Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledač u Anděla

16. 05. 2021
2
6
489
Autor
zd.hledač

jestli to může přijít sem, tak odkaz na YT, povídání o psaní u básníka Ivo "Anděla" Horáka...

(1) ANDĚL o lásce, o verších - 53 & Zdeněk Hledač - YouTube

 

 


6 názorů

zd.hledač
03. 06. 2021
Dát tip

K3 - děkuji moc... já si tě pamatuji dobře, hlavně tvé super povídky... také přeji další krásné psaní! ... 


zd.hledač
03. 06. 2021
Dát tip

Goro, díky moc... teda mně se to moc nelíbí, ani můj ksicht ani můj hlas a už vůbec ne kvalita zvuku... ovšem moje tvorba, ta jo :-) no, už nám zase dovolily schůzky literárního klubu, jupí!


K3
26. 05. 2021
Dát tip

Zdeňku, dost tě znám z PP. Ještě mám na stole tvou vizitku. Rád jsem tě četl, jak povídky tak i básně. Tvoje tvorba byla, jak já tě znám, vždycky svérázná a pro někoho hůř uchopitelná. V tom byla ale právě originalita a za tím svérázem vždycky bylo něco víc. Přeji hodně štěstí v další tvorbě.


Gora
24. 05. 2021
Dát tip

Poslechla jsem si ukázku z odkazu... tvé básně dobře zněly... i když názorově se v lecčems míjíme, odvedl jsi kus práce.


zd.hledač
23. 05. 2021
Dát tip

Phil, hoď to do kamen, za moc to nestojí :-))) ale taky jsem za tebe moc rád... a dík, že ses ozvala... jsi moc fajn...


Philogyny
21. 05. 2021
Dát tip

Stěhovala jsem si nedávno věci z kanceláře domů... office home...a narazila na složku, do které jsem si kdysi zakládala tvoje povídky. Pořád ji mám a jsem ráda, že jsme se poznali. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru