Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Antiagorafobic-camp

07. 06. 2021
4
3
280
Autor
Petula

Nemalujte čerty na zeď! Mohli by přijít skuteční…

 

Tak, a je to tady! Zítra vypustíme koťata na zahradu.

Musejí se naučit brouzdat travou, chytat cvrčky a schovávat se v keřích.

A vůbec všechny ty kočičí vylomeniny…

 

Ale, kdo tam s nimi půjde? Já nemohu, jsem na home-office!

No, já taky ne, sice už nemáme home-school, ale vyrostla jsem z bot a obchod je ďésně daleko.

Já bych i šel, jenže… Venku moc svítí slunce a na to teď nejsem zvyklý. A víte vy, co je to úžeh?

Ať jde babička! Ta je jediná očkovaná a už měsíc nám chodí do krámu pro nákupy!

 

Po třech měsících…

 

Milá babičko, píšeme Ti z antiagorafobického kempu. Dopis si postupně předáváme přes Skype,
abychom Ti mohli napsat společně v rodinném kruhu.

Zatím se nám daří dobře. Chtěli nás sice nutit ke vzájemným návštěvám, ale naštěstí to kapacitně nezvládají. Tak máme klid. Co koťata? Už asi vyrostla, že? A není jich moc?

 


3 názory

Řásnovka
29. 06. 2021
Dát tip

Nikdy nebyla lepší doba! Mně se zdá, že prolog pěkně koresponduje. Zajímavé dílo vylezlo ze stroje času. Všechno při starém :)


Markel
08. 06. 2021
Dát tip

divná doba *


Aru
07. 06. 2021
Dát tip

prolog moc nekoresponduje s textem,

no já četl naneštěstí, zase jsem zabrousil kam jsem neměl, že lidi už mají za normální se seznamovat pouze přes seznamky, tahle covidi alter-doba nás hodila rovnýma noham do digitálního věku.

 vyhrál jen ten, kdo už před covidem nikoho neměl, ten si teď lebedí, protože má úplně stejný deprese jako dycky měl :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru