Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HORA FUDŽI - pozvánka na virtuální výstavu

07. 05. 2021
27
43
1387
Autor
vesuvanka

Milí přátelé,

zvu vás na další virtuální výstavu obrázků, nazvanou

HORA FUDŽI

Posílám odkaz a přeji hezký zážitek

http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6240

 

Jana Vesuvanka

 

 

 

 

 


43 názorů

vesuvanka
05. 10. 2021
Dát tip

Mílo, děkuji za návštěvu galerie a Tip :-)))


vesuvanka
15. 06. 2021
Dát tip

Morticia, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-)))


Ach, krásné... 


vesuvanka
08. 06. 2021
Dát tip

Romane, děkuji za prohlédnutí obrázků a Tip :-)))


vesuvanka
16. 05. 2021
Dát tip

LGarra, děkuji za zastavení a TIP :-)))


vesuvanka
13. 05. 2021
Dát tip

Evi, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova :-)))


babca
13. 05. 2021
Dát tip

moc se mi líbí tvé obrázky.


vesuvanka
11. 05. 2021
Dát tip

Pavle, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
11. 05. 2021
Dát tip

Milane, modrou barvu mám také ráda, a proto ji občas používám jako podkladovou. Děkuji za nahlédnutí a milou odezvu :-)))


MilanH
11. 05. 2021
Dát tip

Jani ten úvodní obrázek je fakt nádherný už jen, proto že modrou mám hodně rád :o)


vesuvanka
10. 05. 2021
Dát tip

Maruško, těší mě, že se Ti líbí. Děkuji za zastavení a milou odezvu :-)))


Určitě bych si vybrala. Ty s kvetoucími stromy, ale i podzim.......


vesuvanka
09. 05. 2021
Dát tip blacksabbath

ivi, děkuji za milá slova i v galerii na Seniortipu :-)))

Liduško, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-)))


Alegna
09. 05. 2021
Dát tip

bylo potěšením si prohlédnout, krásné, díky


vesuvanka
09. 05. 2021
Dát tip

Ivi, mám radost, že jsi výstavu navštívila a že Tě uchvátila. Děkuji za milá slova :-)))


Jani...tak jsem se nastrojila ...do pooběda jsem nevydržela....šla jsem za chládku....musím říct...že mě výstava uchvátila....!!!!!!


vesuvanka
09. 05. 2021
Dát tip

Marti, děkuji za zastavení a milá slova a Tip :-))). Moc jsi mě potěšila tím, že jsi Fudžisan, jezera i kvetoucí sakury viděla naživo. Možná, že jste s kamarádkou zažily svátek sakur Hanami. Japonci mají krásný vztah k přírodě, mě fascinují i jejich chrámy, svatyně, brány torie, zenové zahrady, ale  i výtvarné umění a vůbec kultura. Filmy o Japonsku si v televizi nenechám ujít a sleduji i videa. Věřím, že pobyt v Japonsku byl pro vás krásný zážitek a vůbec se nedivím, že kamarádka navštívila Japonsko 


Markel
09. 05. 2021
Dát tip

krásné, jako vždycky. * Fudžisan jsem viděla na jaře i jezero, hora měla ještě krásnou bílou čepici a my jsme se na ni dívali,seděli jsme pod kvetoucími sakurami, bylo to v dubnu 2006. Moc jsme si Japonsko užili, byli jsme tam s kamarádkou, co to tam už 5 krát navštívila, bydleli jsme u jejích japonských kamarádů, i v hotelech.


vesuvanka
08. 05. 2021
Dát tip

per_zay, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
08. 05. 2021
Dát tip

Philogyny, děkuji za zájem. To je škoda, že Ti vloni cesta na Island kvůli viru nevyšla. Situace se zlepšuje, tak  je naděje na cestování a Island navštívíš :-))) 


Philogyny
08. 05. 2021
Dát tip

Prohlédnu si, chtěla bych taky vidět Island, celý život ho načítám, měla letět s Orlem loni v květnu a ejhle, zrušeno kvůli viru,  že...   :) 


vesuvanka
08. 05. 2021
Dát tip

fialko, děkuji za prohlédnutí obrázků, milou odezvu i Tip :-)))

Jitko, děkuji za zastavení a Tip :-)))


fialka...
08. 05. 2021
Dát tip

Jako vždycky nádhera, děkuji za pozvání :-)


vesuvanka
08. 05. 2021
Dát tip

Děkuji všem tipujícím :-)))


vesuvanka
08. 05. 2021
Dát tip Já Lucie píšu...

Lucko, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova. Těší mě, že se Ti líbí i báseň :-)))


vesuvanka
08. 05. 2021
Dát tip Aru

Renato a Aru, děkuji za prohlédnutí obrázků  a milou odezvu :-))).

Renato, pro mě je Fudži velice inspirativní nejen prostřednictvím fotek, ale i obrázků japonských umělců. 

Aru, máš pravdu, Fudži je nejen krásná, ale tajemná sopka :-)))


Jééé, už jsem nakoukla a je to krásné! Pestré barvy a k tomu báseň jak vyšitá :)


vesuvanka
08. 05. 2021
Dát tip

Honzo, Jirko, dievča z lesa, Luboši, Philogyny, Jarmilo a Milane, děkuji za zastavení a milou odezvu :-)))

Honzo, těší mě, že se Ti líbí obrázky i text :-))).

Jirko, děkuji i za krásný komentář na Seniortipu, napsala jsem Ti tam poděkování. Ty tři obrázky jsem skutečně malovala víc podle svých pocitů, protože pohledy na fotky, podle nichž jsem malovala, mě zavedly i do našich krajin :-))).

dievča z lesa, fialovou barvu mám moc ráda a podzimní barvy také, asi proto častěji maluji podzimní krajiny :-))).

Luboši a Philogyny, hora Fudži je na tom lépe než my, protože je nesmrtelná, i když také bojuje, stejně jako jiné hory s živlem, kterým je eroze, ale díky své nadmořské výšce se jen tak nedá udolat :-))).  My jsme proti ní skutečně jen mravenečkové a můžeme mít jen úctu a pokoru.

Jarmilo, Fudži je v klidu od roku 1707, kdy došlo k poslední erupci. Vulkanologové ji samozřejmě sledují, zatím erupce nehrozí. Také se mně líbí japonské náboženství - šintoismus, kde je uctívána příroda živá i neživá :-)))

Milane, mám radost, že se Ti líbí :-)))


Aru
08. 05. 2021
Dát tip

tajemná sopka :)


bixley
08. 05. 2021
Dát tip

Vesuvanko, opět moc krásné! Fudži se mi líbí ve všech podobách.


MilanH
08. 05. 2021
Dát tip

Jedním slovem nádhera Jani :-)


Jamardi
08. 05. 2021
Dát tip

Jano, ráda jsem se na obrázky podívala. Některé už znám, nejvíce se mně líbí obrázky se stromy, ať už s listím, jehličím nebo rozkvetlými sakuramy.

Ta hora vypadá velice čistě a klidně.  Četla jsem i ty poznámky, které jsi napsala pod obrázky.  Připomněla jsi, že je pro Japonce důležitá. Přemýšlela jsem o tom. Japonci mají štěstí, že uctívají přirozené věci jako kámen, čistou vodu... Naopak Evropané si zapamatovali, že Ježíš proměnil vodu ve víno.


Philogyny
08. 05. 2021
Dát tip Alegna

Každá hora orá svou nebetyčností naší mysl, jsme mravenci a navíc smrtelní, ona ne... vždycky, když počítam tunely do cíle a podívám se nahoru, tak si tak přijdu a nastoupí nekonečná pokora, vím svý, tvoje kresby jsou mi blízké, hodně. 


Kočkodan
07. 05. 2021
Dát tip

 

A přece pověst

 

o tvé kráse

 

rozlétla se

 

po celeém světě ...

 

 

 

Ano, uznávám, v tomto směru je na tom Fudži proti mně opravdu o něco lépe.


krásna poetická hora ... a fialové nebo podzimu ...


a2a2a
07. 05. 2021
Dát tip blacksabbath

Obrázky malované se zaujetím,tři z nich ...a vystupuje z mlhy...noční pohled... a ...v šedém tónu... mne oslovily ještě víc, protože mi přišly subjektivně naléhavé. A samozřejmě drobné komentující popisky a hezká báseň dotváří hřejivé, třebaže letmé zastavení. Děkuji, rád jsem se zastavil.


zeleda
07. 05. 2021
Dát tip

 

Krásné, poetické obrázky i text. 


vesuvanka
07. 05. 2021
Dát tip Gora

Irenko, Ivi a Aničko, potěšily jste mě návštěvou výstavy a milými slovy, děkuji :-))). Mám radost, že se vám líbila i báseň.

Fudži mě inspiruje k používání různých technik od tužky, pastelek, akvarelu a jejich kombinaci  i barev. Virtuální výstavy jsou nejlepší, protože nejsou časově omezené. Na Fudži jsem nebyla, ale prohlížím si její fotky a obrázky japonských umělců. A samozřejmě i filmy o Japonsku v televizi.

 


annnie
07. 05. 2021
Dát tip

Moc pěkný! Noční pohled mě úplně uchvátil, a pak ten poslední. Krása všechno. I báseň. Jak dlouhos tam byla? Tip a.


Jani...to jsi mi udělala ohromnou radost! Nevěděla jsem, kam půjdu v neděli za kulturou. A ejhle výstava. Po nedělním obědě se načančám a vyrazím!!!!!! Ale jsem nedočkavka-nedočkavá...takže..... už jsem nakoukla:-))))) báseň mi navodila atmošku aaa....miluju modrou a tady jsem si ji užila!!!!.......Tak ahoj  v neděli...a to půjdu hodně pomalu!!!!...:-)))))


Gora
07. 05. 2021
Dát tip

Jani, všechny barvy, které používáš, se hodí, výrazné, dokonce i nenápadná šedá... máš to moc pěkné, umělkyně, i s básní.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru