Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sojka a nohejbal

08. 06. 2021
12
10
511
Autor
Josephina

 

na nejvyšším suchým ráhnu

starýho topolu

sedí už tři hodiny

sojka

kymácí se spolu s ráhnem ve fénu

pozoruje zaujatě sportovní odpoledne

s nohejbalem a křikem hráčů

(pozoruju zaujatě tři hodiny sojku)

 

chce snad přijít na kloub pravidlům

nohejbalu?

(tomu bych chtěla přijít na kloub!)

 

 

 

 

 

 


10 názorů

Josephina
11. 06. 2021
Dát tip

spletla jsem si sojku se strakou, ale teď už je to fuck ... no, seděla tam fakt dlouho ... občas přehánim ;-), ale exaktní detaily v poezii mě fascinujou ...


Ruža z Moravy
10. 06. 2021
Dát tip Josephina

Věřím, že i zaujal nohejbal,naše kočky zajímá všechno,co se v domácnosti děje, ale nepráskají to nikomu.


Vaud
08. 06. 2021
Dát tip

uz kvuli slovu nohejbal davam tip


Benetka
08. 06. 2021
Dát tip Gora, Josephina

Sojka je jak známo Krakonošova práskačka a tak asi referovala co to nohec je aby si to pak mohl s Trautenberkem a Rýbrcoulem rozdat proti Anče Kubo Hajnej! :D


Norsko 1
08. 06. 2021
Dát tip

Na co myslí sojka ? Tady leží dvojka, tady půllitr. Co myslíš, co si vybere ?


Sojka vydržela tak dlouho v klidu? To musela být vycpaná :-)))


Kočkodan
08. 06. 2021
Dát tip

 

Straka a fotbal je spojení jistě častější, ale tohle bylo zase zajímavější.


Gora
08. 06. 2021
Dát tip blacksabbath

Kdoví, co jí /sojce/ šlo hlavinkou... hezky a vtipně napsané, Jo...


Zeanddrich E.
08. 06. 2021
Dát tip Benetka

Já jsem zase včera , neplánovaně, cca 2,5 hodinky seděl na lavičce za  (mnou pronajatou) garáží, a sledoval lidi v parku (hlavně maminky, hrající si s miminky) (je ale pravda, že tento čas jsem využil i k tomu, že jsem si doplňoval Diář 2021 za minulý týden,..., a že trošku jsem i pojedl :) ).

Když se zamyslím, zda jsem zde ..tak dlouho seděl hlavně kvůli tomu, že se mi zrovna chtělo sedět,..., anebo kvůli tomu, že ke mně přicházely zajímavé pro mne podněty, tak musím říci, že to bylo asi tak půl na půl (pak ještě Prozřetelnost mi jakoby vrátila cca 30 minut času (jindy patrně sebraného :)), abych v pohodě (a také předem neplánovaně :) ) stihl na Štrossmayeráku, na Praze 7, Mši svatou:)    ) 

(( ...)).

 


vesuvanka
08. 06. 2021
Dát tip

(tomu bych chtěla přijít na kloub!) ... já také. Kdo by to řekl, že sojku zaujme nohejbal :-)))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru