Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dračí výprava...díl desátý

01. 05. 2021
12
37
798
Autor
Aru

Odkazy jsou klikací:

Dračí výprava ... díl osmý bixley

Dračí výprava ... díl devátý blacksabbath

Asistentka odstrčila vulkanoložku a vyrvala ji z rukou otřeseného velitele expedice, hodila rudou hřívou vlasů na stranu a veliteli začala rovnat pomačkané šatičky za jeho neustálého prskání. Cestou do Ria ho totiž oblékli jako dětskou panenku, protože se doslechli o krádeži osob menšího vzrůstu pro panoptika. Poté stále otřesený velitel k ní natáhl ruce, protože chtěl pochovat. Když byl dostatečně uklidněn, mohla se statečná výprava hrdinů znovu vydat po hledání draků. Dalekohled už neměli, protože byl ztracen a co je ztracené, nemá cenu hledat a také jim chyběl jejich hlavní fotograf aktů a spoře oděných slečen. Vzpomněli si ale že nemají kostýmy, o kterých jim draci psali. Všeho nechali a začali hledat první krámek, aby splynuli s davem. Velitel zůstal v bezpečí náruče své krásné elfí asistentky a po okolí jen blýsknul chvílemi očkem. Vpředu šel tentokrát lord Bestie, který si cestu davem razil plynnou brazilštinou, protože v Brazílii se mluví brazilsky. Na dohled vysněnému krámku se všichni začali plížit a vnikli dovnitř, kde ukradli kostýmy a zmizeli po anglicku. Navlékli je na sebe, všechny byly stejné a šéfa expedice narvali do rukavice, která mu bohatě stačila.

 

Do průvodu ale moc nezapadli, protože na ně nechápavě civěli. Lord Bestie zjišťoval v čem je háček a poté oznámil ostatním, že si vzali údržbářské oblečení do kanalizací. Velitel s vítězným úsměvem z rukavice pronesl, že teď musí vší silou předstírat, že to jsou karnevalové kostýmy, a že se zúčastní průvodu a ještě shrábnou hlavní cenu, s čímž ostatní souhlasili. Ale na to potřebovali alegorický vůz, který hodlali (jak jinak) ukrást. Jak hledali pro sebe vozítko střetli se nečekaně s fotografem Okounem, ten už dávno zapomněl na výpravu a fotografoval ty nejvnadnější tanečnice na projíždějících alegorických vozech. Když okolo zrovna projel hovnocuc s řidičem, "to je nás vůz!" křičel jako pomatený velitel, všichni ostatní se vrhli na řidiče, omráčili ho a hodili do nejbližšího kanálu, jak na to měli odpovídající oblečení. Jenom fotograf podědil oblečení po řidičovi. Naskládali se na hovnocuc a zařadili se do průvodu, velitel si vylezl Eckertové na hlavu, která byla nejvyšší a zopakoval trik s brazilským Ježíšem, ale v rukavici vypadal spíš jako malá chobotnice. Odtamtud vyhlížel draky.

 

Hovnocuc s partou údržbářů od kanalizací a s malou chobotnicí na hlavě jednoho z nich působil v průvodu jako naprosté zjevení. Toho si všimli draci, Förinë se všemi svými hlavami nejdříve vůbec nechápala co vidí. Mëdärin jen tiše zašeptal, že to určitě musí být ta šílená expedice, protože jejich ztroskotání si noviny a televize nenechaly v Brazílii pro sebe, i když je líčili jako magnáty s čokoládou, kterou díky tomu prodali jako luxusní slanou čokoládu, po plavbě oceánem. "To je ta banda pitomců," pronesla Jënä, ale Mëdärin ji okřikl, že tak dračí slečna nemluví. V tom je zahlídl šéf expedice, strhl ze sebe rukavici a elegantně spadl Eckertové s dřevěným výrazem ve tváři do náruče, jelikož se draků k smrti bál, nyní vypadal dokonale jako panenka. Když k nim draci přišli, ptal se potlučený puberťák Lëjrï, kde mají jako toho svého šéfa, na to ale Eckertová začala zvracet, jak byla těhotná, ale velitel pohotově uskočil za sukni svojí asistentky, takže Eckertová trefila Nøjärli, nejmladší dračí slečnu, ještě v kočárku ze skládky. Mëdärin a Förinë se na sebe jen podívali, věděli, že lidé nemají žádné vychování. Velitel tahal svojí asistentku za sukni a ukázal na sebe a pak na ní. Pochopila, že se má za něj vydávat a tak drakům odpověděla, že ona je šéfkou expedice, představila ostatní, u velitele řekla drakům, že to je jejich malá holčička, která se ale moc stydí a Eckertová, že čeká další přírůstek, proto ji bylo nevolno. O překlad se postaral samozřejmě lord Bestie, slavný to lingvista do mnoha jazyků. Förinë vyzvídala Eckertovou zda nosí běžně chobotnice na hlavě, ale kuchařka ji pohotově skočila do řeči, že to měla být jejich svačina na paprice, ale že se odmítla zhostit úkolu nakrmit výpravu a zdrhla. Mëdärin pronesl šeptem k Förinë, že s těmahle si ještě užijou.


37 názorů

Aru
01. 05. 2021
Dát tip

vesuvanko, kdysi jsem v Praze viděl mužíka, který měl takové vozítko, kterým jaksi zbíral, to, bordel! :D a ten se mi snesl v tomto díle,

díky ;)


Aru
01. 05. 2021
Dát tip

dík Jamardi, ale je to těžký je psát, je jich moc, a ještě z více hlavama


Aru
01. 05. 2021
Dát tip

anoooo, Lucie, jak jsem psal někde dole, tak jsem to sepisoval mezi odpovídáním na komentáře, mě se to nejlíp píše v Písmáku

Okoun se neztratí, má přece foťák :D

Eckertová měla těhotenskou nevolnost, čeká malýho sviště :D

díly ti ;)


vesuvanka
01. 05. 2021
Dát tip

Pobavilo mě, už jen ta představa fekálního vozu v průvodu :-))). Okoun se našel - prima. TIP a těším se na pokračování :-)))


Jamardi
01. 05. 2021
Dát tip

Ještě že ti draci přišli. Jsou stále sympatičtější. :)


Já Lucie píšu...
01. 05. 2021
Dát tip Diona

Di, to máš pravdu :)))


Diona
01. 05. 2021
Dát tip

Lucinko, to jo, to jsou nervy :-))  ....a jinak, Aru je vůdce, mu jde všechno samo :-)))


Toto se muselo psát samo, bylo to na něm znát :) Musím říct, že asi Tvůj nej díl! Tolik zvratů, ještěže se ten Okoun našel... Jen chudák p. Eckertová.


Aru
01. 05. 2021
Dát tip

dievča, děkuju, včera to se psalo samo :)


Diona
01. 05. 2021
Dát tip

Lubošku, já tu mám jen houbičky na nádobí smajlík


Kočkodan
01. 05. 2021
Dát tip

 

Diončo, to ne, ale já jsem se nejspíš nějak upsal nebo co... chtěl jsem napsat, že podle mě jsou autoři při psaní asi na houbách... pardon, myslím na houbičkách...


dievča z lesa
01. 05. 2021
Dát tip Aru

dej extrémne experimentálnej pohádky si buble ako chobotnica na paprike ... farebné bublinky si poletujú po uliciach roztancovaného ria ... a sme TAM!


Diona
01. 05. 2021
Dát tip

Lubošku, tím, že je celá expedice na ho.... myslíš jako na Home Officu?  smajlík


Aru
01. 05. 2021
Dát tip

super, čekám na vsuvku ;)


Aru
01. 05. 2021
Dát tip

Kočkodane, jsou to taškáři od začátku :)


blacksabbath
01. 05. 2021
Dát tip Gora

Aru dievča z lesa vkládá další poetickou vsuvku.....až ji vloží...zařaď ji prosím.....přidám za to šéfovi výpravy navíc...zítra k obědu ....jedno chobotniččí chapadlo...:-)))))

Mlsouni.....buštičty se jim zachtělo......i prd velebnosti....leda tak štrůdl


Aru
01. 05. 2021
Dát tip

nebo koláček? :D


Kočkodan
01. 05. 2021
Dát tip

 

Já měl pochybnosti už od začátku, ale po objevení se fekálního vozu je mi úplně jasný, že je celá expedice na ho...


Diona
01. 05. 2021
Dát tip

Black, bezva :-)) a buštička by taky nějaká byla?...víš, pak k tomu kafi


DI.......Zítřejší oběd pro expedici viz výše.....komentář 01.05.2021 16:35:04                

 


Aru
01. 05. 2021
Dát tip

tak snad ukouše ty gumové prsty :D


Aru
01. 05. 2021
Dát tip

to teda mají a jaký :D

určitě získají hlavní cenu nějakým podvodem :D

děkujíí ;)


Diona
01. 05. 2021
Dát tip

....a co dostane k obědu asistánc? ,)


blacksabbath
01. 05. 2021
Dát tip Diona, Aru

Jo tak ta chobotnice na paprice ?????!!!!!!!...... tak to bude zítra......speciální dieta pro šéfa expedice!!!!!!!


bixley
01. 05. 2021
Dát tip Aru, Diona

Tak to je bezva, že se setkali!!! A Okoun se našel! Tak jsou zase všichni pohromadě. A mají kostýmy, super. I vozítko. Parádní díl.


Aru
01. 05. 2021
Dát tip

ne-ee, Diono, to určitě ne ;)


Aru
01. 05. 2021
Dát tip

šéfík je pěkné kvítko, co? :D

mě už to napadlo před časem, že vést expedici na draky by mohl ten kdo se jich nejvíc bojí :D

neee, rum jsem neměl, včera byla prostě tak vyjímečná noc, z dneška jsou tam dvě věty :D

a ten panenkovskej styl velitele tam nebyl hned, až když jsem koukal na to slovo "šatičky" :D

a co ta chobotnice na paprice? :D

díky ivíí ;)


Diona
01. 05. 2021
Dát tip

...já jsem raději v teple nebo u topení, asi už se cvičím na žár kremační pece ,-)))


blacksabbath
01. 05. 2021
Dát tip Diona, Aru, Gora, Já Lucie píšu...

Aru....ty sis lil do těch kafííííí rum?????.....Pěkně jsi se vyřádil....nevěřím vlastní voočím...:-)))))))))))))...zamrkám a přečtu si ještě jednou.....shrnu to.....kradli!!!...ještěže neplivali na účastníky karnevalu.....velitel v rukavici a Okoun na světě.....P.S. kuchařka vzkazuje.....že zítra je sice k obědu knedlo/vepřo/zelo....ale do ešusu dá jen tomu, kdo nebude zlobit!!!.......přidávám se totiž k názoru Mëdärina, že si ještě užijeme...:-)))))


Aru
01. 05. 2021
Dát tip Diona

joooo, také jsem to tak míval, ale pomalu je mi čím dál víc sympatičtější zimča a líp se v ní píše ;)


Diona
01. 05. 2021
Dát tip

jojo, bývá unavená ze zahrady... 

Mno, nám, co máme poruchu termoregulace ,-) by museli ještě hooodně přitopit, abych mohla říct, že je vedro


Aru
01. 05. 2021
Dát tip

v tom vedru se dá spaaaat? óóó :D


Aru
01. 05. 2021
Dát tip

no joooo, ale to by jaksi zvrat na konci,... nooo nevím co by se stalo, dneska mi to vůbec nemyslí :D

a to sem to psal mezi odepisováním na komentáře tady včera :D

díky ;)


Diona
01. 05. 2021
Dát tip Aru, Gora

..to teda! :-)))) Myslím, že jsem svým smíchem vyrušila sousedku z odpoledního spánku


Gora
01. 05. 2021
Dát tip

Aru, tohle tvůj nejlepší díl.

Nebýt zvracení na konci, to mne trochu znechutilo, ale jinak jsi to napsal moc dobře.


Aru
01. 05. 2021
Dát tip

jeden stačííí ;)

děkujuuuuuu

docela zvrat v expedici, viď? :D


Diona
01. 05. 2021
Dát tip Aru

Aru :-)))))))))

...já jsem si taky užila a doufám, že ještě užiju :-))))) Můžu dát šestihlavý tip?  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru