Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vklad

31. 05. 2021
20
26
870
Autor
Dagmaram
vybírá mi z oříšků kešu,
jak jí probírám vlasy,
 
a co ještě mami?
 
tak třeba "kočky se kastrólují,
aby neměly koťata"
 
nééé, to jsem určitě neřekla,
 
a dál?
 
jak jsou ty
spodní šuplíky koupelnové skříňky,
tys okousala prvními zoubky,
 
--------
cink cink vytvořené vzpomínky,
jako penízky do její pokladničky

26 názorů

Dagmaram
24. 06. 2021
Dát tip

díky Zeanddrichu, ráda jsem pohladila :-)


Je to hezké:)


Syn v reakci na testovací centrum: ti kovidoví viráci.. takové aktuální.


Dcerka, když se odřela, volala: ,,Mamí, mně tu vykukuje krev!!!!!!!!"


Janina6
01. 06. 2021
Dát tip Zeanddrich E.

Hezké... ráda jsem zavzpomínala na slovíčkování malých dětí... Moje neteř třeba prohlásila, že babička smaží "vaječinku omeletnou" :-) A s tím vytvářením nových tvarů "zvětšováním zdrobnělin" jsem se zase setkala u svého syna... když ještě neuměl dobře vyslovovat, říkal "mebídek" (medvídek) a z toho vytvořil pro velkého medvěda "mebíd". Strašně dětem závidím, že některá slova slyší poprvé, já už si nepamatuju, jaké to bylo :-)


Dagmaram
31. 05. 2021
Dát tip

Ahoj panenko, jasná kreativita od útlého věku :-)


Dagmaram
31. 05. 2021
Dát tip

díky an :-)


Dagmaram
31. 05. 2021
Dát tip

Abakus. Dnes mi dcera v posteli povídá. Mami já se tu sklubím do klubíčka. Na to je každý řetěz krátký... :-)


Dagmaram
31. 05. 2021
Dát tip blacksabbath

Black, ty máš vždycky po ruce nějakou legrácku. Dnes jsi mě pobavila tím vtipem o zaletnikovi v mražáčku :-):-)


Dagmaram
31. 05. 2021
Dát tip

Theo, to jsou vytříbené chutě :-)


Dagmaram
31. 05. 2021
Dát tip

Díky čudlo :-)


Dagmaram
31. 05. 2021
Dát tip

Ahoj Kami, tak daleko zatím nejsme... my načínáme pubertu :-)


Dagmaram
31. 05. 2021
Dát tip Já Lucie píšu..., Janina6

ahoj Lucie, dcera háže pořád nějaké vychytávky. Jak něco splodí, ráda se podělím. Ta starší je taky prima, svého času vyrobila slovo "mrkvice"

Malá je mrkvička a velká mrkvice. Zřejmě podle vzoru lednička - lednice :-))

To se mi líbilo moc


Dagmaram
31. 05. 2021
Dát tip

kočkouši díky, hned jsem tam to dé běžela přilepit. Smajlík ve vší úctě :-)


Dagmaram
31. 05. 2021
Dát tip dievča z lesa, Zeanddrich E.

ahoj dievča, je toho vela, škoda, že si to někam nepíšu :-)


annnie
31. 05. 2021
Dát tip

Moc pěkný!!! Tip a.


Abakus
31. 05. 2021
Dát tip

Fantázia má byť na reťazi - možno na striebornej a trochu dlhšej. Ale keď ju pustíš, potom sa nediv!


blacksabbath
31. 05. 2021
Dát tip Nami 99, Aru

Dáši....krásně tady cinkají vložené vzpomínky....*/**********************

......voni i ty ze starší generace mají své přeblepty....třeba ty dvě paní v autobuse....jedná říká druhé....měla by sis to koupit...a ta odpoví nojo, ale já už beru ty protibiotika....ale to je jiná liga


Thea v tramvaji
31. 05. 2021
Dát tip Kočkodan

Okousávala jsi skříňku? To je super! Já dodnes vím, jak chutná radiator!


Čudla
31. 05. 2021
Dát tip

Hezké /*


Kamamura
31. 05. 2021
Dát tip annnie

My jsme teď z dcerou vstoupili do zajímavého období, kdy ať řeknu cokoliv - ať je to pochvala, kritika, připomínka, návrh na nějakou činnost nebo otázka, tak se dcera popadne oběma rukama za hlavu, a zvolá hrdelním hlasem: "Bože, já umřu!!!"


Aru
31. 05. 2021
Dát tip

tak to je suprový ;)


Já Lucie píšu...
31. 05. 2021
Dát tip Aru, blacksabbath

Aaa, už jsem pochopila i ten název! Moc milé :) Kastrólují mě pobavilo! Bude i pokračování, cink cink? 


Kočkodan
31. 05. 2021
Dát tip

Dášo, za dílko ti nevycinkám, jen si lámu ne první zoubky nad řešením záhady, jestli má poklanička vykastrolované d úmyslně, aby vynikl slovní základ klanět se a poklona, což ve vztahu mamuši k dcerce a tomu, co už za svůj krátký život dokázala, není snad až zas tak naprostý nesmysl. ;-) (ale ano, uznávám, že jsem si tentokrát pustil fantazii příliš ze řetězu)


cink cink ... a čo ešte?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru