Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Phantasia IV.

10. 06. 2021
7
7
443
Autor
Benetka

Tak jako již po několik let obvykle se Slávek probudil mezi druhou a třetí ráno. Dnes když koukl na hodiny tak na červených číslicích svítilo 02:05 A jelikož je už konečně! léto!! tak spí jen jak jej Pan stvořil a k tomu ještě okno dokořán. Obvyklá po probuzení je i erekce - někdy stojanjakotyč a někdy jen tak na půl žerdi. Dnes to byla ta druhá varianta a tak poměrně dlouho přemýšlel zda masturbovat či nikoli. Ale nakonec proč ne že?! A najednou bylo po třetí a tak šel vařit zelený čaj s citrónem a do toho pročítal reklamní letáky vhozené mu do schránky - no kdy už jindy žejo!? Pak četl zprávy na netu a furt to samé dokoladokoladokola. Odešla Popoluška... Každý jednou musí a proto raději sestřihy bouraček aut plus pracovní nehody ETC. A najednou už bylo venku světlo a ptáčci se předbíhali kdože zazpívá hezčí melodii. Když naposled koukl na časomíru bylo 04:49 a... A pak se zcela náhle propadl do spánku. A ne do jen tak ledajakého. Bylo to přímo REM. A když ze sna procitl bylo 05:05...

https://www.youtube.com/watch?v=4lW5B0tLzPs&ab_channel=JanVod%C5%88ansk%C3%BD%E2%80%93t%C3%A9maJanVod%C5%88ansk%C3%BD%E2%80%93t%C3%A9ma

Typické asijské velkoměsto. Živý ruch auta lidi rikši klaksony a spousta barev zvuků vůní. Cvrkot. Na obloze zavrčí motor letadla a nad hlavou přeletí stín. Pilot se rozhodl přistát přímo na přeplněné ulici. Najednou vedle Slávka někdo vykřikne: To je on! Už to dělá zase! Slávek se otáčí po hlase a vidí dva policisty. Ale teď ho konečně dostaneme! A jak letadlo přistává tak prakticky synchronizovaně se veškerý dav rozestupuje a dělá mu místo. Vypadá to naprosto neuvěřitelně. Když letadlo konečně stojí vystoupí z něj muž a dívka. Policisté se za nimi vrhnou ale jako mávnutím kouzelného proutku se všechen ten dav na ulici opět srotí a švestky prostě nemají šanci. Nejvíc zvláštní na tom je to že se strážcům zákona staví do cesty samotné domy na ulici. Prostě se jen tak přemístí - napříč cesty. Slávek se zamyslí a říká manželce: Podívej - to jsou přesně ty domy co jsem ti o nich povídal! Vlastně... V tady tom jsem nám koupil byt! Až úplně nahoře v desátém patře! A je to velmi zvláštní dům. Šetří se penězi a tak tam není ani schodiště ani výtah. Nahoru do svého doma se prostě šplhá po fasádě. A tak Slávek šplhá. Občas mu sice v rukou zůstane kus bytu sousedů pod tím jejich a on málem spadne ale nakonec je nahoře. A šetří se i místem takže byt je vlastně jenom taková uzounká nudlička. Vpravo obytná místnost vlevo kuchyňka. A Slávek šplhá zpět dolů. Rukou se opře do sloupu talířů v kuchyňce sousedů o patro níž a padá. Naštěstí sousední dům je tak blízko že se o něj může opřít a tudíž nespadne. Nakonec v pořádku sleze až dolů na ulici.

A slyší jak jeho žena říká:

TAK TAM MĚ NIKDO NEDOSTANE!


7 názorů

Benetka
28. 09. 2021
Dát tip

Nechcu byt sprostý ale!

Ku*wa!!!

Sny jsou prostě sny...

 

Děkuji Jamardi za návštěvu a za komentář...! Moc! Apropó! Reklamy!! Ne!!! Žádnou takovou nečetl. Ale jinak teď má problém s reklamou na levné povlečení... Je to kurwakurwakurwa otravné a to má Slávek adblock takže asi má v PC Mallware chjó... Se picnu. Néé. Nepicnu - jen džouk... :p


Kamamura
28. 09. 2021
Dát tip

Sakra, spletl jsem si asijský mrakodrap s jiným asijským mrakodrapem...


Jamardi
28. 09. 2021
Dát tip Benetka

Šplhací sen jsem ještě neměla. Já mám ve snu obvykle nějaké potíže s přemístěním se z místa na místo směrem kupředu, s dopravou, průchody, špatnými nebo zmatečnými informacemi. Nečetl náhodou Slávek předtím nějakou reklamu na "dostupné bydlení" ? Fakt, že po takovém snu, je každý rád, že má to svoje. :)


Benetka
14. 06. 2021
Dát tip

Děkuji Vám všem za zastavení se za přečtení a za komentáře. Popravdě se domnívám že tohle ještě je docela dost mírumilovný sen nakolik si sny můžeme "vybírat"... :D


Tak takový sen bych nechtěla. Ty moje jsou také příšerné, ale toto........? :-)))


tajbl.....takovej sen....


annnie
11. 06. 2021
Dát tip blacksabbath

No to je velmi výbornej sen, velmi výborně zapsanej. Tip a.

PeS: Dozvěděla jsem se víc, než jsem toužila vědět :) :) :) Měj se krásně! Pá a.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru