Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslední pánská jízda

21. 05. 2002
3
0
2174
Autor
Josefk

NDR, před hodně lety

Po státnicích jsme se na oslavě rozšoupli se studentkami z NDR, které byly u nás na fakultě na praxi, od jedné jsme získali pozvání, adresu a příslib, že se o nás postará. Tolik jsme toužili po rozřešení mnohoznačného příslibu netušených slastí, že za týden jsme ,

4 kamarádi, vyrazili na poslední svobodný výlet za 

dobrodružstvím. Byl to fajnový výlet, žigulíkem , Míšeň, Lipsko, Berlín, Postupim, ...města ano, leč dívky nám u nohou neležely tenkrát vůbec. Jaksi  na obdržené adrese žádná studentka nebydlela, byli jsme za blbce. Tak jsme se snažili zažít aspoň srandu. Staník, otec dvou kluků, Jiřík, nesmělý hošík, Jožík, sportovec, Míra, docent, já, řidič. Byl to týden velké legrace, vzpomínáme všichni dosud. Ostuda stíhala ostudu, průšvihy se řadily ve vícestupech. V Berlíně nás málem zatkli policisté pro buzení pohoršení, na dohled od tv věže jsme prali v plechové vaničce na valše prádlo...v Postupimském parku Staník osahával kamenná prsa nahatých krasavic, v kempu u Lipska jsme byli sexuálně zneužiti skupinou tamějších sportovců, jednoho dne jsme se ráno probudili rachotem tanků , stany u cedule Vojenský prostor. V Míšni na nábřežním parkovišti jsme několik minut jezdili žigulíkem stále dokola, křičíce na lidi okolo, že musíme počkat, až nám dojde benzín...

Mládí ! Poslední zvonění ?

Bylo to tak veselé, že po návratu domů jsme se všichni..........................

.....honem oženili.


clovrdik
13. 11. 2002
Dát tip
no paráda, úplně to vidím ... sice jsme dělali ostudu v zemích českých a nekolik z náse se ještě neoženilo ... TIP :-)

Josefk
23. 05. 2002
Dát tip
moc mě mrzí, že nemám čas se zapojit do povídání, musím dochystat přílohu k úč.závěrce, výroč.zprávu a vybrat 10 dní loňské dovolené :-)nevím, jestli to dnes všechno stihnu...:-) jen co se utrhnu, přijdu

gd
23. 05. 2002
Dát tip
dovolil bych si upozornit, že k vybrání deseti dnů dovolené je třeba alespoň deseti dnů...

Josefk
23. 05. 2002
Dát tip
gd: však říkám, nevím ! :-)

Ach, NDR! Když mi bylo osm let, pašovali jsme odtud manšestráky... hnusné hnědé manšestráky, které mi pak matka dávala nosit za trest... musela jsem si je oblíct pod původní kalhoty, nahóře jsem ještě měla pod košilí nějaký dvě tři halenky... vypadala jsem jak pašík vykrmený a bylo mi děsný horko... ale to dobrodružství na hranicích.... jsem se cejtila skoro jako James Bond...

gd
22. 05. 2002
Dát tip
jednou pašerák, pořád pašerák... to co teďka pašuješ pod tou košilí? monty? :) kamarádi se usazují a je to jako by umírali. ještě o tom budu přemýšlet...

...nenosím košile... nesnáším knoflíky u krku a vlastně ani nikde jinde... přesněji řečeno nosím košile jen rozepnutý, a pod rozepnutou košilí toho moc nenapašuješ... Nesmím se zapínat, mám z toho stíhu... dokonce ani v autě si nesmím zapnout bezpečnostní pás... mám na to papírek od hlavologa... ale s pašováním ve věku outlém to nejspíš nesouvisí... zkusím se zeptat Freuda...

gd
22. 05. 2002
Dát tip
to je dobrý... matka jednoho mýho kámoše si taky nemusí zapínat pásy, má moc velký kozy :)

gd: ...a auto otce tvýho kámoše má díky tomu tuplovanej airbag na místě spolujezdce... na sedadle smrti!

gd
22. 05. 2002
Dát tip
je to vůbec pozoruhodná žena... pravidelně pobývá na záchytce a jednou dokonce degradovala policisty utržením výložek... otce z pochopitelných důvodů již dlouho neviděli... včas utekl.

gd, udělej z toho povídku... degradovaní policisté, časté pobyty na záchytce, to je přesně šálek mého silného čaje (kafé nepiju)... Stanislave, odpusť, já se jenom potřebuju to... no... od - re - a - go - vat, no.

Wopi
22. 05. 2002
Dát tip
vidím, že přísliby enderáckých dívek jsou stejně pevné jako sliby těch našich :)

Wopi
22. 05. 2002
Dát tip
Ostatně - je to zajímavá situace: Zatímco jiní sháněli přísliba do prohnilé kapitalistické ciziny, vy jste měli poříslib do NDR!! To jste byli originálové! :)

gd
22. 05. 2002
Dát tip
vypadá-li dívka slibně, líbíš se-li ty jí, slíbí-li ti polibení, polib si... chichichi. a nejsem obscénní. kurva!!! potěšení z vulgárních výrazů. povídka by to byla dobrá, se synem si hrozně nadávaj - on ji oslovuje kurvo stará a ona mu říká pitomečku! bezva dvojka, ona byla na záchytce tak patnáctkát, on cca desetkrát a znaj tam všechny jménem.

Radost
21. 05. 2002
Dát tip
konec dobrý, všechno....... nebo ne?

Cirilla
21. 05. 2002
Dát tip
Wrau...nechci, aby se všichni moji kamarádi rozutekli a oženili či vdali! :( Jsem nějaká melancholická, smrrrk...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru