Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 47.

21. 05. 2021
9
7
333
Autor
Benetka

Kolikrát člověk může mít rád tak opravdu z lásky? Dvakrát třikrát...? To ne! I jednou je dost......

+

Věci co nechceš ať se stanou ty se stejně stanou. A chleba s máslem padá na zem vždycky blbou stranou...

 

https://www.youtube.com/watch?v=SU94PlwmwwM&ab_channel=JosefAlzheimerJosefAlzheimer

 

V souvislosti se ZLATOHNĚDOU Slávek přemýšlí zda by vůbec mohl nějakým adekvátním způsobem poděkovat Básnířce A. (která nyní září na zdejším nebi jako kometa nad Betlémem tehdy) za její myšLenky vyjádřené nad minulým zápiskem do deníčku... Konkrétně naráží na zmínku o nešťastné lásce. Ano. S tím co napsala lze veskrze souhlasit. Akorát že Slávkovi už dávno není sedumnáct a ten termit o nešťastné lásce jej již nechává chladným. Všechny ty prožité roky co má za sebou nesmazatelně vryly stopu do jeho já a spoustu věcí vnímá zcela jinak než dřív. Než kdysi. Slávek taky možná víc používá ty zbytky rozumu co ještě nezabil alkoholem víc než kdy za mlada. Uvědomuje si spoustu věcí a je s nimi spíše více než méně smířený. Ano. ZLATOHNĚDÁ je všechno možné. Mimo jiné hezká až se tají dech. Taky neskutečně chytrá. A v neposlední řadě neuvěřitelně hodná. Slávek snad nikdy v životě nepotkal nikoho kdo by byl více beránkem Božím než Ona......

Snad se rouhá - promiň Pane......

A taky... Taky je hrozně mladá. I když třeba zrovna usilovně pracuje přesto si Slávek nemůže odpustit myšLenky typu: Až bude ZLATOHNĚDÉ tolik co teď jemu tak on už nebude na světě... 

Snad se rouhá - promiň Pane......

Tež jej napadají různé asocicace jako například pohádka Kráska a zvíře (hlavní role jsou zcela jasné!). Nebo to o Bláznovi a jeho ovečce. Kuřátkovi. Slávek občas ZLATOHNĚDÉ řekne KUŘÁTKO. Častěji HONEY. Někdy ZLATÍČKO a někdy jen ZLATO. Říkat LÁSKO nebo MILOVANÁ není na pořadu dne. Krom jiného už jen proto že nikdy nikdo neví kolik nezvaných uší naslouchá. Ačkoliv vzhledem k tomu že Slávek ZLATOHNĚDÉ vyjevil své city by to v zásadě nebyl problém. Ostatně:

Ta proměna je viditelná jako po máchnutí kouzelným proutkem!!!

Od té chvíle co Jí řekl: MILUJI TĚ! Ji už ani nenapadne myšLenka a věta: Proč se na mě tak díváš?! Protože teď už ví!!! Oba vědí. A je to super. Je to krásné. Slávek se nemusí za nic a za nikoho schovávat. Maskovat se. Žádné MIMIKRY a žádný bič boží! Karty jsou rozdány. Nebo........

Alea iacta est...?!

To už je asi na všechny moc intelechtuální...! Vytlemený smajlík.

No a tak už snad jen zopár přízemnějších věcí jakože Slávek ZLATOHNĚDÉ vystřihl z červeného papíru malilinkaté srdíčko protože je přeci Máj a tedy LÁSKY čas (a taky vône čas) a řekl Jí zavři oči a vtiskl Jí ho do dlaně a když jej uviděla tak! Ten pohled... To si schovám do vačku... A přidělává Jí starosti protože je tvor omylný a tudíž dělá chyby a Ona je pak za něj žehlí a tak Jí zase něco vtiskl do dlaně - malou čokoládku - se slovy: PROMIŇ. PŘIDĚLÁVÁM TI JEN STAROSTI. Ale Ona...

Je zlatá.

Ne!

Je

ZLATOHNĚDÁ!!!

 


7 názorů

.. .


Kočkodan
22. 05. 2021
Dát tip Benetka

 

Mně se to také líbí. (i beránčí povahy)


dievča z lesa
22. 05. 2021
Dát tip Benetka

nežné voňavé ... orgovánkové


Alegna
22. 05. 2021
Dát tip Benetka

možná je tohle to nejhezčí, co jsem u tebe četla s potěšením


blacksabbath
22. 05. 2021
Dát tip Benetka

krásně jsi svou dnešní milou.!!!!!......část o Zlatohnědé doplnil písní Petra Nováka......*/******************


annnie
22. 05. 2021
Dát tip Benetka

Láska má miliony podob. Tak ať ta vaše vypadá tak, jak potřebuješ ty i ona. Červený srdíčko z papíru jí my všechny písmácký holky bez ohledu na věk závidíme :)

Blahopřeju! Blaho přeju... a.

Pes: Jen už, prosím, nepíšu o A. takový věci, je z toho opět poněkud rozpačitá...


Andělka1
21. 05. 2021
Dát tip

***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru