Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z KANÁRSKÝCH OSTROVŮ - pozvánka na virtuální výstavu

08. 06. 2021
19
34
887
Autor
vesuvanka

Milí přátelé,

zvu vás na další virtuální výstavu obrázků, nazvanou

Z KANÁRSKÝCH OSTROVŮ

Posílám odkaz a přeji hezký zážitek

http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6243

 

Jana Vesuvanka


34 názorů

vesuvanka
05. 10. 2021
Dát tip

Mílo, děkuji za návštěvu galerie a Tip :-)))


vesuvanka
23. 07. 2021
Dát tip

Andrejko, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu. Moc mě těší nejen to, že se Ti líbí, ale že jsi Kanárské ostrovy navštívila a na obrázcích některá místa poznala. Tamní floru bych neznala, kdybych neměla skvělou knihu "Květena Kanárských ostrovů", která, přeložená z němčiny, byla u nás vydána, a podle níž jsem malovala.


Andreina
23. 07. 2021
Dát tip

Vesuvanko, díky za možnost vidět tak krásné obrázky. V názvosloví flory se moc nevyznám, ale myslím, že jsem poznala některá místa.


vesuvanka
16. 07. 2021
Dát tip

Honzo, děkuji za prohlédnutí obrázků, milá slova  a Tip  :-)))


zeleda
16. 07. 2021
Dát tip

Krásné, Jano.


vesuvanka
22. 06. 2021
Dát tip

Morticio, děkuji :-)))


Věrně zachycené, takže ano, poznala.


vesuvanka
22. 06. 2021
Dát tip

Morticio, děkuji za zastavení a milá slova :-))). Těší mě, že rostliny jsi poznala.


Krásné! Krom 2 i ty rostliny po-znám. 


vesuvanka
11. 06. 2021
Dát tip

Johanko, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
10. 06. 2021
Dát tip

fialko, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova i Tip :-))). Moc mě těší, že se Ti líbí.


fialka...
10. 06. 2021
Dát tip

Opět jsem moc ráda přijala Tvé pozvání, ke krásným  obrázkům se vracím :-)


vesuvanka
09. 06. 2021
Dát tip

Aru, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
08. 06. 2021
Dát tip

Milane, děkuji za prohlédnutí výstavy a milá slova i Tip :-)))


vesuvanka
08. 06. 2021
Dát tip

Kamile, děkuji za nahlédnutí :-)))


vesuvanka
08. 06. 2021
Dát tip

Renato, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu i Tip :-)))


MilanH
08. 06. 2021
Dát tip

Nádherná výstava !!!


Ptakopysk
08. 06. 2021
Dát tip Aru

tak tam jsem taky nebyl


bixley
08. 06. 2021
Dát tip Aru

Líbí se mi hlavně kytičky, ale i další obrázky jsou moc krásné.


vesuvanka
08. 06. 2021
Dát tip

Jarmilo, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Hadince mi učarovaly, stejně tak i další květena. Kanárské ostrovy jsou někdy nazývany ostrovy věčného jara. Díky klimatickým podmínkám a sopečnému podkladu tu rostou velmi zajímavé druhy rostlin - většinou endemity, které nerostou nikde jinde na světě, pokud nejsou pěstovány. 

Nicolasi, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
08. 06. 2021
Dát tip Gora, blacksabbath

Irenko, Liduško, Marti, Norsko 1, ivi, Marcelko a Maruško, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova i Tipy :-))).

Irenko, obrázky na černém podkladu byly inspirovány některými fotkami z knížky "Květena Kanárských ostrovů". Bylo to docela pracné "přebít" černou barvu akvarelem, musela jsem hodně vrstvit a kombinovat pastelkami.

Liduško, květinami Kanárských ostrovů jsem byla okouzlena na fotkách, podle nichž jsem malovala.

Marti, těší mě, že se Ti líbí.

Norsko 1, samozřejmě, že sopky tam jsou - Pico del Teide, Montaňas del Fuego na Lanzarote, jeden z kráterů na ostrově El Hierro, podmořská erupce u El Hierro a různé skalní útvary tvořené sopečnými horninami.

ivi, děkuji i za krásný komentář pod galerií, napsala jsem Ti tam poděkování.

Marcelko, těší mě, že krajina plná kamení v mém podání Tě zaujala a že Tě moje obrázky naladí do úsměvu :-))).

Maruško, namalovat podmořskou erupci byl pro mě velký oříšek - takový jedinečný přírodní jev nelze opomenout. Kombinovala jsem akvarel a nakonec dokreslila křídou, abych oživila vlny.

 


Jamardi
08. 06. 2021
Dát tip

Vyzařuje z toho teplo.  Představuji si horko až kolem 40 °C. Hodně se mně líbí hadince i jiné rostliny, podmořská erupce. Zaujalo mě pěstování vinné révy - obrázkem i tématicky.


Je to velká krása. Podmořská erupce je úchvatná.


Marcela.K.
08. 06. 2021
Dát tip

Jani, ty tvé obrázky jsou sice plné kamení, ale milé a půvabné. Člověk musí pochopit, že je miluješ. Je to zvláštní, ale vždy mě svými kresbami naladíš do úsměvu. Dík. 


Krásné....krásné....krásné.......báseň i obrazy!!!!!!!!!!!


Norsko 1
08. 06. 2021
Dát tip

A budou tam sopky, nebo nebudou ?


Markel
08. 06. 2021
Dát tip

moc krásné všechno *


Alegna
08. 06. 2021
Dát tip

Krásné, okouzlily mě květy :-)


Gora
08. 06. 2021
Dát tip

Jsi opravdu kreativní, zaujal mne i obrázek na černém podkladu... chválím, Jani...


vesuvanka
08. 06. 2021
Dát tip

Irenko, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu i Tip :-))). Namalovat podmořskou erupci byl docela oříšek. Dlouho jsem si nevěděla rady jak živě namalovat menší vodní vír a oheň těsně pod vodou, musela jsem barvy hodně ředit, a jinde naopak sytit, a nakonec jsem si pomohla bílou křídou. 


Gora
08. 06. 2021
Dát tip Aru

Mně se moc líbí také podmořská erupce a vůbec vše... 


vesuvanka
08. 06. 2021
Dát tip blacksabbath, dievča z lesa

dievča z lesa, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova i Tip :-))).  Kanárské suchomilné hadince mě zaujaly zejména svojí výškou (znám je z fotek a filmů). U nás roste hadinec obecný (Echium vulgare), který dorůstá do výšky až 1 m, můžeme se s ním setkat na suchých kamenitých stráních, na náspech železničních tratí, u silnic i cest. Vinice na ostrově Lanzarote vytvářejí zajímavý, až magický kolorit krajiny. Pobřežní skály fascinující i svoji výškou - Los Gygantes se tyčí do výšky 500 - 800 m.


dievča z lesa
08. 06. 2021
Dát tip Aru

suchomilný hadinec, magická vinica, skaly a pobrežia ... nádhera


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru