Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vaše karta je Ďábel

21. 05. 2021
6
7
297
Autor
back up

Vytáhněte si libovolnou kartu. Rada pro dnešní den: magické orákulum tvrdí, že žádnému vztahu nemůžete pomoci. Vaše karta je Ďábel a naznačuje nebezpečí nízkých vášní, smyslnosti a otroctví. Osobu pod vlivem karty ovládají instinkty a manipulace partnera, tazatel se marně snaží vnést světlo do tmy, ale zpřetrhání tohoto područí je obtížné. Je třeba vše temné, uhrančivé a destruktivní přijímat a uplatňovat sílu, která se k těmto vlastnostem váže. 

Poslední dobou se Michal pořád hádal. Všechno totiž ví nejlíp. Jak se správně vaří voda ve varné konvici, kudy má řidič zatočit do zatáčky, kde se může a nemůže používat wifi a ve které masně mají nejčerstvější maso. Sleduje fotbal a píská na rozhodčího, poslouchá zprávy a huláká na politiky. Doma ho vytáčí křivě položený nůž vedle talíře nebo odpadky v koši.

Umyvadlo v koupelně je plné vousů a hlenů a Michal musí uklízet. Štítí se a nadává. „Kurvadrát!“

Jeho otec se mezitím rozvalil na podlahu mezi kuchyní a obývákem. Schválně, aby Michal nemohl projít.

Umírám,“ oznamuje.

Hajzle,“ podotkne Michal nahlas tak, aby ho otec slyšel a zavře dveře.

 


7 názorů

Rajmund
04. 06. 2021
Dát tip

Každej si taháme nějaký karty hned po ránu,jo ,, každej den zázrak", jak pravil klasik


Kamamura
23. 05. 2021
Dát tip

Ďábel je náhodou v Tarotu velmi pozitivní karta, podobně jako Smrt. Značí znovunabytí sebekontroly, instinktivní náhled do sebenitra, jednotu vědomí i nevědomí. Nejhorší karta je trojka z Hrnků, protože ve třech je vždy jeden plonkový. 


Zaujalo mě to. Jdu se podívat na další výtvory.


annnie
21. 05. 2021
Dát tip

Výborný. Velmi výborný. Tip a jdu po tobě (=podívat se na další tvý věci :) ) a.


back up
21. 05. 2021
Dát tip

Tvoje kritika taky trká! Díky!


Mates Straba
21. 05. 2021
Dát tip back up

Tvoje karta je kozel se smyslem pro humor a kurevsky trká!

Tipuju pobaven.


Janina6
21. 05. 2021
Dát tip

Ohó, to je výborné.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru