Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dračí výprava... díl šestý.

29. 04. 2021
16
62
1448
Autor
Gora

Předchozí díly viz klub...Klub písmáckých hyzdilů

Ubíhal den za dnem a dračí rodinka se nemohla dočkat, až za ní docestuje tým drakologů.

Kupodivu brala vědecké výzkumy vážně, i když nezdárný synek pravil, že mrňavá asistentka vedoucího by se jim mohla šiknout na čištění chrupu. Prý už ji vidí, jak s rašpličkou v ruce šplhá po stoličkách táty Draka a hobluje z jeho chrupu ve tvaru otvíráku na konzervy zubní kámen!

Ovšem kdyby drak nedopatřením polknul, byla by to prý skvělá jednohubka! Ostatní tři dráčata se tak rozesmála, že nebyla k utišení.

"Že se nestydíte," hlasy za svých dvou hlav střídavě napomínala děti Saň. "Jen buďme rádi, že nás chtějí zkoumat, píď po pídi, epitel po epitelíčku, šupinu po šupince. Dokud o nás lidé mají zájem, přežijeme," skákala sama sobě do řeči.

"No jistě," přitakal Drak, hlavy rodiny. "Hned jak nám doroste nová kůže, přeletíme do Národního parku. Zaslechl jsem, že česká stopa sahá až do Brazílie. Prezidentem tady byl někdy před půl stoletím Juscelino Kubitschek, v Čechách by mu určitě říkali Jožka Kubíček!

A dávní námořníci prý nazývali Brazílii Země papoušků, tam bude jednohubek, co nám samy budou lítat do tlam!"

"Aňo, papouškové Aru, těch tam pvej lítá habakuk," zašišlala dcerka, neboť jí právě vypadl horní mléčný zub. Dala si jej na noc pod listy banánovníku, na kterých rodinka spala, aby se jí v noci zdálo o Zoubkové víle.

"Ara, ne Aru, popleto! Musíme si dávat pozor hlavně při koupání v řece, v Amazonce je to samá piraňa," napomenula dítko Saň.

"Cožpak pirani, ty nám krunýř jen tak neprocvaknou, ale žije tam elektrický paúhoř a vetřelcům dává výboje 600 voltů, to by uzemnilo i velrybu, natož draka," strašil starý Drak.

"Ty jsi tak zlenivěl, že by tě na nohy nepostavily ani tři výboje," popíchla ho Saň. "Podívej na ten břich! To byla na Islandu samá bahenní koupel, samá ňamka od kuchařinky, ale co by na to pověděl další slovutný Čech, praotec redukčních diet Rajko Doleček?"

Drak se ošíval, přesto mlčel. Když Saň vyčítala, bylo to i tak nepříjemné, měl obavu, aby nepřidala ještě druhý hlas!

"Já se těším do pralesa na jaguára, prý nosí na kůži prima tetování, to by se dalo obkreslit na tu moji a hned bych byl in!" blýsknul se vědomostmi synek.

"Klidni hormon, a dredy by sis pořídit nechtěl?" zhrozila se Saň.

Táta mu raději preventivně plácnul záhlavec. S manželkou se na sebe podívali a povzdychli všemi svými hlasy naráz:

"Ach, ta puberta!"

 

 

 

 

 


62 názorů

Gora
30. 04. 2021
Dát tip

Děkuju, je to paráda!!


Jamardi
30. 04. 2021
Dát tip

Tak ještě jednou, tady by to měli vidět všichni http://p-fotky.wz.cz/Momento_Curioso.mp4


Gora
30. 04. 2021
Dát tip

Díky, snad se jiní pokochají, já zapomněla na google heslo a nepustilo mne to...



Gora
30. 04. 2021
Dát tip

Tak to bylo zajímavé video a štěstí pro oba, Jamardi... a děkuji ti.


Jamardi
30. 04. 2021
Dát tip

Nedávno jsem dostala video, kde hroch otevřel tlamu a nějaký pracovník mu začal kontrolovat a čistit zuby.  Ale nestalo se, že by nedopatřením udělal něco, co by neměl. :) Oba :)


Gora
29. 04. 2021
Dát tip

Jani, jsem moc ráda, že tě to pobavilo!


vesuvanka
29. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

Irenko, skvělé a vtipné, slovutný Čech, praotec redukčních diet Rajko Doleček mě dostal :-)))TIP


Aru
29. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

dievča: nejsem odborník, ani dračí krve, ale aspoň v mojí představě jsou to ti starodávní mýtičtí draci, bez peří, vznešení, tedy z té dračí výpravy to tak ale moc nevypadá :D


No vidíš...to je otázka.....zptáme se vedoucího výpravy......

 


dievča z lesa
29. 04. 2021
Dát tip Gora

blacky ... akého poddruhu sú tí naši draci? ... možno sa im evolučne vytvorilo tuhé číro


Kočkodan
29. 04. 2021
Dát tip Diona

 

Diončo, teď jsi mi nasadila do hlavy brouka (snad ne toho Láďova hovnivála) – ta dobrá žena mi do pusy stříkala proud vody a já pak měl nakonec nervy na hadry v kýblu... takže fakt nevím... Ale jestli není drátkování chrupu její parketa, tak potěš koště!


Gora
29. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

Evži, díky, že sleduješ!


Evženie Brambůrková
29. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

Moc pěkné, jdu na další.


blacksabbath
29. 04. 2021
Dát tip Gora

Dredy a tetování.......nechám si projít hlavou.....ale kdybych měla býti in...voni ti draci nejsou ouplně mimo mísu......hmmmmm........:-))))))


Gora
29. 04. 2021
Dát tip

Obraceč kabátů nejsi, protože nosíš bundy:-)


Diona
29. 04. 2021
Dát tip Gora, blacksabbath

Lubošku, a to ti ta Frau Ajchman drátkuje tesáčky jako ouplně bez titulu ,-) ? A nejni to třeba uklízečka, co to vzala z jedné vodky načisto i s tebou? smajlík


Kočkodan
29. 04. 2021
Dát tip

 

Irčo, a to bys teprve koukala, jak mi to jde obzvlášť skvěle u kabátu.

 

 

 

Diončo, to bys tedy paní Aimannovou pěkně urazila – není žádná doktorka. Ale věřím, že jsi to nemyslela ve zlém.


Diona
29. 04. 2021
Dát tip

Lubošku, jakou prdelku? Jooo, že chceš rašpli v prádélku. Zkus si říct MUDr. Ajchman. Jen nevím, jestli by ti pak bylo co čistit,  ozubený smajlík 


Gora
29. 04. 2021
Dát tip

Luboši, usmívám se, jak vše otočíš...


Kočkodan
29. 04. 2021
Dát tip

 

Goriono (mrk),

 

ano, vytrvale sleduji výpravu i se svým drak... chci říct vlkem.

 

No, moc bych nechtěl, aby se mě dotýkala nějaká stará rašple. Ale vlastně by šlo o novou, tak bych s tím neměl problém. Ovšem nemám nic ani proti prádelku... (pardon – rádelku)


Gora
29. 04. 2021
Dát tip

dievča, ty jsi nadhodila nový motiv! bravo!!


dievča z lesa
29. 04. 2021
Dát tip Gora, Diona

pekne sa to tu zdráčieva, nielen autenticky ale aj historicky ... a je výprava pripravená aj na alternatívu, že z dôvodu intenzívneho prežívania niektorí jej členovia sa môžu premeniť na drakov?


Diona
29. 04. 2021
Dát tip Gora

:-))) to máš pravdu...to by ječel, že by ho bylo slyšet asi až v Polsku a navrch by ji obvinil z pokusu o zabití :-)))) A stříhat, no to už vůbec :-)


Gora
29. 04. 2021
Dát tip

Diono, daleko horší by bylo, kdyby je vrazila do nosu manželovi!!! Vsadím se, že už by se od ní nikdy stříhat nenechal!


Diona
29. 04. 2021
Dát tip Gora

hihi, dobře vezmu si raději radélko z manikúry :-)))  s tím asi nadělám i méně škody, kdybych se lekla a sjela mi ruka ,-).

To jsem si vzpomněla na storku, jak kamarádka stříhala manžela a on si pčiknul...ona se lekla, cukla rukou a vrazila si  nůžky do nosu...naštěstí jen na kraj


Gora
29. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

Ivi, je to fajn téma, a opravdu každý tady by si s ním snadno poradil, vymysleli jste to dobře! Těším se zas na další díly.


Gora
29. 04. 2021
Dát tip

Diono, možná by stačilo rádélko z manikúry:-)))


Gora
29. 04. 2021
Dát tip

Luboši, ty ovšem nejsi žádný drak! 

děkuju ti, že sleduješ náš seriálek...


Gora
29. 04. 2021
Dát tip

Lucko, děkuju, to mne těší, že dílko baví i naši nejmladší uživatelku:-)


blacksabbath
29. 04. 2021
Dát tip Diona

kritik habakuk...jedna lepčejší než druhá a druhá zase než třetí aaa třetí..........chytří pochopili a někteří i uchopili...:-))))))))......Kamamuro je volný díl č.10..... pokud bys měl zájem...:-)))))

Luboši, ale je to už dva týdny za tu dobu se může stát věcí ...mrkající smajlík

Nami.... je to voto horší....čím víc máš hlav...:-))))

 


Diona
29. 04. 2021
Dát tip

Lubošku, kdybys chtěl, tak Frau Ajchman zastoupím. Gora mě ráčila inspirovati, tož sem si zakoupila pěknou rašpličku na zubní kamenolom. Udělám ti to něžně, ráda a ouplně zadarmo, smajlík.


Kočkodan
29. 04. 2021
Dát tip Diona, bixley, Kamamura

 

Já byl na dentální hygieně před dvěma týdny a pokud vím (ale to bych si určitě všimnul), tak mi Frau Aimann celá do huby nevlezla.

 

A na toho doktora Dolečka si ještě vzpomínám. Měl v televizi pořad Nebezpečný svět drakolijí. Nebo tak nějak...


Já Lucie píšu...
29. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

Super, další díl! Zasmála jsem se Sani a samozřejmě skvělým dračím puberťákům :) Pěkné zakomponování, Goro! 

... kam až se tito dostanou?...


Gora
29. 04. 2021
Dát tip

Nami, díky, to je fakt!


Nami 99
29. 04. 2021
Dát tip Diona

Z těch puberťáků jdou jednomu hlavy kolem.


Kamamura
29. 04. 2021
Dát tip Gora

Nic si z toho, Goro, nedělej, však já jí také moc nerozumím. Budu se nad ní muset ještě zamyslet. Tip ti ovšem dávám rád, protože mám také rád draky a jinotajné pohádky ;-) 


Gora
29. 04. 2021
Dát tip Kamamura

Moc nerozumím smyslu oné věty, Kamamuro. Děkuju.


Gora
29. 04. 2021
Dát tip

Milane, jasně:-), díky.


Kamamura
29. 04. 2021
Dát tip

Když máte v ruce kladivo, všechno najednou vypadá jako hřebík. 

No a když máte rodinu, tak...


MilanH
29. 04. 2021
Dát tip

Bacha na puberťáky se nezdaj :o)


Gora
29. 04. 2021
Dát tip

Zeptej se členů klubu, já v něm nejsem...


Gora
29. 04. 2021
Dát tip

Hm, to je fakt, drak se nemůže jmenovat Pepík a dračice Irča (i když - kdo ví??/... musí mít jméno hodné dračího rodu!


Aru
29. 04. 2021
Dát tip

draci, ne-ee, mají svojí řeč i kulturu, bývali to vznešení a urození tvorové,... tedy, než si začli brát,... jaksi tento... princezny :D


Gora
29. 04. 2021
Dát tip

Ano, každý se může přidat, dílka jsou v onom Klubu hyzdilů...


Gora
29. 04. 2021
Dát tip

Aru, nejsou to náhodou Češi?


Gora
29. 04. 2021
Dát tip

Legrace... nebo pokus o ni. Psaní na pokračování...


Aru
29. 04. 2021
Dát tip Gora

šmankote, ajoooo, novej přírustek do rodiny :D

neměl jsem brýle, tak se omlouvám :D

jméno pro nejmladšího dráčka, no k velikému překvapení je:

Nøjärli,

něchtějte vědět jak se to vyslovuje :D


Diona
29. 04. 2021
Dát tip Gora, Aru

my děkujeme, je nám ctí...hmm, už si jdu pořizovat rašpličku :-))))


Gora
29. 04. 2021
Dát tip

Díky, Diono!:)


Diona
29. 04. 2021
Dát tip Gora

:-)))) parádní šestka !!! 

opiercingovanej Tip i s dredama


Gora
29. 04. 2021
Dát tip

Díky, Ivi:-))))


blacksabbath
29. 04. 2021
Dát tip Gora, Diona, Já Lucie píšu...

Irčo ....TO JE PARÁDA!!!!!!!..mrňavá asistentka vedoucího bude jistě potěšena přidělenou prací:-)))))...jjj...někomu lítaj do huby pečení holubi a někdo by si smlsnul hned na Araru...:-)))))....A tady  vidím, že se za tu dobu co odlétli ze smetiště u rozpadlé továrny se rodinka rozrostla. Není divu po tom rochnění v bahnu:-)))))....P.S.vedoucí výpravy bude muset vymyslet jméno pro Draka 3....neboť do není jen tak...už máme.... Drak Mëdärin, Saň Förinë, Dráče1 Lärjï, Dráče2 Lëjrï a Dráče3?...abych nedostala výboj 600 voltů...:-))))...raději končím svůj komentář,jdu  utřít si slzy od smíchu.....s pozdravem Drakům a výpravě zdar!!!.....ještě si poskočím....TO JE SUPÉÉÉÉÉÉR


Gora
29. 04. 2021
Dát tip Aru

Aru, to se ti zdálo, to se jen přeřekla dračí holčička:-))


Aru
29. 04. 2021
Dát tip Diona

ti draci ale rychle rostou :D

zdá se mi to, nebo je tu nějaká touha po vysvětlení "Aru,"... ne, to se mi zdálo :D

a teď ta vypravaaaa :D

a kafe :D


Gora
29. 04. 2021
Dát tip

Renato, to je možné, nikde jsem zatím nenašla, kolik hlav vlastně měl:-)), já to opravím. Díík!


bixley
29. 04. 2021
Dát tip Gora, Diona

Irčo, skvělé! Nejvíc mě pobavila Saň, co si skákala do řeči a dračí puberťáci. A těch slavných Čechů! Aru.Kožka Kubíček, Rajko Doleček... :-)

P.S. Neměl by Drak být HLAVAMI rodiny???


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru