Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kalorie

09. 06. 2021
15
19
779
Autor
Nami 99

Kalorie jsou malé svině,

v noci si vlezou do vaší skříně.

Věřte, to nejsou žádné kecy,

že přešívají všechny věci,

aby vám byly stále menší,

i když cítíte se tenčí.


19 názorů

Muamarek
09. 06. 2021
Dát tip Nami 99, Kočkodan, blacksabbath, 8hanka

 

Kdo v šatníku oděv úží?

Který mág, jenž děsí rád?

Ten, co přes noc vaši kůži

roztáhne a ještě vzpruží:

Po všem dobrém velký hlad…


Abakus
09. 06. 2021
Dát tip blacksabbath

asi si treba kupovať šatstvo s rastovým hormónom. Mám niekoľko plaviek ktoré rastú a snažia sa držať tempo so mnou. Stačí k tomu chlórová voda. Ale od zajtra budem plávať v tom, z čoho vyliezam - rifle a norkový kožuch!  


Podle odborné literatůůůůry....chlapa tvoří brejle, pleš a břicho.....jestli k tomu patří i rozčílení se.....jsem nikde nečetla......já si doma můžu bouchnout do čeho chci a kdy chci.....heč:-)))))))))


Kamamura
06. 06. 2021
Dát tip

Blacksabbath - tak dobře, já už budu hodný. Doktor mi radil se alespoň dvakrát do týdne se pořádně rozčílit, aby se mi vyplavil chloresteról a testosterón, a abych se zas cejtil jako chlap. Chlap, ten si údajně má umět bouchnout do stolu. Jenže doma mlátit do stolu nepřichází v úvahu, to by mě žena hnala...


blacksabbath
05. 06. 2021
Dát tip Nami 99

Yoshiro, Yoshiro....spadlo mi číro....už to mám ušito.....jsem já to jelito...<*-*>


Kamamura
05. 06. 2021
Dát tip Nami 99

blacksabbath - nedráždiu mě laskavě s nugátovou čololádou, oříšky, kakaem a pivem! Víš dobře, že trpím! Podívej se, jak dopadl Aru, chceš, abych na Tebe uvalil (další) báseň? Nebo ještě hůře, schéma básní, kterým se pak budou dát generovat tisíce samostatných říkanek???

Tohle je vejhružka, aby bylo jasno, kdyby to náhodou nebylo jasno! Mám tu zbrusu nového veršobota, ještě se celý leskne metaforami, paralelemi, srší jamby a strofami, nohy mu samy tancují jigy a reely. Mám ho vypustit do světa, aby si sám hledal kořist?!

Já jsem v jádru dobrák, ale jak se rozčílím, tak se neznám!

/s

( ;-)


Kamamura
05. 06. 2021
Dát tip Nami 99

No jasně, blacksabbath, takhle jsem to zkoušel také, říkám tomu "dietní solipsismus", a tak jsem se přesně dostal na těch 188 kilo. Moje Jedlíšova přikázání od Flambujícího Keře zněla takto:

1) Místo vody můžeš klidně pít mléko, protože je zdravé na kosti a zuby

2) Olivový olej je nejzdravější pokrmový tuk, proto ho můžeš lít na všechno v neomezeném množství, zvlášť když ti farmář Francesco z italské Molise dodává opravdu kvalitní a drahé plechovčičky. 

3) Důležitá je pestrá strava. Pokud střídáš oříšky (kešu, vlašské, pistácie a pekany) pěkně se sušeným ovocem a sušeným masem, můžeš to všechno jíst v neomezeném množství, protože je to zdravé. 

4) Nikdy se nevaž. Vážení tě stresuje a nervuje, a jelikož jsi stress eater, zbytečně pak jen jíš a tloustneš. Na váhu nestoupej, do zrcadla se nikdy nedívej, ven nechoď, nějak to dopadne.

5) Jez v noci. V noci se kalorie nepočítají, protože Pámbu spí, a nemůže tě tedy za trest ztloustnout. 

6) Spi jen tehdy, když se ti chce, ale nikdy v noci. Noc je škoda proflákat spaním, protože všichni spí a dají ti pokoj, a můžeš tedy v klidu gamesit, čučet na filmy, nebo psát nesmysly na Písmáka.

7) Každý jednou umře, a nezáleží valně kdy, jak, a proč. Jak jste jednou mrtvý, může vám být všechno jedno, proto se nemá smysl strachovat o zdraví.

8) Nikdy necvič. Čas cvičit byl v mládí, kdy jsi byl ještě krásný a štíhlý. Teď jsi tlustý, starý, potíž se a funíš, tak nenuť svět, aby se na to díval. 

9) Chodit na procházky nemá smysl, protože nakonec vždycky dojdete tam, odkud jste vyšli. Je to čistá ztráta času, a projev chabého intelektu. Mudrc sedí na místě jako hora, a nechá události, osoby a životní zvraty, aby ho samy vyhledaly. 

10) Tloušťka není vada na kráse, a kdo se odmítá zamilovat do tlouštíka, je rasista. Pokud jste vtipný, bohatý a asertivní, budou vás ženy milovat stejně, pokud máte 50, 100, 150, nebo 200 kilo. Příkladem budiž Donald Trump. 


blacksabbath
04. 06. 2021
Dát tip Kamamura, Nami 99

Evženie...už mám chutě.....nugátová čokoláda má obsahovat pořádnou porci lískových oříšků a kvalitního kakaa.....a pivo pořádnou pěnu jako smetanu.......aaaa hořkou čokoládu zapíjet černým pivem....hmmmmmmm.......<*-*>


Evženie Brambůrková
04. 06. 2021
Dát tip blacksabbath, Aru

Pokud se může nugátová čokoláda zapíjet pivem, pak je svět ještě v pořádku.


Aru
04. 06. 2021
Dát tip blacksabbath

iví, ty jsi geniální ;))


Já Lucie píšu...
04. 06. 2021
Dát tip blacksabbath, Aru, Kamamura

Záhada vyřešena! Tak už vím proč :D

Blackie, těmi to pravidly se také řídím! Co oči nevidí, srdce nebolí... :)


annnie
04. 06. 2021
Dát tip Aru, blacksabbath

Black!!! Díky!!! !!! !!! To si fakt dej patentovat!!! Žeru tě a.


blacksabbath
04. 06. 2021
Dát tip annnie, Já Lucie píšu..., Aru, Kamamura, Nami 99, 8hanka

Pravidlo 1: Jestliže něco jíš a nikdo Tě nevidí, neobsahuje to kalorie.

Pravidlo 2: Jestliže zapíjíš čokoládu dietní Coca Colou, kalorie jsou tímto dietním nápojem zrušeny.

Pravidlo 3:Jestliže pomůžeš ztloustnout všem v okolí, budeš sám vypadat štíhlejší.

Yoshira to zajisté ocení


Asi dám na skříň petlici.


Aru
04. 06. 2021
Dát tip Nami 99, Kamamura

Vůbec nevím o čem mluvíš

žeru jak to prase

ale váha si kolikrát ani nevšimne

že už mě má vážit

:D


Nami 99
04. 06. 2021
Dát tip annnie

annnie -

Kdo jí, až má za ušima boule,

tomu se uloží nějaký joule.


Kočkodan
04. 06. 2021
Dát tip Nami 99, Jamardi, Kamamura

 

I novější jouly,

 

hlavně vpředu s kilo,

 

umí dělat fauly,

 

víc než je nám milo.


annnie
04. 06. 2021
Dát tip Nami 99, Jamardi, Tej, Kamamura

A pak jsou tu ještě zákeřné jouly,

které z vás ve chvíli udělaj kouli!

Tip a.

 


Kamamura
04. 06. 2021
Dát tip Nami 99, 8hanka

Jako člověk, který aktuálně váži 188 kilo, se pod tuto báseň mohu jen podepsat. Zničily mi život a zdraví, svině jedny malé ;-) Koupil jsem si plácačku na mouchy, a jak nějakou tu kalorii zahlédnu lézt do šatníku, tak neznám slitování. Hodlám pořídit i cvičenou želvu, která je vyčmuchá a sežere, než mi zase zničí oblečení. A denně cvičím na Rozumbradlech, abych byl zas ve formě!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru