Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

25.5.

25. 05. 2021
9
12
357
Autor
Bitch ek

čaj je dopitý -

na dně plecháče vidím

svou ztrhanou tvář

 

 

v temném lese

září oči šelem ve

svitu baterky

 

 

a je po dešti -

na šat se lepí těžká

vůně šeříku

 


12 názorů

jo, a ještě bych chtěl poznamenat, že se mi tam moc líbí ten "hodnotící prvek", který je kořením českých haiku :-)

PS

tím chci říct - co hlava, to názor a to je bezva


Bitch ek
26. 05. 2021
Dát tip

Děkuji všem,,jsou to pro mě plodné připomínky. Je dobrý jít lesem potmě a naslouchat v noci chodí zvěř blíž,baterku pak namířit a zapnout směrem k zašustění a nebo i jen tak namátkou, sem tam pak ty oči skrze tmu zasvítí.


annnie
26. 05. 2021
Dát tip Thea v tramvaji

Skvělý! Jdu do lesa s baterkou! :) Díky všem, krásný den přeje Červená Karkulka


Potvrzuji, že svítí.


Krásné postřehy! Haiku odborník nejsem, takže mohu hodnotit pouze nápady a ty tam určitě jsou. A Annie ty oči v lese fakt svítí, když posvítíš baterkou. I psovi :)


Gora
26. 05. 2021
Dát tip

Připojuji se k Pavlovu názoru... ztrhaná tvář a těžká vůně je hodnotící prvek, který nevadí v miniatuře, ale do haiku nepatří... takže kdybys dílko dal jako miniaturu, poslala bych tip...

 

chvíli po dešti

cítím vůni šeříku -

májový večer

 

dovolila jsem si jednomu dát haiku kabátek - pro ilustraci...

 

 


PavelK
26. 05. 2021
Dát tip

Pozor na hodnocení ze strany Lyrického subjektu. Vadí mi zhrzenou v prvním. Druhé mi přijde nejvíc jako haiku i když mám pochybnosti o tom kolik si potkal šelem v jednom okamžiku. U třetího těžká vůně je opět Tvé hodnocení, které by v haiku nemělo být. Jsou to pěkné texty, blok se mi líbí jako celek, vyjadřuje syrovou krásu nespoutaného putování. Do haiku mu podle mne krůček chybí.


ve druhém haiku mi trochu vadí "ve" odtržené od třetího verše, kam by mělo patřit, vidím to jako snahu dosáhnout sedmi slabik, což je ale celkem jedno, protože první verš stejně neobsahuje pět slabik, ale jen čtyři

první a třetí haiku mi přijdou znamenité a tipu hodné


Bitch ek
25. 05. 2021
Dát tip

Opravdu svítěj, když půjdeš v noci lesem a sem tam do tmy posvítíš baterkou uvidíš že tě často sledujou dvě odrazky,děkuju....


Dagmaram
25. 05. 2021
Dát tip

Mně se líbí jednička


annnie
25. 05. 2021
Dát tip

Pěkný. Oči šelem ve svitu baterky... Zní to pěkně, ale opravdu svítěj? To by mě zajímalo. Tip a.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru