Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Porno versus hry

27. 04. 2021
2
1
215
Autor
David__S

Text je z roku 2016. Zážitek je z roku 2002.

 

 

Ne, nebudu se pouštět do úvah o těchto dvou formách zábavy a jejich odlišnostech. Místo toho povyprávím jeden zážitek z mé puberty. Událo se to roku 2002, bylo mi tehdá 14 let a bydleli jsme v Praze na nábřeží. Měl jsem svůj pokoj s výhledem na Pražský hrad a přímo u okna velký stůl, s tehdy ještě obrovským CRT monitorem. U toho počítače jsem u her jako Quake 3, Ultima Online a Counter-Strike trávil mnoho času. Pokud jsme tedy zrovna s kamarády nešli hrát k někomu po síti nebo do herny.

 

Ten výhled na Vltavu, Petřín a hrad za monitorem sloužil jako dokonalé podtržení fantasy atmosféry, když jsem v Ultimě Online sekal dřevo, trénoval lukostřelbu a podobné užitečnosti. Jenže tato idylka měla být brzy nečekaně narušena. Hned vedle okna totiž byl balkon sousedního bytu, na který jsem ze svého křesla viděl, ačkoliv mě ten balkon za běžných okolností nezajímal. Až do toho dne, kdy na něm začali fotit akty.

 

Přijdete takhle jednoho krásného slunného dne ze školy domů, hodíte aktovku (batoh) do kouta, převléknete se a usednete ke svému stolu, abyste konečně mohli začít něco dělat. Jenže co dřív? Jít nejprve tvrdě makat do Ultimy Online, nebo se připravovat na další turnaj v Counter-Strike, nebo jít zlepšovat své reflexy v přerychlém Quake 3?

 

Sotva jsem se pustil do díla, cosi mě z toho sportovního soustředění vytrhlo. Za tím oknem se něco děje! Inu nakloním se do strany, abych kolem obřího monitoru pořádně viděl. Na balkoně není soused, nýbrž dvojice neznámých mužů. Snad nějaká návštěva? Tamten má foťák. Snad nějaký fotograf, fotící si výhled na Prahu. Možná ten byt zase chtějí pronajmout. Ačkoliv oni mohou vidět mě skoro stejně dobře, jako já je, nevěnují mi pozornost. Já se nenechám rušit a vracím se ke své hře.

 

Toho dne mi však není přáno klidu. Aktivita na balkoně za oknem se stupňuje, když se k týmu mužů přidá jakási žena, vlastně pěkná dívka. I přes monitor si nemůžu nevšimnout, jak se ladně opírá o zábradlí a nechává se fotit. Zajímavé, že ji u toho očumují hned dva.



V tu chvíli už se mi špatně soustředí na střílení a přesné míření, natož když postřehnu, že si dotyčná začíná odkládat, nejprve horní části oblečení. To už se ve mně naplno ozývá nesmělost a urychleně od počítače a tím i od okna odcházím, přece na to tam nebudu civět, ještě mě u toho mohou vidět!



Když se za pár minut vrátím, abych opatrně malinko nakoukl, situace se nezlepšila. Naopak, modelka již na sobě nemá nic, její tulení k zábradlí před dvojicí fotografů pokračuje. Nemám odvahu se tam k oknu znovu posadit, natož se vyškrábat na stůl, abych dosáhl na roletu a zatáhl ji.



Nevím jak dlouho, ale moje opatrné náctileté pokukování pokračuje, až se dotyčná a ti profíci vyřádí a začínám se těšit, až se budu moci vrátit ke svému počítači. Konečně, ta kunděnka se obléká a odchází, já usedám ke Quake 3 a pouštím se do nové hry.



Ale netrvá to dlouho a na balkoně za oknem je zase rušno. Oni mají druhou modelku! No jasně, když už si to pronajali, tak to asi chtějí co nejvíce využít. Stručně řečeno, ten den se tam těch ženských vystřídalo asi osm. Jedna hezčí než druhá, každá zajímavá a přemýšlím, kolik za to asi dostávají zaplaceno.

 

Asi u té čtvrté ženské ale moje naštvanost převážila nad stydlivostí. Nemůžu promarnit celé odpoledne, musím si zahrát, foťte si, co chcete! A tak jsem se sice trochu shrbeně, ale přece k počítači vrátil a hrál dál. Jedna ze slečen dokonce pány ráčila upozornit, že za tím oknem vedle někdo je, ale oni jako profíci to ignorovali a já už taky.

 

Dalšího dne se ve škole spolužáci divili, proč si na tento zážitek stěžuju.

 

Sis ho tam vyhonil tak aspoň pětkrát, nekecej!“

 

Nekecal jsem. Málokdo dokázal pochopit, jak otravná a vyrušující ta pornografie – když jí zrovna nechcete - může být.


1 názor

Aru
27. 04. 2021
Dát tip

:D

těžké to odpoledne :D

divím se stejně jako ti spolužáci :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru