Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můj malý princ

06. 05. 2021
17
25
749
Autor
Marcela.K.

 

 

bylo mi patnáct

když jsem tě poznala

objevil jsi se

uprostřed pouště

vyprávěl mi

o lidech ...

 

 já s úžasem naslouchala

a kdesi uvnitř

nalevo 

cítila

že jednou tě doopravdy potkám

 

už je to tolik 

tolik let

kdy jsem byla tvojí liškou

hleděla vzhůru

do nebe

a čekala 

 

dnes je to právě rok

co jsem tě poprvé vzala do náruče

ještě chvíli počkám

a pak?

 

pak přijde chvíle

kdy ti nakreslím beránka

 

 


25 názorů

:)


Marcela.K.
16. 06. 2021
Dát tip

Děkuji za ten krásně krásnej komentář ;-)


To je tak krásně krásné! *


Marcela.K.
13. 05. 2021
Dát tip

Děkuji.

 


diderotka
13. 05. 2021
Dát tip

Jednoduché a krásné.


Marcela.K.
08. 05. 2021
Dát tip

Janino, tomu se mi ani nechce věřit. Vždyť ta knížka je tak kouzelná.

Fakt ale je, že jsem se nikdy nepodívala na jakékoliv jiné zpracování ( film, divadlo, rozhlas) nechtěla jsem si kazit tu svoji představu. Myslím, že to kouzlo je jen v té knížce a převyprávět jinak jej nelze.


Janina6
07. 05. 2021
Dát tip

Tak to je první Malý princ, který se mi opravdu líbí :-) (Ten od Exupéryho mi nikdy moc nepřirostl k srdci. Radši mám jiné jeho prózy, třeba Noční let.) A dortík vypadá báječně.


Popřemýšlím o tom :) Díky, že mě přemlouváš, zkusím to, až budu mít náladu :) Je to hodně specifický příběh...


Marcela.K.
07. 05. 2021
Dát tip

Lucinko, jestli tu knížku máš doma, tak si ji rozhodně přečti. To byla snad jediná knížka, kterou jsem po dočtení otočila na první stránku a přečetla si ji ještě jednou... je nadčasová, plná poezie a hlavně moudrá.

Markel, rozhodně to zkus. Třeba se do ní taky zamiluješ ;-)


Markel
07. 05. 2021
Dát tip

pěkné *. Malého prince jsem taky nečetla, ani nevím proč, snad že je tak propagovaný, fakt nevím. Ale zkusím to, snad to pochopím, stará jsem už na to dost :-))


Tak možná i ta bedýnka stačí :) 

Musím se přiznat, že Malého prince jsem pouze poslouchala jako audio. Knihu doma mám, ale nevím..., zatím je to pro mě asi trošku nadčasové, ale k poslechu to nebylo špatné. Zatím jsem v tom bodě, kdy hledám a snažím se porozumět.

Dortík je vážně moc krásný!


Marcela.K.
07. 05. 2021
Dát tip

Lucinko, stačí bedýnka? ;-)

Byla jsem v Tvém věku, když jsem Malého prince objevila. Nevím, proč až tak pozdě, možná proto, že ta knížka byla pro mě příliš útlá :-) V dětství jsem si v knihovně vybírala knížky hlavně podle šíře hřbetu. Čím širší, tím lepší, protože jsem je mohla číst déle. Byla jsem vášnivá čtenářka.

Možná proto jsem si Malého prince tak zamilovala, protože už jsem ho nečetla přece jako dítě ;-) Když jsem pracovala po škole v dětské ozdravovně, četla jsem ho na dobrou noc snad každému turnusu dětí, které se střídaly po dvou měsících pobytu. 

Moc mě potěšilo, že dcera svému synovi k prvním narozeninám objednala právě dort s tímto námětem. Byl překvapením i pro nás.  No a cukrářka, která ho vyrobila je neskutečně šikovná. Objevila jsem ji na FB a stala se naší nej cukrářkou, protože ty její dorty jsou i neskutečně dobré.

Díky za Tvé zastavení ňu ňu ;-)


Marcela.K.
07. 05. 2021
Dát tip

Diano, děkuji...vždyť Ty víš, jak to mám s tím sepisováním pocitů ;-)


Wow! To je dort!!! Nejdřív jsem ho nepoznala. Přeji také vše nejlepší Tvému Malému princi :) Báseň je úžasná, prostě ňuňu :)

... nakresli mi beránka...


Diana
06. 05. 2021
Dát tip

Je krásný, k narozeninám přeji jen to nejlepší! Moc pěknou básničku jsi mu napsala :-)


Marcela.K.
06. 05. 2021
Dát tip

Díky...

Já vím, Norsko, ale když ...prostě je tak krásnej, že jsem podlehla ;-)


Norsko 1
06. 05. 2021
Dát tip

Hezké. Fotku nemusim


per_zay
06. 05. 2021
Dát tip

happy birtday ... :)


Alegna
06. 05. 2021
Dát tip

gratuluju k narozeninám, hezké verše, krásný klučík a neskutečný dort


Marcela.K.
06. 05. 2021
Dát tip

Dnes mu je jeden rok, narozeniny jsme už oslavili a ten Malý princ na planetce s baobaby je dort od senzační cukrářky ;-)

Díky za komentáře.

Štírko, máš pravdu - Ať mají co objevovat a nám, "dospělým" otvírat oči ;-)


annnie
06. 05. 2021
Dát tip

Je to výbornej pankáč :)!!! A báseň moc pěkná! Tip a přání krásnýho dne, pá a.


Nami 99
06. 05. 2021
Dát tip

Moc hezké.


Štírka
06. 05. 2021
Dát tip

Svět patří malým princům - a přeji -ať mají stále co objevovat


vesuvanka
06. 05. 2021
Dát tip

Marcelko, báseň je krásná,  malý princ  roztomilý :-))), TIP


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru