Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dračí výprava ... díl pátý

27. 04. 2021
16
58
1120
Autor
bixley

Dračí výprava... díl první /blacksabbath/

Dračí výprava... díl druhý /Aru/

Dračí výprava... díl třetí. (Gora) | Písmák.cz (pismak.cz)

Dračí rodinka si to začala na Islandu užívat. Než se výprava vědců vymotala na letišti z nití, oběhli a oblétli celý vcelku malý ostrov. Občas si zaskotačili na lávových polích, potom vylezli na sopku Hekla, koupali se v teplých pramenech, aby se coby v sauně ochladili v ledovcovém jezeru. Obrazy Vesuvanky byly tak návodné, že nebylo co řešit.

Po čase se ale začali nudit. Bylo to pořád stejné. Dráčata zlobila čím dál víc, házela po sobě lávové kameny, drak plašil skřítky a elfy svým řevem a dračice alias saň neustále udílela nesmyslné rozkazy.

"Já bych změnil prostředí," navrhl jednoho dne drak. "Tady už není co dělat."

"Jú, a kam poletíme?" volala rozjívená dráčata.

"Počkat, o čem to ta výprava hovořila?" zamyslela se dračice-saň. "O nějaké Brazílii, né? Tak tam poletíme!"

"No jo, ale moje hlavy nemají tak rozsáhlou navigaci..." bránil se drak.

"Tak zapojím své dvě hlavy ještě já," dodala dračice. Nesnesla totiž odpor.

Zase si naložili dráčata na záda a letěli a letěli. Museli udělat pár mezipřistání. Bolely je letky a měli hlad. Ještě štěstí, že občas uviděli v oceánu nějaký ten ostrůvek.

Když měli pod sebou amazonský prales, naznali, že už jsou blízko a přistáli. Prales se jim velice zamlouval. Trvalo to týdny, než ho celý prozkoumali. Občas se zapletli do liány, po hlavách jim skákali vcelku otravní papoušci, zato s krokodýly se velice skamarádili.

"Ale je tu horko," stěžovala si po nějaké době stále nespokojená saň-dračice. 

"To je fakt," souhlasil drak. "Nejradši bych se svlíkl z kůže." A jak to řekl, hned to zkusil. Když se může svlékat had, proč ne my? A zjistil, že to jde. Najednou byl nahý, jen ostny na ocase mu zůstaly. 

"My to taky zkusíme, jo?" volala dráčata nadšeně. A tak to zkusila dráčata a po nich saň. A bylo to prima! 

"Ještě se tak zbavit toho ohně v tlamě!" hořekoval dál drak. Šel se napít do nějaké bažiny a pak ho napadlo místo ohně plivat vodu. 

"Jé, vodotrysk!" volala dráčata. 

A zase to všichni zkoušeli. To byla zábava! 

"Hmm, je to tu dost zarostlé," vyrukovala zase saň s připomínkou.

"To nic!" zařval drak a svým ocasem s ostny pokácel pár stromů. Najednou měli spoustu místa a všichni se mohli rochnit v bažině.

"To je báječné!" lebedila si saň. "Tady už zůstaneme." 

 

 


58 názorů

bixley
29. 04. 2021
Dát tip

Díky za tip, jamardi.


vesuvanka
29. 04. 2021
Dát tip

Tak to je prima, díky :-)))


bixley
28. 04. 2021
Dát tip

Snad se na nich pracuje... Vím, že je to v plánu.


vesuvanka
28. 04. 2021
Dát tip

Renato, zdá se, že draci vyhasli, že by měli syndrom vyhoření? :-))))


bixley
28. 04. 2021
Dát tip

Díky za tip, Milane.


bixley
28. 04. 2021
Dát tip

Ach jo, v tom pralese číhá samé nebezpečí...  A draci už navíc ani nedští oheň. :-( Safra, safra...


vesuvanka
28. 04. 2021
Dát tip MilanH, Diona

Pěkné pokračování :-))), TIP.  Jen, aby se v bažině neobjevila anakonda, to by tam dračí rodina asi dlouho nezůstala.


bixley
28. 04. 2021
Dát tip Diona

To jo, to je taky pravda! Ale pokud bude ve stínu v pralese, tak snad v poho. :-)

No, ale zase bažiny a komáři a další hmyz... Není to jednoduchý.


Nezapomeň toho draka něčím natřít. Aby se nespálil od sluníčka. Je to vlastně naháč. :-)))


Diona
28. 04. 2021
Dát tip

Dagmaram..to je skvělý nápad :-))

 

Ad. pouštění pohádek... Jo, třeba jak Vycvičit draka :-)))


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

nebo přeturistováno, draci moc rádi posvačí párek turistů :D


bixley
27. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

To je pravda, Dračí skály! Jenom aby tam pak nebylo předrakováno! To by bylo na draka. :-)


Dagmaram
27. 04. 2021
Dát tip Gora, Aru, Já Lucie píšu..., vesuvanka

Island, Brazílie.. a co Dračí skály tady u nás. Možná jsou zrovna jako stvořený pro velký polétavý ještěry. Zamyšlený smajlík.

A kdyby se cítili opuštěný, můžeme jim promítnout pár pohádek s příbuznýma. Teda těma, se kterýma to dobře dopadlo. Smajlík s žárovkou. 


Diona
27. 04. 2021
Dát tip

příjem příjem, rozumím díky za info  ,-))))


dievča z lesa
27. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

pekne sa rozvíja táto rozprávka pre dospelých ... hotový dračí tresk ... keď výprava dokúpi nitky, určite dračiu rodinku dohoní ...


blacksabbath
27. 04. 2021
Dát tip Já Lucie píšu..., Gora

INFO: v důsledku přeletu draků po vlastní ose... hlásím, že zabukované letenky se podařilo stornovat...výprava má peníze už v ruksaku......:-)))))

Rochnění v bahnu ZDAR!


Trollové jsou dobří :)


Aru
27. 04. 2021
Dát tip blacksabbath, Diona

díky, už jsem stejně byl tady pohádkově odhalenej, tak si mě budete muset chránit :D


blacksabbath
27. 04. 2021
Dát tip Gora, Aru, Já Lucie píšu...

Dobře....tak já půjde jako první...VPŘEDU...:-)))))


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

aleee, mě by tak akorát zašlápli :D


NEVÍN...voni nejsou tak zlí.......nebudeme je odhánět.....


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

to je pravda, ale trolly nechceme, že ne? :D


blacksabbath
27. 04. 2021
Dát tip Diona, Aru

nebo s vílami do květin.....to by bylo úúúplné bájo


Aru
27. 04. 2021
Dát tip Diona

nebo se skřítky :D


blacksabbath
27. 04. 2021
Dát tip Aru, Gora

JJJJ.....je to exkurze do rodiny.....já bych s sebou právě teď ... nejraději plácla do bažiny s draky a rochnila se...:-)))))


Aru
27. 04. 2021
Dát tip Diona

to jo, dneska je tu cvrkot :)


Aru a jak jinak jsem měla tenhle velkej třesk přestát?????


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

6 kafí? to by to se mnou třísklo o podlahu a pak ještě o strop :D


Buďme rádi za zájem.....je to hotová rošáda:-))))))))))))))))


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

no jo noooo, převalilo se to přes nás jak lavina :D


Black, zrovna dnes jsme měli hodinu chemie o takových drogách :)))))


Ano! Na pokračování, aby to mělo přesné časy vycházení (aby měli autoři čas na promyšlenou a každý měl tu příležitost), ale zároveň bychom se mohli těšit :)

Tak by to mohla zakladatelka této výpravy hezky rozseknout a promyslet, je to přece jenom její nápad :)


kafíííí už jsem dneska měla asi šest......snažím se to kooooooordinovat.....ale moc mi to nejde....:-(((((


Aru
27. 04. 2021
Dát tip Diona

a taky kafe :D


Diona
27. 04. 2021
Dát tip Aru

Ano, Aru, chce to péči a lásku, žejo  :-)  


Diona
27. 04. 2021
Dát tip

Goro, ty jsi úžasná a prozíravá :-)) Kočkodan bude šťastný.


Aru
27. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

hlavně to neuspěchat, nemusí to být hotový dneska :D

může to vycházet na pokračování ;)


Bixley, super! Tys je dovedla až do pralesu a vodopádu :)

Black, zasedněte rado a předávejte štafetu, ať draci nečekají! :)


Gora
27. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

Dobře, tak fajn...:-)


Aru
27. 04. 2021
Dát tip blacksabbath, dievča z lesa

Goro, vždyť sem stejně žádný děti nechodí, ta pohádka je, že to má pohádkový děj, ne že to je nutně pro děti :)


Gora
27. 04. 2021
Dát tip Diona

No, a proč myslíš, Diono, že jsem /nejdřív/nedala kategorii Pohádky , ale ...próza na pokračování:-), stejně myslím, že pro děti to celkově moc nebude:-)


Diona
27. 04. 2021
Dát tip

Goro, prosím, a nezapomeň tam připsat ty dračí intimnosti ,-D))  Samozřejmě, asi ve vší pohádkové počestnosti, chicht. Kočkodan se na to totiž tak těšíííl ,-) a Black to k jeho zklamání přeskočila


bixley
27. 04. 2021
Dát tip

Taky pravda. No, to už ponecháme na autorovi šestky. :-)


Gora
27. 04. 2021
Dát tip Diona, blacksabbath

Jasně, musím kouknout na mapu:-), kde je přesně Brazílie... já se ale raději zaměřím na rodinné vztahy draků, experimenty vědců nechám na vás ostatních:-)


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

bixley, spíš by měli hledat tu výpravu :D


bixley
27. 04. 2021
Dát tip

Pokud nejsou v Brazílii, tak hodně blízko, Amazonský prales je coby drak kamenem dohodil...


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

ano v Brazilii :D


bixley
27. 04. 2021
Dát tip

No právě, výprava by měla draky hledat, páč oni už v té Brazílii jsou... 


Aru....draci mají teprve mezipřistání.......


Aru
27. 04. 2021
Dát tip

tak draci už jsou v Brazilii sami :D

ale výprava se ztratila, nakonec se jim ty nitě ještě hodí :D


Budeme muset udělat sezení u kulatého stolu....domluvit se .jak předávat žezlo k dalším dílům......:-))))), aby nám to šlapalo...páč.....je třeba draky dopravit do té Brazílie...:))))))) a tam dále zkoumat....jinak nám bioložka Eckertová natrhne batohy.......:-)))))))


Aru
27. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

tak draci se svlíkají :)


Diona
27. 04. 2021
Dát tip

Anooo...k nám Hyzdilům :-)))


bixley
27. 04. 2021
Dát tip Diona

No, zatím. Uvidíme, co bude dál. :-)


Diona
27. 04. 2021
Dát tip

Bixley :-))) to je úžasné!  A vyslíknutý drak, tak to je fakt parádní zápich !  :-))))


blacksabbath
27. 04. 2021
Dát tip Diona

Zatím jsme - společně!!!- napsali pět dílů: 1. díl blacksabbath, 2. díl Aru, 3. díl Gora, 4. díl blacksabbath, 5. díl bixley


Gora
27. 04. 2021
Dát tip

Bezva, Renato!!

Jsem zvědavá, jak to bude v pralese dál...


blacksabbath
27. 04. 2021
Dát tip Gora, Aru

Renato....supér.....zařadím tvé dílo ...s tvým dovolením....do klubu a správné kolonky......v pravdě...jsem uhoněná,jste rychlíci..:-))))...... ale šťastná.....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru