Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lu_Po a jeho kniha

04. 06. 2021
4
0
331
Autor
Repulsion

Kdo si pamatuje Lu_Pa alias Jindřicha Píšu? Skvělého muzikanta, baviče, básníka a také spisovatele?
Lu_Po napsal velmi zajímavou knížku, takové poetické podobenství o vlkovi, lásce, hledání sebe sama atd. Opravdu moc hezké. Když jsem viděl takový pěkný text, okamžitě mi bylo jasné, že takový text musí mít také náležitou vizuální stránku. Po nějaké době jsem našel ilustrátorku Lenku Novotnou, která se do textu rovněž zamilovala. A následně strávila přibližně rok prací na ilustracích. Výsledkem je naprosto jedinečná publikace. Něco jako kreslený film na papíře. 

Kniha je skutečným uměleckým dílem. Nemusíte ji jenom číst a kochat se u toho nádhernými ilustracemi. Můžete ji umístit jako dekoraci do obývacího pokoje a dát tak každé návštěvě najevo, že máte opravdu úroveň. Nebo ji nosit jako módní doplněk k oblíbenému outfitu. Ideální do parku nebo na pláž. Zlato a diamanty jsou pasé. Krásná kniha – to je, co se nosí!

Můžete si ji nyní objednat v předprodeji a nebo třeba i přispět nějakou tou korunou navíc.

https://www.indruch.cz/produkt/jindrich-pisa-lenka-novotna-vlk/

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru