Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dračí výprava ... vsuvka 11.5

02. 05. 2021
18
36
597
Autor
blacksabbath

Dračí výprava...díl jedenáctý

Dračí výprava ... vsuvka 11.5

Díl č. 12 právě sepisuje Okamžik!!!!!

 

 

Už-už se zdálo, že výprava skončí setkáním s draky. Ale po výbuchu vnitřností bioložky Eckertové draci trošku poodstoupili a najednou, kde se vzal tu se vzal, průvod křepčících indiánů odtrhl výpravu od draků.

"A jsme v tom zase!",vykřikl Okoun.

"Nevyšilujte a nasedejte!", křikl Bestie a hnal se k hovnocucu.

Jenže ten, při nájezdu do třetí zatáčky v kanalizaci vyplivl poslední ho*** a kleknul.

Dál museli postupovat pěšmo.

Tři dny a tři noci se výprava prodírala karnevalovým rejem v Riu.

Lord Bestie a bioložka Eckertová se poctivě střídali v prošlapávání cesty. Vedoucí výpravy v háčkovaných šatičkách se zachumlal do vaku pro mimina, který se jeho asistentka uvázala za záda a spokojeně si dumlal paleček. Okoun, jsa si vědom své chyby, ťapkal se skloněnou hlavou vedle kuchařky. Ta po přípravě nedělního oběda, kterým bylo knedlo/vepřo/zelo a štrůůůdl a ještě zvláštní porce pro vedoucího, kterou byla chobotniččí chapadla, sotva pletla nohama. (To je šílená věta.)

Vulkanoložka zkoumala mapy a směrovala výpravu k Cukrové homoli (Pão de Açúcar), která nabízí výhledy na město. Doufala, že odtud uvidí dračí rodinku.

Protože ale cesta vedla kolem chudinských čtvrtí, (ve kterých bydlí téměř čtvrtina populace a které jsou mimo přímou kontrolu města a státu. Tyto městské čtvrti, zasazené především do kopců, jsou ovládány drogovými gangy nebo polovojenskými milicemi), bylo třeba se řádně ozbrojit.Z obalů od čokolády udělali koule a ze šlí Bestie a klacíků, které našli, praky.

Připraveni na vše, postupovali krok za krokem. Krky si mohli vykroutit, jak hledali dračí rodinu.

_______________________________________

Homole cukru ( Pão de Açúcar) je skála ve městě Rio de Janeiro, která se vypíná nad vodní hladinou ústí zátokyGuanabara do Atlantského oceánu. Dosahuje nadmořské výšky 396 m n. m. a jedním ze symbolů města. Z geomorfologického hlediska se jedná o značně erodovaný bornhardt sestávající z žuly a křemene z období kenozoika.


36 názorů

vítáme tě na naší Dračí výpravě:-))))))děkuji


Jamardi
05. 05. 2021
Dát tip

Fotka a info pod ní se mně líbí :)


blacksabbath
03. 05. 2021
Dát tip annnie

ann......to jsem ráááááda.....díííííky...:-)))))))))))))))))))


annnie
03. 05. 2021
Dát tip

Já zírám! Jsem překvapena pobavena okouzlena tipující a.


Přesně tak.....uvidíme kam to dostane Okamžik...:-)))))))


A jede se dál, je to jak horská dráha :-))))


Hezký večer Al........děkuji


Jamardi na výkruty, zatáčky, podtáčky i  natáčky...:-)))))


dievča.....kdyby u ní mlsali.....výpravníci by je tam potkali:-)))))))))))))


Jamardi
02. 05. 2021
Dát tip

Na zatáčky je potřeba dát pozor. :)


za dňa je homoľa krásne viditeľná ... len či si mlsné dráčiky z nej nedzobnú?


Nikolasi....děkujeme za tvůj zájem o výpravu....přeji krásnou neděli!!!!!!


To já také Kamamuro...:-)))))


Kamamura
02. 05. 2021
Dát tip

To je tempo, já jen zírám...


blacksabbath
02. 05. 2021
Dát tip Diona

Dobře Irčo.....DĚKUJU!!!!!!


Diona
02. 05. 2021
Dát tip Gora, Aru

....času není asi nikdy dost...leckdy to vypadá, jako by ho někdo kradl. Je fajn, že se ti tam místo pro draky najde :-) Je tady z toho tuze milá a báječná zábava.  Společenstvo Dračího příběhu  :-)


Gora
02. 05. 2021
Dát tip

Snad, Diono... baví mne to, ale času není dost... díky za důvěru:-)


Diona
02. 05. 2021
Dát tip

Goro, tak to je paráda :-) se těšííím....odhaduji jemnou a citlivou sociální sondu do rodinného života draků  :-)


Gora
02. 05. 2021
Dát tip

Tak si beru čtrnáctku... asi poslední, až mi přijde z opravny počítač, nebude mi na Draky zbývat čas... ale číst budu určitě!!


Haló.....tak si vemte někdo čtrnáctku a dejte tu bandu dohromady...teda jestli to neudělá Okamžik.......kuchařka se vzdává přesile....:-)))))


Diona
02. 05. 2021
Dát tip Gora, Aru

Goro, seriozní výzkum jistě bude...vždyť celá výprava je převelice seryjózní :-)))


Zdravím Jani...myslela jsem si, že právě tohle tě zaujme.....děkuji a hezký nedělní den!!!


Diona
02. 05. 2021
Dát tip

Kuchařka to zvládne :-))))


Nebojte se sejdou se....to jen kuchařka výpravy má strach,že bude muset vařit pro strašně móóóc krků, hlav a žaludků a tak to oddaluje jak to jde:-)))))) hele...aby nás to pak nemrzelo:-)))))


Gora
02. 05. 2021
Dát tip

Nestraš... já se těšila na seriozní vědecký výzkum!!


vesuvanka
02. 05. 2021
Dát tip Gora

Výprava to nemá vůbec jednoduché, hlavně aby unikla drogovým gangům a polovojenské milici. Díky i za doplnění fotkou a geologií :-))), TIP

Cukrová homole je impozantní, bývá často fotografována. Když jsem ji před mnoha lety viděla poprvé, tipovala jsem, že by mohla být ze žuly. Křemen je vlastně také součástí žuly, ale tady ho bylo víc, takže je i mimo žulu. Proto je skála tak odolná proti erozi. 


Aru
02. 05. 2021
Dát tip

Goro, nejspíš nikdy, když jim vybuchl i alegorický vůz a velitel výpravy jaksi tento,... pozbyl velitelských schopností :D


Diona
02. 05. 2021
Dát tip

...Ten, co si dumlá palec ?  ,-))))


blacksabbath
02. 05. 2021
Dát tip Gora

No teď je to na Okamžikovi a pak Lucince.....ALE........kdo se ujme DÍLU Č 14???????????


Gora
02. 05. 2021
Dát tip Diona

Ivi, to jsem zvědavá, kdy se konečně sejdou s draky... zajímavé putování naší dračí výpravy!!


blacksabbath
02. 05. 2021
Dát tip Já Lucie píšu..., Diona

bix....dyš voni pořád otravujou, že mají hladík.....co s nima má chudák kuchařka udělat......než jim zacpat pousy krmí....uvidíme jestli Okamžik použije papričky:-)))))....

Di....také mě to napadlo....jestli voni se dracíííí neschovávají výpravě za záda, aby si ještě užili svéch mistrovských kostýmů....:-)))))

Aru....nebýt chaosu....není ani země...:-))))))

Lucinko...žejo?.....ta se mi povedla:-))))))


bixley
02. 05. 2021
Dát tip Diona

Obdivuju hlavně tu kuchařku, že v podobném mumraji zvládla vepř-knedlo-zelo. A ještě štrůdl. No,ono se to v tom průvodu hodilo, každej si ze štrůdlu postupně ukusoval... Nejlíp na tom byl vedoucí výpravy, ale doufám, že dostal k jídlu trochu víc než ten svůj paleček. Na gangy by doporučovala něco peprnějšího. Kam se poděly ty dhilli papričky?


Já Lucie píšu...
02. 05. 2021
Dát tip Diona

Homole cukru vypadá božsky! Třeba se už ve dvanáctém díle potkají... Kdo ví, co Okamžik s výpravou plánuje :)

P.S. Šílená věta to teda byla :D


Aru
02. 05. 2021
Dát tip

:D

no to je úplnej chaoooos :D


Diona
02. 05. 2021
Dát tip

Black :-)))

krk si můžu vykroutit, kde je ta dračí rodina a něco mi pořád mlaská za zády ,-)))


blacksabbath
02. 05. 2021
Dát tip Aru

Okamžiku teď je to na tobě!!!....:-))))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru