Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hlášení

03. 05. 2021
19
10
417
Autor
aleš-novák

pro zkvalitnění vašeho nákupu je pobyt v nákupním středisku monitorován průmyslovými kamerami...

" Vážení zákazníci, z technických důvodů není momentálně možné na pokladnách platit kartami. Na odstranění problému pracujeme..."

Zpráva z reproduktorů v nejmenovaném supermarketu zapůsobila jako naprostý šok. Nejdřív se na pár vteřin obchodem rozhostilo úplné ticho, teprve po chvíli si lidé začali uvědomovat, jak zásadní informace se k nim zrovna dostala. Ticho se obratem ruky proměnilo na šum halasnější než předtím.

Někdo začal nahlas hartusit, jiní horečně nahlíželi do peněženek a těkali očima na náklad ve svém vozíku, jestli jim bude hotovost stačit. Mladší pár nechal svůj téměř plný vozík stát uprostřed uličky mezi regály a s kroucením hlavy odcházel k východu.

Možná takhle nějak by mohl začínat katastrofický film o konci světa v dvacátém prvním století...

 


10 názorů

lastgasp
04. 05. 2021
Dát tip aleš-novák

Nemusí jít ani o katastrofický film o konci světa. Nedávno jsme něco podobného zažili v nejmenovaném marketu. Měli jsme plný vozík nákupu podle předem připraveného seznamu a zaznělo hlášení, že jde o poplach, abychom okamžitě opustili prostor nouzovými východy. Plný vozík i s pětikorunou jsme nechali na místě mezi regály a prchali ven. Hořela kuřata na grilu. Chvíli jsme lelkovali venku, pak jsme pětikorunu oželeli. Hlavně, že jsme zachránili život a šli nakoupit do jiného marketu. Těch pětikorun bylo mnoho. 


Kamamura
03. 05. 2021
Dát tip aleš-novák

Vonnegutova kniha "Galapágy", která o konci světa pojednává v nevídaném detailu, začíná tak, že lidé přestanou být ochotni za peníze cokoliv poskytnout - služby, zboží, práci, atd. Pak již jde vše ráz na ráz. Vonnegut v tomto díle razil inovativní konvenci - každou postavu, která měla ještě ten den umřít, označovil v textu hvězdičkou vedle jména. Bohužel se to v literatuře neujalo. Knihu nicméně doporučuji. 


Safián
03. 05. 2021
Dát tip

To se občas stává i v "nejlepších" prodejnách. Plné vozíky v uličkách pak nechávají všechny generace.


Já Lucie píšu...
03. 05. 2021
Dát tip blacksabbath

Ježíš, ještěže je to JEN film :D 


MilanH
03. 05. 2021
Dát tip

Úplnej horror :-)


Kočkodan
03. 05. 2021
Dát tip blacksabbath, Gora

 

To já ani nevěděl, že můžu syrečky zaplatit zelenou sedmou…


Evženie Brambůrková
03. 05. 2021
Dát tip Nami 99, blacksabbath, Gora

To je krása a ještě bych vypla počítače a telefony. To by byl maglajs!


Abakus
03. 05. 2021
Dát tip aleš-novák, lawenderr

už som platila benzín gastráčmi a vreckom pečených gaštanov - a bol to ak nie koniec  sveta, tak koniec môjho tankovania na onej pumpe. 


Aru
03. 05. 2021
Dát tip aleš-novák

bankomaty v tom supermarketu nejspíš také vypověděly službu :D


postupovala bych stejně jako ten pár.......jj technika....možná se jednou bez ní ani neupr*****....*/*************


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru