Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

D/Otazníky

23. 05. 2021
9
10
359
Autor
Benetka

Pokud tak ještě nikdy nebylo učiněno pak zcela určitě tady a teď musí být zmíněno že naprosto každý patvar co sem vypotím tvořím když jsem takzvaně na šrot na plech na hadry nebo tak. Úplně stejně jako bych střízliv nikdy neusedl do svého TD a nešel do bitvy tak zrovna tak bych nevzal ceruzku a nenapsal ni řádku.

No a podle toho to taky tak všechno vypadá! :D

Následující zpotvořenina vznikla včera večer po deseti pívech . . . . . . . . . .

https://www.youtube.com/watch?v=MCF_HyNgHyQ&ab_channel=Kate%C5%99inaMarieTich%C3%A1Kate%C5%99inaMarieTich%C3%A1

Všimli jste si někdy

Kolik je v dotazníku

Otazníků?!?!?!

No ale vážně!!! 


10 názorů

lastgasp
23. 06. 2021
Dát tip

Zatím jsem se nevšiml, ale pokusím se. Tichá mě zlomila a musel jsem si dát pivo!


Apropos -bydlíš ještě v Břeclavi?  -A kam tam chodíš ..pít :)?


:):)


annnie
23. 05. 2021
Dát tip Zeanddrich E.

Dílo se mi líbí víc než prolog i než písnička. Myslím, že bys někdy moh zkusit porušit svůj vlastní zákon a napsat něco neplechově nešrotově, aby se vidělo, co to udělá. To je výzva, milý Benetko! Tip a.


Benetka
23. 05. 2021
Dát tip

Díky Kočko za návštěvu - kafe a rumíčka do něj mám vždy připraveno. TD zde na písmáku je hen ten oný Tématický Den který ovšem vždycky zaznamenám až Den poté. Nu a stejně třeba jako Pan kolega Netwoor jsem hráčem online hry WoT (World of Tanks/Svět tanků) kde termit TD značí íngliš Tank Destroyer po našem stíhač tanků... Rád hraju s Ferdinandem na rozdíl od mnoha jiných. Ale je to má počest Panu Ferdinandu Porsche.


Kočkodan
23. 05. 2021
Dát tip

 

Já opatřím svoje souvětí stylově také otazníkem – copak je to TD?

 

Po deseti pivech bych už možná nerozeznal klávesnici od pračky.


Benetka
23. 05. 2021
Dát tip

Znám jenom Dešťovou Vílu... Jdu hledat Dotazník! :)


Janina6
23. 05. 2021
Dát tip Benetka

Úžasný prolog. Po deseti pivech bych už asi nežila! Ale jinak proti pivu nic nemám :-)

Připomněl jsi mi písničku "Dotazník", co kdysi zpívala Zagorka s Rezkem. Znáš?


Benetka
23. 05. 2021
Dát tip

Gabi: Kolikrát u toho už usínám a písmenka si rády mění na klávesnici pořadí ale jo! Furt to jde!! A navíc: Jsem trénovaný!!! :D


gabi tá istá
23. 05. 2021
Dát tip Benetka, Kočkodan

po desiatich ešte artikuluješ? teda vidíš na písmenká? za to TIP


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru