Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vlaky

01. 06. 2021
1
7
399
Autor
Ptakopysk

prarodiče odjeli vlakem

pro smrt

teď už vlaky jezdí jinam

nějak vyměkly

a ona neví co s tím

tak raděj umírá na nudu

čuměním do mobilu

je k ničemu - říká že jí to nevadí

když jí to řekne táta

vzteká se

schíza? ne, jenom je to blbka


7 názorů

Ptakopysk
04. 06. 2021
Dát tip

děkuji


annnie
01. 06. 2021
Dát tip

Mně se to zdá dost dobrý, až na ten závěr, co ti tu všichni předhazujou. Za mě: pokud je to blbka, potřebovala bych víc důkazů, než jen čumění do mobilu. A vždycky místo příkrýho soudu u mě vyhrává snaha o pochopení... Ale i tak tip a.


Ten konec je u mne taky bez emoce.

Asi se mi nejvíc líbí první a druhý řádek -  navozuje atmosféru a začíná vyprávět příběh. A pak to sklapne a spadne do nějakého divného hodnocení. Tak třeba to příště udržíš v nastaveném tempu :)


Ptakopysk
01. 06. 2021
Dát tip

polepčím se


Luzz
01. 06. 2021
Dát tip

to propojení s dneškem proč ne, ale ten způsob je právě trochu nešťastnej. ad drajv - tím jsem myslela hlavně to, jak ty vlaky vyměkly, jak už jezdí jinam (i když - kam vlastně).


Ptakopysk
01. 06. 2021
Dát tip

chtěl sem propojit ty vlaky s dneškem

a taky sem se nechtěl držet toho vohranýho jenom historickýho (to na začátku, jak to má ten podle tebe drav) aby mi na to někdo nenapsal - kazatelský žvásty :-)


Luzz
01. 06. 2021
Dát tip

ze začátku to mělo zajímavej drajv, i když vlak a smrt je dost ohraný propojení

od pátýho verše se to ale začalo kazit... nakonec zbyly jen kazatelský žvásty - nuda, čumění do mobilu, blbka... nevim, no.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru