Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tematický den - vyhlášení za květen a nové téma na 19. červen

01. 06. 2021
2
18
1114

Milí přátelé,

 

máme tu červnový Tematický den, tentokrát na téma

Den malin nezralých

Svá prozaická díla prosím vkládejte pouze a přesně v určený den, tedy 19. června 2021. Před název svého díla prosím uveďte TD.

Moc se těšíme na vaše příspěvky!

 

Próza měsíce

Vítězkou květnového tematického dne Den rozkvetlých šeříků je  Blacksabbath s povídkou Den rozkvetlých šeříků.

Celkově se účastnilo 7 autorů, z toho dva mimo soutěž. 

 

 

Pravidla soutěže Tematické dny:

Soutěž Tematické dny je koncipována tak, že se prozaické dílo na předem zadané téma vkládá v určený den. Tak například pokud by bylo na den 1. května zadáno téma Den lásky, díla s tímto tématem by autoři vložili 1. května.

Téma je zadáváno na začátku měsíce, aby měli autoři dost času na zpracování. Vlastní Tematický den se koná třetí sobotu v měsíci. Přesné datum bude vždy určeno.

Vyhodnocení: za každý měsíc bude na jeho konci určen vítěz Tematického dne. Bude se přihlížet k počtu tipů a počtu výběrů (každý výběr má hodnotu 5 tipů). Na konci čtvrtletí bude určen vítěz za uplynulé tři měsíce, tedy s největším počtem tipů a výběrů celkově. 


18 názorů

Sidneckij
17. 06. 2021
Dát tip

Gratulujem. 


nevím ....věru nevím......a víš ty z jaké pohádky je..."„Jedno jediné soustíčko a našinec by řekl, že spořádal půl prasete.“


Kamamura
07. 06. 2021
Dát tip

"Kolik je hodin?"

"Nevím, ale můžete se mě zeptat. Jdu támhle za sebou!"

Quizz - ze kterého kresleného seriálu to je?

;-)


jjj...poukázky.....jsou na další účast...  díky


Kamamura
07. 06. 2021
Dát tip

Co poukázky, budou poukázky?! /s

BTW taky gratuluju!


Děkuji pěkně:-)))))!!!!!!!!!!


vesuvanka
02. 06. 2021
Dát tip

Ivi, gratuluji!


blacksabbath
01. 06. 2021
Dát tip Gora

Jojojojojojo...joj......děkuji pěkně za všechna milá slova.....


Jamardi
01. 06. 2021
Dát tip

blacksabbath, gratuluju!


Aru
01. 06. 2021
Dát tip

no vždyť, to je to téma :D


Janina6
01. 06. 2021
Dát tip

Gratuluji, blackie, však je to moc pěkná povídka!


Děkuji Aru a bacha....maliny jsou ještě nezrralé:-))))))


Aru
01. 06. 2021
Dát tip

gratuluji vítězce iví a jdu sbírat do lesa maliní na malinový pohár ;))


supíku.....děkuju......ale bylo to jen takové popsání pytláckého zasazení šeříku...:-))))


supizmus
01. 06. 2021
Dát tip Aru, Já Lucie píšu...

Zasloužené vítězství. Díky, že se s náma dělíš o talent!


Lucinko děkuji.......:-)))))))


Gratuluji, Black!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru