Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Desatero mysleenek jen tak.

22. 05. 2002
9
0
2150
Autor
Stevenson

Desatero myšlenek jen tak..…

  1. Proč se lidi ptají.. \"Mohu si vypůjčit papírový kapesník ?“, jako bych ho snad chtěl potom vrátit..
  2. Řekne-li něco muž uprostřed lesa, kde není žena, která by ho slyšela, může mít i pravdu ?
  3. Najít správnou ženu je obdobou nalezení místa na parkování u obchodniho domu. Všechna dobrá místa jsou zabraná.. a ostatní jsou jen pro postižené..
  4. Jestliže se ti to nepovedlo napoprvé, parašutismus zřejmě není tvůj sport..
  5. Tak jsem začal vlastoručně stavět skleník. Je-li pravda, že to nešikovné maso musí pryč, dokončím ho jako kostlivec..
  6. Proč obvykle to čeho člověk později nejvíce lituje si předtím nejvíce užíval ?
  7. Proč se lidé obvykle ptají Mohu se na něco zeptat?\" když to už vlastně udělali ?
  8. Proč se lidé více bojí umírání než smrti, když s ním mají celoživotní zkušenost, kdežto se smrtí žádnou ?
  9. Mnoho manželů se hádá hlavně proto, že tomu dávají přednost před mlčením.
  10. Je pravda že čím rychleji se dozrává, tím dříve se začíná hnít ?

Stevenson
25. 05. 2002
Dát tip
dekuji za tipik a snad to pranicko doslo.))

Jankav
24. 05. 2002
Dát tip
)*

Čmelák
22. 05. 2002
Dát tip
TIP

Pepo
22. 05. 2002
Dát tip
Na hlbšie zamyslenie.

DarkMind
22. 05. 2002
Dát tip
:)

Tanaki
22. 05. 2002
Dát tip
good t

Aki
22. 05. 2002
Dát tip
fakt dobrý vymyšlenosti :o)*

_iris
22. 05. 2002
Dát tip
niektorymi si fakt trafil do cierneho, ci ako sa to hovori... t*

Calavera
22. 05. 2002
Dát tip
Proč se lidé více bojí umírání než smrti, když s ním mají celoživotní zkušenost, kdežto se smrtí žádnou ? Protože největší strach je strach z neznáma. Hitchcock by vědel vyprávět...

Stevenson
22. 05. 2002
Dát tip
Dik za cteni a libeni Cav/ tak to jsi asi prave moc nepochopil.., prave proto ta otazka..)

Calavera
22. 05. 2002
Dát tip
no jo, ehm, teď mi to došlo :)

tanganika
21. 05. 2002
Dát tip
skvele postrehy! fakt! niektore tu uz boli, ale niektore su nove! t*

Stevenson
21. 05. 2002
Dát tip
dekuji za predcasne cteni..-)) a libeni, jak to ze muzes?)) On asi malokdy nekdo npise neco co uz nebylo, ale omlouvam se za to stejne; dodatecne jsem zjistil ze jsem neco pouzil uz i sam (

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru