Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šel jsem Miladou

27. 04. 2021
16
18
523
Autor
Movsar

Šel jsem Miladou

U Domažlické jizby postávají a "chmelovou paličkou utloukají křehký žal", jak píše básník. Hloučky pivců, opilí jarem poněkud líným, pivem poněkud zbrklým.

Miladou klesají a stoupají holky s širokými boky, některé sotva se vyhnou. To pak cinkají tramvaje a ony se vykrucují, že na vině je příliš úzká ulice.

Za rohem Pepe Pastronni na lokti točí stotřicátoutřetí pizzu. Nejvíc na odbyt jde prostituto, k tomu víno typičo, prostě vyzrálé chutě středomoří.

Mládež ale holduje kebabu. K nebesům stoupá kouř a teskná hudba, Čito Čevaptito přikládá pod otočným grilem a masnými drobty plní placku za plackou. Tady si lidé sní své balkánské sny.

Před koštovnou stojí dva kluci nad půvabnou dívkou, usilují o její lásku, a tak se s každým lokem růžového vína pouštějí do ostřejšího souboje. Zatím střílí jen vtipem, k ránu ale možná dojde na pistole. Anebo, bude-li osud k jednomu z nich milosrdný a ona svolí, přijde k dobru sendvič.

A holka, brunetka s rudou mašlí ve vlasech, culí se na svět. Má dvě holky a kluků hned pět. Poněvadž polyamorie je letos v kurzu.

To ví i velitel stíhačky Vojta, který už míří trasou zapadajícího slunce, ke kokosovým ostrovům, za kamarádkami bronzové pleti, do horkého písku, usínat únavou za šumění moře, probouzet se v obležení mokrých mušliček. 

Šel jsem Miladou a do očí svítilo mi prudké světlo.


18 názorů

annnie
03. 05. 2021
Dát tip

Miluda je má oblíbená. Ale zatím jsem z ní nedokázala vytěžit to, co ty. Tip a.


Movsar
30. 04. 2021
Dát tip Benetka

Dekuju!


Benetka
30. 04. 2021
Dát tip

To se stává... I mně - takovému Spermanovi... :D

Takže pro velký úspěch ještě jednou:

PROBOUZET SE V OBEŽENÍ MOKRÝCH MUŠLIČEK JE I MŮJ SEN! ;)


Movsar
30. 04. 2021
Dát tip

Timto se omlouvam Benetkovi, asi se mi "podarilo" nechtene kliknout na cenzorske tlacitko smazat..... Chtel jsem naopak na tip.


Zeanddrich E.
30. 04. 2021
Dát tip Movsar

Dívám se, že tady hned několik lidí snad bydlí v mém současném ..širším regionu:) (a cca 1 rok jsem dokonce bydlel na ul. Frant. Křížka, téměř přesně naproti hotelu Belveder :) ) 

Už i proto se mi toto líbí :), tip


Movsar
29. 04. 2021
Dát tip Já Lucie píšu..., Aru

Děkuju vám přátelé.

Moře je jen za rohem, sice žáčkovské, české, ale co, Lucie.

Aru, prdýlky zas budou!

Zdá se, že někteří tu tradu důvěrně znáte, dejte avi, až o ní budete psát.


Je to hezké:)


Kamamura
28. 04. 2021
Dát tip

Jo, tak to by šlo!


Abakus
28. 04. 2021
Dát tip

A má ten vodič tej stíhačky čerstvý test? Nie že ho otočia  a posviští naspäť.


Gora
28. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

Hned je člověku nějak líp:-)


Aru
28. 04. 2021
Dát tip

no nevím, tentokrát tam nejsou prdýlky, tak vůbec nevím jestli tomu má cenu dát tip :D

no ale... ;)


Dagmaram
28. 04. 2021
Dát tip

hezké, má to vtip :-)


Tak to se mi hooodně líbilo..., představovala jsem si je někde u pláže jak švachtá moře a oni tam jen tak jsou. Příjemná atmosféra (i s kebabem :)).

Toto mě pobavilo :) : ... Poněvadž polyamorie je letos v kurzu. ...


lastgasp
28. 04. 2021
Dát tip

Tvé kroky lze závidět. Zjistil jsem, že mi patří pojmenování pivec. To je nádhera.


Andělka1
28. 04. 2021
Dát tip

Bezva atmosféra...svět je zase normální...:-))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru