem tuze zvědavá, jak to bude pokračovat..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru