Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

noha na brzdě

26. 05. 2021
23
15
645
Autor
atkij

 

 

 

 

 

 

noha na brzdě -

za ostrou zatáčkou 

startuje čáp

 

 

 

 

nárazy větru -

na hlavní dávám přednost 

jízdě kontejneru 

 

 

 

 


15 názorů

atkij
01. 06. 2021
Dát tip Gora

Všem děkuji za čtení a přeji jen samé bezpečné cesty a krásné výhledové zážitky.

Pavle, neuvědomila jsem si, že slovo "kontejner" může nabízet více obrazů. Jednalo se o skutečně větrem rozjetý kontejner na odpadky... Netradiční zážitek, když sjel z chodníku na silnici:))


annnie
28. 05. 2021
Dát tip

Velmi oceňuji, žes ohleduplná řidička :)

Moc pěkný, obě. Ta první dojemná. U druhý jsem ráda za happy end :) Tip a.


lawenderr
27. 05. 2021
Dát tip

tip za druhou


Janina6
27. 05. 2021
Dát tip

Úplně to vidím :-)


Diana
27. 05. 2021
Dát tip

Pěkné, výstižné..


Kočkodan
27. 05. 2021
Dát tip

 

Kouká radostně

hlavu samou natáčku

bude krásný chlap

 

Do ND v svetru

považuji za nectnost

štve hodně věru


MilanH
27. 05. 2021
Dát tip

:-)


PavelK
26. 05. 2021
Dát tip

No, ono je někdy na místě přibrzdit vášeň. Nemusel by tam být jen čáp, ale i vrána.

To jízdě tam podle mne patří, protože si myslím, že máš na mysli pohyb kontejneru po ložné ploše. Taky bych dal přednost.

Ale dá se to chápat i jinak. Jsi na hlavní, máš přednost. Tvé Já má přednost ale jsi nejistá (poryvy větru) a místo hledání svého Já dáváš přednost chvylkové radosti z laciného zboží z Číny (jako mnozí jiní), které se k nám dostává v kontejnerech. Netvrdím, že to tak je. Jen se ten výklad nabízí.


Bitch ek
26. 05. 2021
Dát tip

Přečetl jsem si tu s čápem v práci, když sem jel domů míchalo se mi bílé značení s asfaltem a zbarvením čapího peří dohromady.


Už to vidím. A s ostatními souhlasím.


jjj...čáp má přednost zprava:-)))))))

kontejner....tam je to na pokutu.........supér...*/*****************


Ještěže si nic nepřejela! Hrátky s brzdou na mě pěkně zapůsobily, zvláště ta druhá! Supr trupr senrjú :)

Možná bych to jízdě ve druhé také raději vynechala, ale je to Tvoje, takže už nekecám :)


Bitch ek
26. 05. 2021
Dát tip

To je hodně akční úplně to vidím až jsem skoro přivřel oči před nárazem


Gora
26. 05. 2021
Dát tip

Vzhledem ke kategorii se usmívám nad startuje v prvním...

druhé akční s náznakem /tragi/komiky - asi bych uvažovala nad vynecháním v jízdě...

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru