Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Růže na oltáři

20. 05. 2021
9
7
382
Autor
Debbi
Jste jako živá voda v dlani

kdy na vás myslet přestanu?

Za jedno vaše pousmání

prodám svou duši satanu.




Jste jako růže plná trnů

vložena na kraj oltáře -

vidím ji, zjihnu… ale trnu.

Zavoní? To čas ukáže.

7 názorů

Debbi
31. 05. 2021
Dát tip

No jo, když já ale fakt prodám duši. Mě tam prostě sutana nepasuje. Třeba nedotažené, ale já to tak prostě vidím :) 


Musaši
31. 05. 2021
Dát tip

Ve čtvrtém verši bych navrhoval malou změnu :

prodám sutanu satanu

 

Rýmy jsou kvalitní, ale tvé básničky mi nepřipadají až tak úplně dotažené do konce.


hmmm...pochvalné.....hezky plyne......*/******


Debbi
20. 05. 2021
Dát tip

Dík, Jani, za zastavení.

Stejně děkuji i tobě, Kami. V předchozím komentu jsem zapomněla na poděkování, a to jsem nechtěla :)


Debbi
20. 05. 2021
Dát tip

Víš Kami... já myslím satana jako pekelníka "jako takového", nikoli pouze toho jediného... vládce. Možná jsem malinko v opozici, ale já zůstanu u malého "s". Nechci tím velkým vzbudit nějaký zbytečný výkřik. Ty mi rozumíš :) 


Janina6
20. 05. 2021
Dát tip

Moc pěkné.


Kamamura
20. 05. 2021
Dát tip

Tradičně pěkné, uspořádané, učesané, forma vyzrálá jako Holomócký syrrr, ale Satanu snad bych pěkně prosil velké S, projevujmež Pánu Pekel úctu, která mu právem náleží; Ježíš i Hospodin, Iahveh i Alláh mají také velká písmenka. Takhle by se zdálo, že je řeč o tom nejedlém, ale vlastně neškodném hříbku. ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru