Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dračí výprava ... díl devátý

30. 04. 2021
17
55
967
Autor
blacksabbath

Dračí výprava ... díl osmý bixley 

Dračí výprava...díl sedmý Aru

Dračí výprava... díl šestý Gora

Dračí výprava ... díl pátý bixley

Velký pidi vůdce seděl na zádech své asistentky a pátral dalekohledem po rodince draků.
"Tam, tam, tam jsou", ukazoval maličkou pěstičkou a natřásal se jako pytlíček zrní. "Rychle, rychle ať je neztratíme." Jenomže ulice byly ucpané.
Situaci vzala na svá bedra bioložka Eckertová. Prodrala se vpřed, posadila si na mohutná ramena asistentku i vůdce výpravy s dalekohledem větším než on sám a rázným pohupováním boků prorážela cestu směrem, kterým ukazoval. Marně jí lingvista lord Bestie zrazoval, aby byla vzhledem ke svému gravidnímu stavu opatrná.
Průrvou, kterou takto vytvořila, se vydala výprava husím pochodem seřazena následovně:
za Eckertovou, těsně nalepen, kráčel lingvista lord Bestie, následován fotografem  a vulkanoložkou z Vesuvu. Na konci, vylizujíc ještě rendlík od oběda pokulhávala kuchařka výpravy.

"Tak kudy?" ptala se Eckertová špičatého nosíku pod okulárem dalekohledu.

"Tam, tam," pisklavým hláskem volal a prstíčkem ukazoval do středu bouřlivé oslavy, na řadu vozů, rej barev a peří. "Už je mám," zaburácel hlas lingvisty lorda Bestie, když pomocí průhledného zeleného kamene zpozoroval na jednom alegorickém voze draka. Ale ouha, byl umělý stejně jako jeho oheň!
 
Ono se řekne najít draky, ale v tomhle mumraji to bylo téměř beznadějné.
 

Všude kolem se to hemžilo polonahými děvami s pštrosím peřím. To bylo něco pro fotografa Okouna. Vždyť v průběhu karnevalu je dovolené slavit a oddávat se všem druhům rozkoší! Nevěděl, kam dřív zaměřit objektiv svého aparátu. Při zvlášť pikantním záběru se zastavil a cesta, kterou svým tělem prorážela Eckertová, se náhle uzavřela. Byl v pasti.
"Počkejtééé, počkejtéé, já se tady sám bojím," volal zoufalý Okoun, ale kdež....
Zavzdychal  a pověsil aparát na krk.
"To mám z toho," hořekoval s hlavou v dlaních, "že jsem nekrotil svou vášeň. Vždyť já jen chtěl přivézt do vlasti co nejvíce fotek. Extravagantně odění tanečníci a hlavně tanečnice, pohybující se v rytmu samby, to by mi jistě přineslo slávu. Jojo, mělo mi stačit zdokumentovat naši výpravu. Teď jsem nadobro ztracen a sám!"
Už ho ani netěšilo dívat se na třpytky a odhalená těla tanečnic. Lapal po dechu jako ryba na suchu.


Zatím co Okoun naříkal nad svým osudem, majestátní loď jménem Eckertová prorážela dál houstnoucí dav.
"Naviguj pořádně, holobrádku!" zavolala ke svému pravému rameni, kde stále víc a víc neposedně poskakoval nejvyšší šéf nejmenší velikosti. A stalo se!
Neposeda sklouzl a ocitnul se pod nohama rozvášněných tanečníků.
Asistentka, zodpovědná za ochranu vůdce, sjela bleskurychle za ním. Ještě aby ho ušlapali!
Dokonce i kuchařka odhodila svůj zatím ještě nedolízaný rendlík a jala se spolu s ostatními členy výpravy pátrat, kam šéf zapadl.
"Už ho mám!" radostně zvolala vulkanoložka dolujíc minimužíčka zpod  alegorického vozu, převážejícího sopku, v jejímž kráteru trůnila obrovská hlava Nelsona Mandely.
Nikdo si ovšem nevšiml, že jeden člen výpravy chybí.............................

 


55 názorů

L.G. ... děkujeme, že jsi se zastavila u naší výpravy......přeji krásnou neděli!


LGarra
08. 05. 2021
Dát tip

Ta grafika ... 


lastgasp
04. 05. 2021
Dát tip blacksabbath

Putuju, ale nějak to nestíhám. 


Zdravím Přemku...je to chaos......každý dává něco ze své kopfy....no....uvídíme jak to bude na konci....děkujeme, že putuješ s námi:-)))))...hezký den!


Diona
01. 05. 2021
Dát tip blacksabbath

..no, asistentka je prostě svému šéfovi oddaná až za hrob  :-))))

Okoun okouněl a někam se ztratil...nepolapili ho nepřátelé výpravy a nešoupli ho i s radiátorem na zádech do jezera ? Mno,  jak se tohle vyvine...


blacksabbath
01. 05. 2021
Dát tip Já Lucie píšu..., Gora

Jeden si na chvíli odskočí za rodinou a pak se nestačí divit a číst komentáře...:-)))))...koukám, že všichni jste si potřebovali šňupnout dračího adrenalinu.....ale pozor na závratě....hlavně ti, kdož se věnují sepisování dračího dobrodružství.....aby se vám nedělaly duhové kruhy kolem očí:-))))....podotýkám, že rejové oblečení draci už mají a výprava musí doskotačit do jejich náručí:-))))))))dávejte pozor na vedoucího výpravy...jeden malér už skoro nastal....kdyby nebylo hbitého sešupu asistentky ze slovutných ramen slovutné bioložky Eckertové a přímo mistrovského hmatu vulkamoložky.......nevím-nevím jak by to dopadlo....a hledejte Okouna...už je mi ho skoro líto....:-)))))))))))....přeji VŠEM....KRÁSNOU SOBOTU ...DRAKŮM A VÝPRAVĚ ZDAR!!!!


nikolasi dekuju, že sleduješ naši výpravu....hezkou sobotu!!!


Aru
01. 05. 2021
Dát tip

ne-ee, bixley, dračí výprava má zatím 4 díly, draci mají také 4 díly a jeden díl pojednává o podivuhodný bytostech Islandu ;)


Nami 99
01. 05. 2021
Dát tip Diona

To je přímo dračí adrenalin. Hezké.


bixley
01. 05. 2021
Dát tip

Tím jsem jen chtěla naznačit, že díly věnované přímo drakům jsou v menšině. :-))


Kočkodan
30. 04. 2021
Dát tip Diona

 

„Aru, ano! Pro tuto expedici je štástné číslo opraveu každé“ – s tímto názorem Lucky si dovolím nesouhlasit. A doufám, že to jako mladá kalupinka jen krůček za prahem dětství nebude číst. No, já si tedy myslím, že zrovna to číslo v sauně s otěhotněním bioložky pro výpravu moc šťastné nebylo. Obzvlášť bude-li celá expedice trvat několik měsíců a vyskytnou-li se nějaké dramatické události, které by mohly vyvolat i předčasný porod někde mimo civilizaci a navíc tisíce kilometrů od lékařské jistoty zvané Radim Uzel. A i když draci umí dupat víc než plná králíkárna, ani oni dupačky ze země nevydupou. No, prostě to nevidím moc růžově. A modře také ne...


Aru
30. 04. 2021
Dát tip

bixley, to samozřejmě ano, minule jsem měl otevevřeny všechny ostatní díly, teď je to mnohem jednodušší, hlavně jsou všichni na jednom místě a karneval nabízí obrovský prostor k manévrování, nic proti džungli, ale to Rio mi sedí víc ;)


bixley
30. 04. 2021
Dát tip

Připomínám, že je třeba sledovat všechny díly...


Aru, ano! Pro tuto expedici je štástné číslo opraveu každé :)


Aru
30. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

Diono, je malej, někdo ho musí nosit, přece ho nebudou nosit v síťovce :D


Diona
30. 04. 2021
Dát tip Já Lucie píšu...

A Aru mě přistihl :-))))) že škemrám já změkčilá ,-)


Aru
30. 04. 2021
Dát tip Diona

i tobě Lucie, také myslím, že to bude šťastné číslo, i když s tou ztreštěnou expedicí je sťastné každé číslo ;)


Dobrá dobrá :) 


Diona
30. 04. 2021
Dát tip Gora, Já Lucie píšu..., blacksabbath

no se těším jak malé děcko na vánočky, hihihi

a teď šeptám ,) prosím tě Lucinko, hlavně ať ta asistentka nemusí toho našeho vůdce pořád vláčet na zádech...už ji z toho fakt bolí v  křéžu ,-)  Děkuju  ,-)))))) Hezký večer a šťastnou 13!!!!


vesuvanka
30. 04. 2021
Dát tip Gora

Ivi, skvělé a dokonce i s obrázkem :-))). Okoun bude vydolován zpod alegorického vozu převážejícího sopku, v jejímž kráteru trůnila obrovská hlavaa Nelsona Mandely. Jako vždy se těším na pokračování :-))), TIP


Di a všechni ostatní, také se těším! 13 je ještě k tomu mé šťastné číslo, tak snad ho budou mít rádi i draci.

Přeji všem krásný dračí večír!


Jani....děkujeme za tvou  podporu naší výpravě...:-)))))))


Diona
30. 04. 2021
Dát tip Gora

Bravoooo!!! ...Lucinko, já se tak těšíííím  :-))))


blacksabbath
30. 04. 2021
Dát tip Aru, Diona, Gora

Právě jsem se dozvěděla, že výpravu rozmnožila.... Já Lucie píšu.....těšme se na její díl č. 13...!!!!!!!!!!!!!!!


blacksabbath
30. 04. 2021
Dát tip Gora, Aru, Diona, dievča z lesa

dievčatko......dej na sebe pozor!!! až budeš v Riu koukej po dracích...někde u nich ...snad....budeme už i my...:-))))))


idem tam stopom ... cestou sa pokochám krajinami a atlantikom a z nájdených vecí si vyrobím masku ... do videnia v riu!


Aru
30. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

Evži, zmatek a chaos je na karnevalu ;)


blacksabbath
30. 04. 2021
Dát tip Diona, Aru

Evženko....třeba to odtajnění schovky vyjde na tebe......:-)))))) ale Aru už mastí desítku...a u něho jeden ani druhý neví.....co z něj vytrykne...:-))))))


Evženie Brambůrková
30. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

Kdepak asi budou schovaní, šibalové?


Diona
30. 04. 2021
Dát tip

...anooo...se těšííííím :-)


děkujeme za podporu naší výpravě......


blacksabbath
30. 04. 2021
Dát tip Aru

Jo Dio.......to víš.....na takovéhle výpravě se dějou věcíííííí....a ještě se budou dít......hlavně aby se už s dracííí setkalííííí


blacksabbath
30. 04. 2021
Dát tip Aru

Luboši...klidně přijeď.....ale dneska ne....dneska letím na svém turbokoštěti z Ria přes Prahu.......dolet čekám zítra..... kolem šestnácké odpolední


Kočkodan
30. 04. 2021
Dát tip

 

Ivi, a nemohl bych přijet k tobě. V Českých Budějovicích by chtěl bulet každý...


Diona
30. 04. 2021
Dát tip Gora, Aru

Black :-))) to je teda nášup

 

...alegorický vůz s Mandelovou hlávkou :-)))  málem ušlapaný vůdce výpravy...a kdopak se nám to ztratil :-O  ? Jak teď mám  mít klidný večer  ,-)  ?


Al. ...... děkujeme za podporu výpravy!!!!


Renato.......je to supér........já se také těším na každý nový díl......:-))))))))))))


Luboši....to musíš plakat jinde.....co jsem převzala to jsem rozvila.....:-))))


bixley
30. 04. 2021
Dát tip

Bavím se čím dál víc jako čtenář i autor. :-) Hledání Okounů a pidimužíků dá ještě zabrat! Nenohla by bioložka Eckertová prorářet cestu i dodpod?


Kočkodan
30. 04. 2021
Dát tip

 

„Neposeda sklouzl a ocitnul se pod nohama rozvášněných tanečníků.“ – uff, to jsem si oddychnul... já se příšerně leknul, že vedoucí spadnul do výstřihu bioložky k enormně vyvinutému biologickému materiálu a potom narazil na pupík, pod kterým vzniká nový život. Trochu lituji, že nedošlo k vědecko-bestiálnímu saunožení s početím dříve a ještě se nestačil objevit buben. Ten by se na karnevalu velice hodil. No, ale i tak jich tam bylo vlastně víc než dost.


Jamardi
30. 04. 2021
Dát tip

blacksabbath, když ho hledali, tak vědí proč :))


Aru
30. 04. 2021
Dát tip

dám si na to víkendos :D


blacksabbath
30. 04. 2021
Dát tip Aru, Já Lucie píšu..., Gora

....nechvátej......všichni jsou na víkend v Mexiku..Buenos Dias..... já taky vodjedu......tedy v Riu...teda...asi spíš na chaluplách....:))))))))))))))))


Aru
30. 04. 2021
Dát tip

to si ale budu muset dát svůj kouzelný nápoj, totiž kafeee :D


blacksabbath
30. 04. 2021
Dát tip Já Lucie píšu...

Lucinko...ztratil se jim fotograf Okoun....kde jsou dráčata věru nevím...já jsem uvázla v karnevalovém proudu s kastrůlkem....snad nám to poví v díle č. 10 Aru

Irčo....vezla se vezla....jsem si to ověřila na wikipedce....děkuji pěkně za korekci!!!!

Aru...už se těším jak se ty protlačíš davem a kam budou směřovat tvé krokomyšlenky...:-)))))

Drakům a výpravě Zdar!!!!!


Black, tam je teda řádná zábava a ruchu, že ho snad slyším až sem! Kdo se jim tak asi mohl ztratit... :) Foto mě pobavilo! Jen kde byli i ostatní dráčata?


Aru
30. 04. 2021
Dát tip

aby ses nedivila ivi :D


Gora
30. 04. 2021
Dát tip

Parádní, Ivi!!

Hlava Mandely mi nejprve připadala vymyšlená - a ona se skutečně vezla:-))).

Jen tak dál... je to opravdu zábavné dílo.


blacksabbath
30. 04. 2021
Dát tip Aru

JJJ. Jamardi.....musí ho hlídat skrčka jednoho mrňavýho...:-)))))...bez vedoucího výpravy bychom daleko nedošli...:-)))))....děkujeme


Jamardi
30. 04. 2021
Dát tip

Asistentka zodpovědná za ochranu vůdce se jala pátrat, kam šéf zapadl. :))


Aru
30. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

žádný strachy ;)


tak si tam provětrej faldy a ne aby ses ztratil taky...:-))))))


Aru
30. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

ale je karneeeeeevaaaaal :D


konec srandy.....teď vás přejde humor......to je samé rochnění v bahně, svlékání kůží, tetovačky, dredy.... dračí hrádky,já pak nestíhá ani počítat členy rodinky... a teď jste málem přišli o vůdce výpravy...a ještě ke všemu tomu jste ztratili Okouna aaaa... spojení s draky vázne taky...


Aru
30. 04. 2021
Dát tip

:D

to je boží ivi, kopec zábavy ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru