Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nejvíc

23. 05. 2021
18
26
886
Autor
Dagmaram
jako tiplice o strop,
 
neslyšné ťukání 
myšlenek
bez pozvání,
 
soudíš je,
budou tebe taky?
 
prý aby ses
zbytečně moc
neprohlížel, 
 
a pak 
           najdi se,
 
jak?
 
uleví ti
probudit se,
snils to jak skutečný,
 
buď neskromnej
chtěj 
 
         to málo ke štěstí
 
 

26 názorů

Hezká pocitovka...


Trocha tepla by nebyla?


já dopadla tak, že dneska ležím....nějakej moribundus mě lapil.....jeden neví jak se voblíct.....:-)))))


Kamamura
23. 05. 2021
Dát tip

Dagmaram - to víš, jalovost v životě profesním a milostném (zplodil jsem jen jedinou dceru, zatímco kamarádi a spolužáci mají v průměru tři až pět dětí, často kvůli pestrosti s různými ženami) si xtáru vynahrazuji kompulzivní grafomanií. 


annnie
23. 05. 2021
Dát tip

Bejt probuzenej je sice vysokého lebek, ale snít je tak krásný... Tip a.


Dagmaram
23. 05. 2021
Dát tip

Dobrý večer Vesuvanko, tak doufám, že to byla milá připomínka. cítím nostalgii :-)


Dagmaram
23. 05. 2021
Dát tip

Kamamuro, ty jseš človíček tuze plodný. Tvoje přidělávky jsou prima:-)


Dagmaram
23. 05. 2021
Dát tip

Okamžiku, pod málem si představuji tu špetku, která mě udělá šťastnou... Lepší? Mrkající smajlík. 


Dagmaram
23. 05. 2021
Dát tip

Ahoj Beny, díky za slůvko. Určo se ti poštěstí, minimálně na písmáku :-)


Dagmaram
23. 05. 2021
Dát tip

Aru prima, tady bylo nakonec taky hezky :-)


Dagmaram
23. 05. 2021
Dát tip

Kočkodane, tos uhod, jak přijde tvůj komentář, jsem štěstím bez sebe. Poťouchlý smajlík. 


Dagmaram
23. 05. 2021
Dát tip

black, jak jsi dopadla?Tady se k večeru udělalo hezky a dokonce jsme seděli na zahrádce na sluníčku. Pak sprchlo a byla z toho parádní duha. Hezčí jsem neviděla... 


Dagmaram
23. 05. 2021
Dát tip

Lucie, já tam původně měla

chtěj nejvíc,

to málo ke štěstí..

Myslím, že jedem na stejný vlně :-)


vesuvanka
23. 05. 2021
Dát tip Gora

Hezká báseň, tiplice mi připomněly dávné časy poblíž Boleveckého rybníka v Plzni :-))). TIP


Kočkodan
23. 05. 2021
Dát tip

 

Kamamuro, dík, budu tvoje doporučení s panem dentistou konzultovat. Možná by stačila jen jednoduchá tyč jako u hasičů.


Kamamura
23. 05. 2021
Dát tip

Kočkodan - gratuluji k novému můstku, doporučuji jeden vertikální mezi spodní a horní čelistí, ať se bakterie zubního kazu z té vykotlané čelisti mohou pohodlně dostat na pole neoraná té druhé ;-) Co se typu týče, doporučují mostík tzv. "oslí", který je užitečný při krkolomných argumentacích. 

Dagmaram - jako self-improvement book pro tiplice dobrý, dávám tip, a doporučuji názvy s komerčním potenciálem:

"Jak se lépe vytiplit!"

"Sedm dobrých návyků efektivních tiplic"

"Bzučíme k věci"

"Z neštěstí ke štěstí nejkratší cestou"

"Myšlének nezbedných rej plodný"


Kočkodan
23. 05. 2021
Dát tip

 

Bene, z podivného nočního příběhu prozradím jen závěr – moje učitelka mě pohladila po vlasech a začala mi tykat... no a pak jsem se kurnik probudil! (jo a nebylo to v první třídě, i já byl dospělý)

 

 

 

Okamžiku, za tento správný náhled na tebe osobně cením v úsměvu chrup, který brzy obdrží nový můstek. :-)


Benetka
23. 05. 2021
Dát tip

Jsem neskromný. I skromný zároveň. Tak newim...

 

(Copa se Ti zdálo pěknýho Kočko!? :)


Aru
23. 05. 2021
Dát tip

já už venku byl a udělalo ze hezky :)


Kočkodan
23. 05. 2021
Dát tip Benetka, annnie

 

Já se (s výjimkou zrcadla) prohlížím dost. A z dnešního ke konci hezkého snu jsem se probudil nerad.

 

Podle mě je pro Písmačku či Písmáka (tedy i pro tebe) nejvíc, když mu pod dílko napíšu komentář. ;-)


venku bylo hnusně...byla jsem tady v pasti jako tiplice....teď už se protrhává...přestanu ťukat a jdu zkusit štěstí ven....snad s psíkem nezmoknem.....


Poslední sloka se mi líbí a ano, je to nejvíc :)


Dagmaram
23. 05. 2021
Dát tip

ahoj gabi, je to veliký dlouhonohý komár. Létá neslyšně a když je v pasti, tak sebou neslyšně "tluče" o zeď :-)


 budem *

čo je tiplice?


Dagmaram
23. 05. 2021
Dát tip

venku je hnusně, ale stejně vezmu psa, deštník a vyrazím

slunce mi letos přijde jako občasník

brzo bude líp :-))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru