Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mimoběžky

19. 05. 2021
12
11
538
Autor
Muamarek

 

 

 

 

Potká-li dívka fyzicky plochá

duševně více plochého hocha,

pak, aniž je to jednoho z nich vinou,

tyhle dvě plochy v prostoru se minou.

 


11 názorů

Pán_pupenů
28. 05. 2021
Dát tip Muamarek

konecne tu ctu rym i s myslenkou a ne jen s pocitem :)


Norsko 1
20. 05. 2021
Dát tip

.. splynou. To tě nenapadlo ?


ToTo je na mje moooc yntelektauální!


Muamarek
20. 05. 2021
Dát tip blacksabbath

Abakus, Kamamura - díky za návštěvu i komentáře a hezký den oběma :-)))

Kamamura - jsou i jiné věci, nežli povrch, které mohou ve výběru převážit. Záleží vždy na hodnotovém nastavení každého jedince...


Kamamura
20. 05. 2021
Dát tip

Já bych se chlapce zastal. Výzkumy zjistily, že mužské libido bývá aktivováno pohledem na ženu, která jeví znaky plodnosti - to je prostě evolučně úspěšný rys, který v důsledku vedl k životaschopnějšímu potomstvu. Široká pánev = snadnější, bezpečnější porod, úzký pas = zdravý, výkonný metabolismus a dobrá kondice, plná prsa = schopnost kojit dítě, zdravě zbarvená pokožka a červené rty = dobrý stav kapilár a kardiovaskulárního systému. 

Tento systém výběru partnerky je reflexivní a nevědomý, a nemá tedy nic společného s duševní omezeností nebo vzdělaností. Už Fridrich Nietsche si povšiml, že krása vede k plodnosti, a je tedy hodnotou absolutní, nikoliv relativní - krása fyzická znamená početné a zdravé potomstvo, krása duševní potenciál k tvorbě intelektuální. 

To vše píšu s plným vědomím toho, že fyzicky jsem poměrně dost ošklivý, ale tak to prostě je. Namlouvat si, že krása je relativní, a že "každá holka pro někoho má sluch absolutní" je podle mého názoru sebeklam. 

Hrdinovi básně, ať už je na tom duševně jakkoliv, nezazlívám, že se vyhnul neatraktivní dívce. Je to naopak pochopitelné a přirozené. Nebo jste někdy chodili s někým ošklivým jen ze soucitu? Podle mě je to perverzní. 


Abakus
19. 05. 2021
Dát tip

Muamarek - môže, ale trecia sila sa blíži v tom prípade k nule. 


Muamarek
19. 05. 2021
Dát tip blacksabbath

Kočkodane, poněkud jsem vybočil :-)))

 Díky tu všem.

 Black - pobavilo :-))) Kdybych sprosťák byl, dovedl bych říci/ ve kterém bodě dívka oblých tvarů/ narazí velmi snadno na kolmici/ Však, že jím nejsem, nemám ani páru...

 Snake: Nemůže třít se, co se nestýká/ Někdy holt zeje propast veliká...

Hezký den všem tu :-)))


blacksabbath
19. 05. 2021
Dát tip Muamarek

Otázka...kde nalezne fyzicky vybavená dívka průsečík dvou kolmic??????


snake_01
19. 05. 2021
Dát tip Abakus, blacksabbath, Muamarek, Gora, Mates Straba

Mám ještě jednu poznámku k věci:

Tyhle dvě plochy nebudou třecí.


Abakus
19. 05. 2021
Dát tip blacksabbath, Muamarek

ale ani kostrbaté.


Kočkodan
19. 05. 2021
Dát tip blacksabbath, Muamarek

 

Marku, to je pro tebe dost netradicní dílko. Ale není ploché. ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru