Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta

24. 05. 2021
1
1
241

Budím se za noci, mé sny se drolí, krájí, dvojí. Je nadmíru důležité, aby naše sny neparazitovaly na snech těch druhých. Jak přivolat sny? Sny se nenechají nutit, a je snazší obelhat, obelstít kohokoliv, cokoliv na světě než právě lidské sny.

Snění svými vlnami objímá, obchází, zvýrazňuje realitu. Vytahuje její skutečné, zdánlivě neviditelné tvary. Reality, která má ráda, tuze ráda iluze. Kdejaký trik na nás zkouší!

Má milá přivřela víčka, ovšem zlehka – tudy do světa unikl sen.

Když sním, jsem pohlcen snem, naprosto jeho součástí a nevím, že je sen. Proč to tak nemohu mít i s životem?

A sny, které bych se pokoušel obelhat, nepřišly. Místo nich přišlo vidění, vidění o cestě.

           Cesta k poutnímu místu byla lemována četnými, mohutnými balvany s vytesanou Pravdou: cestou ke klášteru, zázračné studánce, pravdou Satanovou, cestou nazpět četli pravdu Boží – dva pohledy na téže věc.


1 názor

Ptakopysk
25. 05. 2021
Dát tip

vzbuzuje fantazii


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru