Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dračí výprava ... díl osmý

30. 04. 2021
14
37
825
Autor
bixley

Vnadné krásky a šílené kostýmy. Festival v Riu roztančil ulice | Týden.cz (tyden.cz)

Dračí výprava ... díl první (blacksabbath) | Písmák.cz (pismak.cz) - zde další odkazy

Mezitím už dračí rodinka netrpělivě přešlapovala na předměstí Ria a vyhlížela výpravu. Než opustili prales, zásobili se ovšem patřičnými proprietami. palmovými listy, papouščími péry a dalšími okrasami.

"V tom karnevalu vystupují i draci, slyšel jsem to," oznamovaly všechny tři hlavy rodiny právě unisono.

"Tak to musíme být nejlepší," prohodila levá hlava soutěživé dračice.

"Pch, já budu lepší než ty!" odsekla pravá.

"Mám nápad. Oba krky si omotáme barevnejma liánama a budeme dělat siamskou saň. A na hlavu si dáme papouščí pírka," navrhla levá.

"No, to není špatný!" radovala se pravá hlava.

Dračice byla tentokrát ráda, že si její hlavy neskákají do řeči.

"Tys mě teď inspirovala, ženo. Spletu si svoje krky do takové vánočky, to v Riu určitě ještě neviděli.A do záhybů si zasunu palmové listy."

"No jo, ale když budete mít smotaný a zavázaný krky, tak se vás nikdo nebude bát," řekl drze dost potlučený synek Lëjrïi. Mlátila s ním puberta.

"Neboj, to je právě ten vtip. V závěru si krky rozmotáme a rozvážeme a budeme řádit jako líté saně."

"Já budu jako Žoubková dračí víla, jo?" šišlala Lärjï, které zub ještě nenarostl. "Budu čenit na lidi žuby!"

"Haha, to bude pěknej humor, když ti jeden chybí!" nechal se opět slyšet její přidrzlý bráška.

"No, já myslím, že když jsme teď ti naháči, tak bysme tam mohli předvést taky nějaký břišní tanec," přidala se Jënä. 

"Tak jo, já budu tančit s tebou," souhlasil nakonec Lëjrïi.

"A pokud jde o Nøjärli, toho bychom mohli vézt v nějakém dračím kočárku. Ten seženeme někde na vrakovišti."

"Tak fajn. Ale kde je naše výprava?" rozhlížel se dračí otec netrpělivě všemi hlavami.

Nevěděl, že vedoucí výpravy právě sedí na ramenou své asistentky a kouká do dalekohledu.

"Už je vidím!" zavolal radostně. "Je tam hlava na hlavě. To budou určitě oni!"

 

 

 

 


37 názorů

bixley
30. 04. 2021
Dát tip

Čudli, díky.


bixley
30. 04. 2021
Dát tip

Milane, :-))


bixley
30. 04. 2021
Dát tip

Díky, Nami.


MilanH
30. 04. 2021
Dát tip

Jo, jo není nad Rio :o)


Nami 99
30. 04. 2021
Dát tip

Skvělé dračí vyprávění.


Kočkodan
30. 04. 2021
Dát tip Gora, bixley

 

„Aru...v devítce se sejdou.......karneval bude až v desítce....“ – známe ty karnevaly… tak nekdy kolem devadesátky se sejdou úplne vsichni na kozním. (kde mimochodem nedostane drak novou kuzi)


bixley
30. 04. 2021
Dát tip

díky za tip, alegno.


bixley
30. 04. 2021
Dát tip

dievča, díky.


dievča z lesa
30. 04. 2021
Dát tip Gora

farebno-trblietavá karnevalovo-dračia pohodička


bixley
30. 04. 2021
Dát tip

:-))


Jamardi
30. 04. 2021
Dát tip Aru, Gora

Byl potlučený, protože s ním mlátila puberta. :)))


Aru
30. 04. 2021
Dát tip

čekáme okamžik :D


Devítku má psát Okamžik.....ale ještě se neozval:-(((((((((((((((((((((CHJJJJJJJJJJ


Tak zatím ještě nejsme úplně na karnevale, ale jsou tu jen velké přípravy. Kostýmy jsou zajímavé a těším se, jak se jich všichni budou bát :) Nevím, jestli jsou v Riu zvyklí na takovou dračí výpravu! 


Aru
30. 04. 2021
Dát tip Gora

to souhlasím, vzdyť minule jsem to spojil co to šlo i nastínil možné setkání obou skupin ;)


Aru
30. 04. 2021
Dát tip

ivííí, to je supeeeer, ani nevíš jak jsi mě potěšila :D


bixley
30. 04. 2021
Dát tip

Jsem pro.


Gora
30. 04. 2021
Dát tip bixley, Aru, Já Lucie píšu..., Kočkodan

Aru, přikláním se k názoru, že by bylo dobré rámcově nějak směřovat, kam má dílko spět, a každý pak bude psát ve svém stylu, ale děj se neroztříští do mnoha větví. Jednou jsem podobnou aktivitu viděla myslím na Pište povídkách a pak tam bylo několik"odnoží", a nikdo už rozvětvený román nestačil sledovat, tedy posléze skončil...


Aru...v devítce se sejdou.......karneval bude až v desítce....mrkající smajlík


Aru
30. 04. 2021
Dát tip Gora

v 9. díle se bude potřeba poprat s tím karnevalem, bude to pořádná fuška se spousty postav


snake_01
30. 04. 2021
Dát tip Gora

blacksabath: do prózy se radši zapojím jen jako čtenář (bude to pro všechny prospěšnější) :o)


No výprava bude jistě zděšena, že jsou na karnevalu oděni jen rostlinstvem:-))))))....aby se nemuseli vracet do bahniště pro kůže:-))))))))).....von si s tím další na řadě jistě poradí hihihihihihi


bixley
30. 04. 2021
Dát tip

No, taky jsem zvědava, co na ně výparava řekne, blacki.

aru, komplikace můžou přijít stále... :-))


vesuvanka
30. 04. 2021
Dát tip

Vypadá to, že bude hodně veselo :-))), TIP


bixley
30. 04. 2021
Dát tip

Díky za tipy aru a vesuvanko


blacksabbath
30. 04. 2021
Dát tip Gora, Já Lucie píšu...

Renato...PERFEKTNÍ!!!!!......KARNEVÁÁÁÁÁL..... A HUŽ SE VIDÍ S VÝPRAVOU....líbí se mi jak se dračí rodinka vyparádila....a žoubková víla......ta se bude vedoucímu skrčkovi výpravy obzvláště líbit......jen jestli ten dalekohled není větší než on:-))))))....supééér foto!!!!!

snake_01....zapoji se taky....."přídělí(m)" ti číslo dílu:-))))....bude nás víc, nebudeme se bát draků nic...:-)))))


Aru
30. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

supeer, čekal jsem komplikace na cestě,

takže velkolepé setkání v devítce, hmmm


bixley
30. 04. 2021
Dát tip Gora

Evži, díky.

Ireno, snažím se o kontinuitu, zoubková víla u draků se mi líbila. :-)


Gora
30. 04. 2021
Dát tip

Renato, oceňuji také to, že v obraznosti  navazuješ na mé "představy" a  například "hlava na hlavě" v závěru mi přijde velmi vtipná, zvláště když se to týká hlav dračích!


To bude vydařený karneval.


bixley
30. 04. 2021
Dát tip

Ireno, ta fotka mě taky potěšila...


bixley
30. 04. 2021
Dát tip

Kočkodane, s tím dračincem máš pravdu, ale než by ho našel... :-)


Gora
30. 04. 2021
Dát tip

Renato, pěkný díl! Mimo jiné mne hodně potěšila dračí fotka na karnevalu v Riu! To je přesné...

Tak díky za další část, draci to mohou pěkně roztočit, i výprava!!


Kočkodan
30. 04. 2021
Dát tip vesuvanka

 

Uz mi to hlava sotva bere, jak se vsechno stále víc zamotává a splétá. A drakovy doporucuji, aby si dal do záhybu dračinec vroubený (Dracaena marginata).


bixley
30. 04. 2021
Dát tip

Děkujeme!


snake_01
30. 04. 2021
Dát tip Gora

... ani to nestíhám číst, vy už máte snad našlápnuto na román :o)

(mj. tohle kolektivní psaní je perfektní zábava - v Japonsku takto tradičně psávali kolektivní básně renga, ale v západním kontextu se koletkivnímu psaní příliš nedaří). Držím palce! 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru