Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dotčený pes

18. 05. 2021
10
19
578
Autor
Jamardi

Pes na zahradě vyhrabal díru.

Babička ji zahrabala 

- urazil se

a ještě večer s ní nemluvil.


19 názorů

Jamardi
13. 12. 2022
Dát tip

Kruté :) Děkuju :)


kadeřavá
12. 12. 2022
Dát tip

No teda to by chtělo nahlásit na nějakou ochranu zvířat.Nedovolit skoro jezevčikovi norovat to je jako nedat mu najist;-(


Jamardi
20. 05. 2021
Dát tip

Lucie, díky :)


Já ho naprosto chápu! Jako co si to dovoluje, zahrabat mu jeho výtvor?! :) Proto s ním soucítím a přeji mu, aby ho takové trauma už nepotkalo.


Jamardi
20. 05. 2021
Dát tip

Děkuju :)

Ten náš chtěl všechno ochutnat. A většinou byl úspěšný. Dávali jsme mu trošku, sousta, aby nebyl tlustý. Měl to zakázané kvůli vytočeným kloubům. Je fakt, že tímto způsobem toho i tak snědl dost, ale tlustý nebyl, měl hodně pohybu. Jinak ráno jedl rohlík s mlíkem a odpoledne měl svoje žrádlo - směs ovesných vloček nebo rýže, brambor se šťávou s kousky masa - snědl v tom i kousky zeleniny. Chutnalo mu všechno. Ovoce moc ne, ale i to loudil (dali jsme mu malý kousek, protože jsme věděli, jak to dopadne), a pak to teda sežral, i když mu to nechutnalo. To uznával, že je to slušnost. 


To je super pes. Ten náš si za půl hodiny nepamatuje, že jedl.


Jamardi
19. 05. 2021
Dát tip

Alegno, děkuju :)


Jamardi
19. 05. 2021
Dát tip

Kočkodane, kdoví, na co při tom myslel. :)


Kočkodan
19. 05. 2021
Dát tip

 

I psíci mají svou ctižádost a chtějí udělat díru do světa… ;-)


Jamardi
19. 05. 2021
Dát tip

bixley, děkuju :) Musel na ni být pyšný. Babička říkala, že byla hodně velká. A on byl kříženec jezevčíka - o malinko větší než jezevčík.


bixley
19. 05. 2021
Dát tip

Jo, pejskové mají svoji hlavičku. Vždyť jí přece vyhrabal takovou KRÁSNOU díru!


Jamardi
19. 05. 2021
Dát tip

vesuvanko, vystihla jsi to přesně. :) Děkuju :)


vesuvanka
18. 05. 2021
Dát tip

Pes se tak snažil a babička neměla pochopení a jeho dílo zmařila :-)))***


Jamardi
18. 05. 2021
Dát tip

dievča z lesa, děkuju :)


Jamardi
18. 05. 2021
Dát tip

Milane, děkuju :)


Jamardi
18. 05. 2021
Dát tip

annnie, protestní hladovku by on nedal, měl velkou chuť k jídlu :)

Děkuju :)


Jamardi
18. 05. 2021
Dát tip Gora, vesuvanka

Ireno, máš pravdu, to mu vadilo. A taky se asi cítil ukřivděný, protože jemu hrabat dovoleno nebylo a babička ten den okopávala a zřejmě si myslel, že dělá to samé :) Vyhrabat znovu ji nemohl, protože na ni neměl přístup bez dozoru. Tamto byla babiččina nepozornost. Vlastně mohl, ale dávali jsme pak na něho větší pozor.

Díky :)


annnie
18. 05. 2021
Dát tip Gora

Ještě že nezačal držet protestní hladovkou nebo neutek z domova :)

Tip a.


Gora
18. 05. 2021
Dát tip vesuvanka

Jarmilo, naši psi by ji do rána znovu vyhrabali. 

Psíkovi nejspíš vadilo, že babička nemá pro jeho hry pochopení...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru