Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

COME ON, BABY, LIGHT MY FIRE

26. 05. 2021
4
5
243
Autor
back up

Jiřina s Jardou mě pozvali na koncert. Chtějí mě s někým seznámit a všechno už zařídili.

To je blbý, já mám přece Michala,“ trochu se bráním.

Tenhle je zase chytrý, uvidíš.“

Michal je dost chytrý,“ namítám chabě.

Míra byl malý, měl kulatý obličej a brýle se silnými obroučkami, ve kterých vypadal trochu jako mlok. Po koncertě jsme šli do kavárny a začalo řízené namlouvání. Základním obřadem byla intelektuální debata.

Míra je znalec teologie,“ představuje ho Jarda.

Původ všeho zla byly smíšené sňatky padlých andělů se ženskýma. To byl ten hlavní problém,“ začíná Míra.

A proč se stavěly pyramidy s trojúhelníkovým nebo čtyřúhelníkovým základem? To se ve starověku přesně vědělo a píše se o nich v Bibli,“ trochu se rozohňuje.

Kde se něco o pyramidách píše? Já zase Bibli tak moc neznám.“

Hlavně v knize Henochově,“ prozrazuje tajemně.

To je nějaká apokryfní kniha? Já fakt nevím.“

Míra mě zpraží pohledem a hledá odpověď.

„Prostě to věděl Henoch.“

Rychle googluju, cvak, cvak! A pak spouštím: „V Bibli se píše: I chodil Enoch s Bohem a nebylo ho, neboť ho Bůh vzal. Je to stejný Enoch jako ten tvůj Henoch?“

Míra neodpovídá, dočista se uráží a nechce pokračovat v hovoru. Ani účet nezaplatí.


5 názorů

Aru
27. 05. 2021
Dát tip

hulvát jeden, má blbý řeči a ani nezaplatí účet, Míru nebrat :D


jj nejhorší je srážka s blbcem....


back up
27. 05. 2021
Dát tip

Díky.


Evženie Brambůrková
26. 05. 2021
Dát tip blacksabbath

Tak to nebude láska na první pohled. Nekdo nerozdýchá, když máš logické argumenty. Tvé sondy do života jsou zajímavé.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru