Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

přísloví trochu jinak (104)

01. 06. 2021
20
24
678
Autor
aleš-novák

když žena říká

ne

je třeba

jinak formulovat otázku


24 názorů

lastgasp
04. 06. 2021
Dát tip aleš-novák

Na formulaci otázky skutečně záleží. Vezměme ženu a diplomata. Když žena řekne ne, může to znamenat snad. Když řekne snad, většinou to znamená ano. Ano nikdy neřekne, protože to není slušná žena. Když diplomat řekne ano, znamená to snad. Když řekne snad, znamená to ne. Ne nikdy neřekne, to není diplomat.


Andělka1
02. 06. 2021
Dát tip annnie

Právě proto je zázračné slůvko no v češtině -  ANO....:-))


děkuji všem za návštěvu a pěkné komentáře...je vidět, že "ne" může mít mnoho odstínů...


Na to určitě přišel chlap.


bixley
01. 06. 2021
Dát tip

Řekla jsem NE a tím myslím NE. Tedy nesouhlas.


Já Lucie píšu...
01. 06. 2021
Dát tip Benetka, aleš-novák

Bohužel musím ZNOVU zopakovat, že NE je prostě NE a hotovo! O tom se nebudu diskutovat, protože to tak je

Váhavé NE existuje, ale to muž pozná podle hlasu, kdežto když je to rázné a srozumitelné NE, tak prostě NE!


atkij
01. 06. 2021
Dát tip

Za jistých okolností, v určitých případech toto tvrzení platí, ...ano:))


Benetka
01. 06. 2021
Dát tip annnie, Prosecký

Když muž říká NE

Je třeba mu nalít ještě jednu

Jednu 

Jednu

Sklínku


Kočkodan
01. 06. 2021
Dát tip Benetka, annnie

 

Mně většinou po dvou třech hodinách už nápady na nové formulace docházely. A začínal jsem i lehce chraptět.

 

 

 

Mimochodem – milé kolegyně Písmačky, bez obav se mě můžete zeptat, skoro jistě vám řeknu ano, které neznamená ne. (smajlík)


blacksabbath
01. 06. 2021
Dát tip annnie

Aru....třeba Elfínku:-))))))

ann.... prostě jinými slovy říkáme skoro to samé:-))))))


Aru
01. 06. 2021
Dát tip annnie

annie, koho bych přemlouval, v jedný ruce krumpáček, v druhý lucernička, na zádech proutěnej batoh :D


Aru
01. 06. 2021
Dát tip

iví, psal jsem dole, že si aleš koleduje, když rozebírá takové téma :D


skvělé:)


annnie
01. 06. 2021
Dát tip Zeanddrich E., blacksabbath

Myslím tím, že někdy je to jasný NE a někdy váhavý NE. A že záleží na tom, jaká je reakce muže. Pokud mu to stojí za to zkusit to časem nevtíravě znovu, může to názor ženy posunout. A koneckonců, platí to i obousměrně. A rozdíl je pro mě právě v tom, zda "je přeformulována otázka" nebo někdo jen zoufale a nepříjemně tlačí na pilu...


bixley
01. 06. 2021
Dát tip

Ne.


blacksabbath
01. 06. 2021
Dát tip Nami 99, IQ nick

ann....tim asi myšlíš......rozdíl mezi měkkýn Ne doprovázené cudným sklopením očí a tvrdým Ne!.....

Jasně....tohle patřilo do 19. století. To ženy musely cudně klopit voči a tvářit se odmítavě z principu. Jinak by byly společensky znemožněné. Ale podle mě znamená NE prostě NE! Když chci říct "zatím ne" řeknu "zatím ne". Prostě jasně definovaná odpověď....může být také roztomile sexy...:-)))))

 


annnie
01. 06. 2021
Dát tip aleš-novák, Zeanddrich E., Benetka, Já Lucie píšu...

NE znamená NE. Ale taky to může znamenat ZATÍM NE. Takže přeformulovat otázku nemusí bejt špatnej nápad. A ač se považuju za feministku, jemné přemlouvání považuju za součást mužský role. Koneckonců je-li přemlouvání nepříjemné, je možné kdykoli ukončit debatu. Takže oproti debilnímu "Když žena říká NE, myslí tím ANO" mi toto Alešovo "přísloví" připadá celkem roztomile sexy...


blacksabbath
01. 06. 2021
Dát tip aleš-novák

Kdyř řeknu ne, tak myslím NE!....Kterej de*** vymyslel to, že když žena řekne ne myslí ano?????????? No means No

Představte si to, pánové,  naopak.....Chlapa svádí žena, která se jemu nelíbí. Jeho neverbální signály nevnímá, takže jí několikrát zopakuje, že s ní doopravdy nechce nic mít. Ale ona ti nedá pokoj a bude tvrdit, že tomu "ne" nevěří, protože ona vždycky každého chlapa dostala....

Ha....a teď se polož na otázku....Znamená "NE" opravdu "NE"?...odpovím za tebe.......JO!:-)))))))))))))))))


Aru
01. 06. 2021
Dát tip

já nikoho přemlouvat nemusím, mě stačí moje nora :D


aleš-novák
01. 06. 2021
Dát tip Zeanddrich E.

Aru, přemlouvání je přeci součástí hry...


Aru
01. 06. 2021
Dát tip

ty si koleduješ aleši, to se neříkáá :D


gabi tá istá
01. 06. 2021
Dát tip aleš-novák, blacksabbath, Gora

tak určiteee, nie sme blbé! :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru