Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dračí výprava... díl třetí.

27. 04. 2021
16
33
899
Autor
Gora

Dračí výprava... díl první /blacksabbath/

Dračí výprava... díl druhý /Aru/

Drak i dračice alias saň vyhlíželi poštovního holuba z Ruzyně, kdy že mají nastoupit do Tupoleva Tu - 330 s nejvyšší nosností, který byl pro jejich transport objednán, ale pořád nic. 

Tak vzali každý dvě dráčata na hřbet a na Island se rozlétli sami.  Když přistáli na tamním letišti, zaradovali se členové výpravy a na adresu skvělých letců nešetřili chválou. Ale největší radost měli z toho, že ekodraci svým bezproudovým letem ušetřili životní ovzduší - a hlavně to bylo zadarmo! Za Tupoleva by Evropské společenství vysolilo balík!

"A teď hurá hledat jeskyni, kde bychom rodinku ubytovali," pravil vedoucí výpravy.

"Prosila bych někde blízko bahnišť, po takovém přeletu by bodly termální lázně," ozvala se dvojhlavá saň. "Divže mi cestou nenamrzly letky," zimomřivě o sebe třela křídly.

"No jo, ženská, pořád je jí zima," ušklíbnul se její choť.

"Ano, ano, chceme koupaliště," volaly nezdárné děti. "Pokud možno s pořádným tobogánem!" škemraly.

"Já bych spíš něco pojedl, případně popil," mrmlal drak.

"Trpělivost, všechno bude, v dračí výpravě je i slovutná kuchařka," poinformoval draky šéf výpravy.

"Pár desítek pupachalk i s vejci uvařit v termálním potoce bych klidně zvládla sama, nač kuchařka," našňupla se hned saň.

"Kuchařka je důležitým členem týmu, je to svým způsobem taky vědec, bude zkoumat, jak funguje dračí trávicí soustava," odvětil šéf a drak se hned preventivně chytil za břicho, kde mu hlady pořádně zaškrouhalo. 

K výpravě, která zatím neopustila reykjavijské letiště se blížilo vozítko s islandskou červenomodrobílou vlajkou a diplomatickou vlaječkou. 

"Málem bych zapomněl," chytil se Aru za hlavu,"představuji vám vulkanoložku, doprovodí vás po Islandu. Budete si dobře rozumět - narodila se totiž taky v Čechách."

Vulkanoložka se dračí rodince poklonila.

"Bude mi nesmírnou ctí provázet vás po sopkách Islandu," a vyndala z batůžku mapu ostrova. "Teď jen - kam s vámi?"

"Já bych raději do jeskyně blízko Golfského proudu než někam na lávová pole," musela mít poslední slovo jako vždycky saň.


33 názorů

Gora
28. 04. 2021
Dát tip

Evži, jsem ráda, že tě třetí díl pobavil:_)))


Evženie Brambůrková
28. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

Ekologické přelety to je hudba budoucnosti. Leda, že bychom létali na vlastních dracích. Nacpi ho ale pak do hotelu.


Gora
27. 04. 2021
Dát tip

Luboši, ty vtipálku, já mám za to, že vulkanoložka je na Písmáku velmi dobře známa!! Díky za podporu.


Kočkodan
27. 04. 2021
Dát tip

 

Já mám určité pochybnosti, jestli u údajné vulkanoložky nedošlo k omylu a není to spíše Julie Fuseklová, na Islandu dobře známá jako Julka Ponožka, která vytváří na svém docela jiném stavu kvalitní a vzorově úchvatné nožní prádlo pro většinu poslanců Althingu (parlamentu) a další politické špičky.


Gora
27. 04. 2021
Dát tip

Jani, nakonec jsem nechala jen náznak, o kterou vulkanoložku asi jde:-), tady stejně každý ví! Díky.


vesuvanka
27. 04. 2021
Dát tip

Irenko, jsem potěšena - Island, to je něco pro mě :-))), díky a TIP


Gora
27. 04. 2021
Dát tip

Díky, Milane, za podporu...


MilanH
27. 04. 2021
Dát tip

:-)


Gora
27. 04. 2021
Dát tip

Přeřadím:-)


bixley
27. 04. 2021
Dát tip

Asi by mělo být jednotně zařazeno v Pohádkách.


Aru
27. 04. 2021
Dát tip Gora

ó, nestačím se divit :D


blacksabbath
27. 04. 2021
Dát tip Gora, dievča z lesa, Diona

aj tebe????....já jsem zbytky seškrabala do koše..:-)))))

Já nestíííííhámmm....Aru pomoc!!!!!!


dievča z lesa
27. 04. 2021
Dát tip Gora, Diona

tieto dračie ROZPAKY  nemajú konkurenciu ... je to drakopísmácky originál ... 

juj!!! ... aj mne sa čosi pripeká na šporáku


Gora
27. 04. 2021
Dát tip

Jasně, ale je tu další díl od Renaty!!!


blacksabbath
27. 04. 2021
Dát tip Gora

Irčo...s dovolením zařadím tvůj díl do klubu a do správné kolonky.....děkuji


Gora
27. 04. 2021
Dát tip

Šmankote! To víš, já psala:-)) a nevnímala.


dyť jsem psala, že mám popáleniny a spálenej oběd......:-)))))))


Gora
27. 04. 2021
Dát tip

Tys už napsala další díl!! Tedy - to je forf!!


blacksabbath
27. 04. 2021
Dát tip Já Lucie píšu..., Diona

Perfektní!!!!!!!!....JUPÍÍÍÍÍÍÍ......první hození lasa a hned trefa!!!!!!!

Jdu přečíslovat svůj díl třetí na čtvrtý....také tam mám přesun draků.....ale jinak.....teď to bude jako TV seriál "Rozpaky kuchaře Svatopluka"..........myslela jsem, že nechám uležet.....álééé co ať se pobavíme....

jsem zvědavá na Jani z Vesuvu.....:-)))))....


Gora
27. 04. 2021
Dát tip

díky, dievča... mně se hlavně líbí celkově ten nápad Arua a ostatních!


Goro, Di, ano taková momentální štafeta :)


dievča z lesa
27. 04. 2021
Dát tip Gora

znova sú všetci pohromade ... príbeh sa neskutočne rozvíja ... a s ním mnohofarebná niť nestratenia


Gora
27. 04. 2021
Dát tip

Ano, Lucie měla dobrý nápad, ale je to veskrze dobrovolné:-)


Gora
27. 04. 2021
Dát tip

Luci, dík... jen se mi tam /se svými zájmy a schopnostmi/ docela pěkně hodila, byl to momentální nápad.


Diona
27. 04. 2021
Dát tip

Ó, Goro, sice nemůžu mluvit za předsedu či Jani z Vesuvu, ale troufnu si říct, že budou převelice potěšeni  :-)))


Diona
27. 04. 2021
Dát tip

hihi...to je, Luci, taky dobrej nápad...jako by se tím pomyslně předávalo pero co by  žezlo k pokračování


Gora
27. 04. 2021
Dát tip

No, když už jsou to křídelnatci, Renato:-)), díky...


Vy jste vážně super rychlí dračí supermani! U namrznutých letek jsem se pobavila :) Ooo, Vesuvanka a její obrázkový Insland! Krásné zakomponování..., bude pokračovat tedy Vesuvanka? 


bixley
27. 04. 2021
Dát tip Gora

To je telepatie! Přesun draků po vlastní ose mě taky napadl!


Gora
27. 04. 2021
Dát tip

Diono, díky... psala jsem rovnou do editoru, mám PC v opravně:-(

Snad se Jana vesuvanka ani Aru nebudou hněvat, smazat se to dá vždy... 


Diona
27. 04. 2021
Dát tip

Goro!!!  Jásám, plesám. To je úžasné :-)))) Naprosto parádní  "Dračák" III.  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru