Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kůže na kůži

09. 06. 2021
8
12
306
Autor
Kaj

 

https://www.youtube.com/watch?v=zdVYWxJp8UM&list=PLvmbTyRt9mcQZPwpYKGeTo1no00GASUNX&index=9

 

https://www.youtube.com/watch?v=gdS5uRgu_TA

Dvě srdce

dvě duše

dvě těla

se spolu mohou radovat

dovádivě laškovat

laškovně dovádět

hrát si

jako malé děti 

 

I v kulisách ponurých zdí

mezi kapkami

z infuze prorezlého okapu

dávkovanými tak pravidelně

že to drásá nervy

 

Po rozlousknutí skořápky

tvrdých slov výsměchu

se objeví nabídnutá ruka

kůže se dotkne kůže

ze tmy cylindru rozdrážděnosti

vytáhne kousek po kousíčku

rudý kotouč uspokojení


12 názorů

Kaj
11. 06. 2021
Dát tip

díky, pěkný den i víkend


Kaj
10. 06. 2021
Dát tip

Milý Nostalgia_For_Infinity, vidím, že problémem zůstává slovo výsměch v kombinaci s tím ostatním. Čím víc to vysvětluji, tím víc do toho zabředávám. Přitom to mělo být lehké jako balónek. Asi je to takto v pořádku. Nebráním se tomu.


Musaši
10. 06. 2021
Dát tip

Tip za nezdolný optimismus.


Rudý kotouč uspokojení po rozlousknutí skořápky výsměchu? To je panečku jízda. V kombinaci s tvými komentáři, perverzní a dost odpudivá. Ale pořádná jízda!!


Kaj
10. 06. 2021
Dát tip

Milá annnie, výsměch může být jen ve fantazii jako tvář obavy. Může to být projekce toho druhého, který ještě není připravený, který od partnerství očekává vyřešení všech svých potíží a bere je jako univerzální smysl života. Takový člověk bude v každém objetí velmi nejistý, že je to ten pravý/á.

Nebo si představ dospívající, jak na sebe u laviček dorážejí. Představ si ruce mladíků, prospektorů dívčích těl, které na ně neustále dorážejí. Je to věčný cukr a bič a ruce při tom nelení a stále testují, kam až mohou zajít, jak reaguje protějšek, zda další dotek bude moci být ještě odvážnější.

Dívky se neodtahují a pokud ano, tak jenom naoko, aby se znova přiblížily. Zorničky mají rozšířené. Celé je to velmi vážné a agresivní, což je překrýváno maskami úsměvů a nejapných žertíků. Hormonální koktejl houstne a houstne. 


annnie
10. 06. 2021
Dát tip

Tvrdá slova výsměchu jako most ke druhýmu člověku?????? No, snad je to tedy možné... Tip a.


Kaj
09. 06. 2021
Dát tip

Na tom není obtížné se shodnout :-)


Marcela.K.
09. 06. 2021
Dát tip

Být v nebi je fajn ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru